Gestart met provera - bij menstruatie starten met chlomid

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Bacio, 7 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bacio

    Bacio Bekend lid

    25 jan 2017
    825
    500
    93
    Vrouw
    Zwolle (omgeving)
    Hoihoi!

    Sinds 30-6 gestart met chlomid. Hopen op een goede menstruatie en dan vanaf cyclusdag 3 starten met chlomid.

    Wie nog meer? Ben benieuwd naar jullie ervaring(en)! Merken jullie iets of hebben jullie last van bijwerkingen?

    Lief heeft trouwens ook zijn sperma ingeleverd voor onderzoek. Bij een van de controle-echo's zouden we daar ook de uitslag van krijgen, maar dat duurt nog even. Eerst de menstruatie en op dag 1 van mijn cyclus ziekenhuis bellen voor afspraak op cyclusdag 10 of 11 als ik mij niet vergis.

    Nou kom maar op!
     
  2. Bacio

    Bacio Bekend lid

    25 jan 2017
    825
    500
    93
    Vrouw
    Zwolle (omgeving)
    Ik bedoel 30-6 gestart met provera.

    Vandaag mijn laatste tablet. Ik heb het idee dat ik door de provera hoofdpijn heb en sinds dag 3 regelmatig steken in de buurt van mijn baarmoeder/vagina.

    Herkent iemand dit? En hoe snel na stoppen met provera kwam de menstruatie bij jullie?
     
  3. Barbara1

    Barbara1 Fanatiek lid

    1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    Ik lees mee. Ga nu ook starten met provera (7dgn) en benieuwd wanneer de menstruatie dan optreedt.
     
  4. Girll93

    Girll93 Actief lid

    4 jul 2017
    346
    163
    43
    Vrouw
    Manager zorg & welzijn
    Schiedam
    Hoi hoi,

    Spannend voor je, moet vast goed komen je hebt al twee kindjes! :)

    Afgelopen zaterdag laatste tbl clomid ingenomen, is mn eerste ronde. Sperma van mijn vriend was niet oké, 2,5 milj zaadjes maar wel hele bewegelijke. 1 aug weer inleveren. Als t zo kaag blijft moeten wij helaas voor ivf. Maaaaar misschien een klein beetje hoop dat t nu spontaan gebeurt dmv clomid???
     
  5. Bacio

    Bacio Bekend lid

    25 jan 2017
    825
    500
    93
    Vrouw
    Zwolle (omgeving)
    Welkom!

    En ook spannend dus voor jou!
     
  6. Bacio

    Bacio Bekend lid

    25 jan 2017
    825
    500
    93
    Vrouw
    Zwolle (omgeving)
    Wow! Jij bent al iets verder dan! Hoe voel jij je? Last van bijwerkingen?
    Ook spannend voor je vriend!
     
    Girll93 vindt dit leuk.
  7. Girll93

    Girll93 Actief lid

    4 jul 2017
    346
    163
    43
    Vrouw
    Manager zorg & welzijn
    Schiedam

    Hi hi,

    Voel me opzich goed hoor. Tijdens t slikken vd 5 daagse kuur wat ik huilerig echt om niets! Ook had ik stemmingswisselingen haha maar dat was een dag later na de laatste pil weg. Heb nu wel een opgezette buik alsof ik veel heb gegeten, heel de dag heb ik geen honger.. weet niet of dit een bijwerking is ? Nog twee dagen en dat de echo, vindt t best spannend maar gek genoeg heb ik heel erg vertrouwen in deze behandeling en hoop ik dat ik gewoon zwanger raak zonder IVF... maarjaa we zient wel.. we moeten nuchtee blijven.

    Hoe voel jij je ? Wanneer moet je ongesteld worden ?
     
  8. Eveline1990

    10 jul 2017
    50
    7
    8
    Vrouw
    Hoi Allemaal,

    Even een opsteker voor jullie.
    Ik ben na 6 rondes clomid zwanger geworden! Gewoon goede moed houden, het kan echt!
     
    BB83, Dio1985 en Bacio vinden dit leuk.
  9. Girll93

    Girll93 Actief lid

    4 jul 2017
    346
    163
    43
    Vrouw
    Manager zorg & welzijn
    Schiedam
    Wauw, goed nieuws, gefeliciteerd!!! Hoe ver ben je ?
    Maar de zaad van jouw partner was zeker wel goed ?
     
  10. Bacio

    Bacio Bekend lid

    25 jan 2017
    825
    500
    93
    Vrouw
    Zwolle (omgeving)
    Ik vermoed door de provera dat ik echt een draak was van het weekend. Zo wat een slecht humeur had ik. Blegh!

    Ik heb zondag de laatste tablet provera geslikt. Het is nu afwachten. Het rommelt en steekt wel wat, maar verder geen enkel teken nog. Hoop dat het komt en dan vanaf dag 3 chlomid. Die ga ik ook in de avond innemen. Was een tip van mijn gyn ivm mogelijke bijwerkingen.

    De echo komt steeds dichterbij! Hopelijk positief beeld voor jou!
     
  11. Bacio

    Bacio Bekend lid

    25 jan 2017
    825
    500
    93
    Vrouw
    Zwolle (omgeving)
    Yes! Vanmorgen ongesteld geworden. :D:D:D
     
    Barbara1 vindt dit leuk.
  12. Bacio

    Bacio Bekend lid

    25 jan 2017
    825
    500
    93
    Vrouw
    Zwolle (omgeving)
    Zaterdag (morgen) starten met chlomid en 24 juli eerste echo. Ben zo benieuwd of het wat doet!
     
  13. Bacio

    Bacio Bekend lid

    25 jan 2017
    825
    500
    93
    Vrouw
    Zwolle (omgeving)
    En? Hoe gaat het?
     
  14. Pascale

    Pascale Actief lid

    20 jan 2013
    199
    0
    16
    Vrouw
    Roosendaal
    Hallo dames!

    Ik ben gister gestart met provera, maar wat een drama spul is dat! De hele ochtend pijn in mijn onderbuik, opgeblazen alsof er heel veel lucht ineen geperst wordt en geen kant op kan en dat deed pijn! Vanmiddag een klein beetje ontlasting gehad wat door de provera ook onmogelijk gemaakt wordt en daarna was het weg.. hebben jullie ookwat van obstipatie?

    Het is voor mij de eerste keer dat ik dit medicijn gebruik. Voorheen was het primolut en daar had ik geen bijwerkingen van! Ik ben dan ook benieiwd hoe snel de bloeding op gang komt na de laatste pil.. Daarna mag ik gaan spuiten met ovitrelle en ovaleap. Geen clomid helaas omdat dit geen effect heeft..
     
  15. Bacio

    Bacio Bekend lid

    25 jan 2017
    825
    500
    93
    Vrouw
    Zwolle (omgeving)
    Obstipatie herken ik niet. Ik had juist het idee meer te moeten plassen en betere ontlasting te hebben. Ben in die 10 dagen van de kuur 2,5kg afgevallen. Bij mij kwam de bloeding 4 dagen na de laatste tablet provera. Vanavond 4de tablet chlomid en dan morgen nog 1. Hopen dat het wat doet. Bloed nu wel langer dan normaal, zit op dag 6 en normaal als ik ongesteld ben is het 5 dagen max. En ik ervaar echt ook krampen, maar heeeee alles voor het goede doel.
     
  16. Barbara1

    Barbara1 Fanatiek lid

    1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    Sorry voor de late reactie. Vandaag o gesteld geworden en nog snel even voor een uitgangs echo geweest. Nu groenlicht om zondag te starten met ovaleap.

    Hoe gaat t met jou?
     
    Bacio vindt dit leuk.
  17. Barbara1

    Barbara1 Fanatiek lid

    1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    Voor mijn eerste zwangerschap ook primolut geslikt. Nu kreeg ik ineens provera. Heb er geen last van gehad maar moet zeggen dat ik dat ook niet zo snel heb. Mensen hebben ook vaak last van clomid, ook nooit gehad. Deed bij mij dan ook niets hoor. Bij mijn eerste zwangerschap zwanger geraakt met menopur en pregnyl. Nu ben ik ook op ovaleap en ovitrelle gezet.

    Moet jij ook 7 dagen provera gebruiken?
     
  18. Bacio

    Bacio Bekend lid

    25 jan 2017
    825
    500
    93
    Vrouw
    Zwolle (omgeving)
    Hoe gaat het nu?

    Met mij gaat het goed. Bloeding na provera duurde 7 dagen. Morgen cyclusdag 12 en eerste echo na chlomid. Hopen dat er iets te zien is en dat chlomid zijn werk doet.
     
  19. Barbara1

    Barbara1 Fanatiek lid

    1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    Hoop ook voor jou dat t wat doet. Spannend!! Wat slik je clomid 50? Ik ben nu op dag 4. Vrijdag eerste echo. Moet nog even wachten dus
     
  20. Bacio

    Bacio Bekend lid

    25 jan 2017
    825
    500
    93
    Vrouw
    Zwolle (omgeving)
    Ik heb chlomid 50 gehad.

    Vanmorgen mijn echo gehad. 1 eitje te zien van 13 mm. Donderdag weer een echo, maar dan bij de arts ipv verpleegkundige en dan krijgen we ook de uitslag van spermaonderzoek.
     

Deel Deze Pagina