Gestart met provera - bij menstruatie starten met chlomid

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Bacio, 7 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bacio

    Bacio Bekend lid

    25 jan 2017
    825
    500
    93
    Vrouw
    Zwolle (omgeving)
    Een nieuwe ronde begrijp ik?
    Goed dat ze je zo in de gaten houden.

    Ik ben 12 dpo.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. Dio1985

    Dio1985 Niet meer actief

    MEIDEN!!! Ik dacht... ik gooi er toch nog eentje tegenaan.... KIJK DAN!!!!
    Vd week 10 en 12 dpo nog negatief.

    Ik ben super beroerd (vlagen van misselijk, heb ik nooit!), keelpijn, koorstlip, doodmoe.... nou... dus dit... kan het gewoon niet geloven!!!!
    Het is nog priller dan pril, maar dat dit een keer in beeld komt... vind ik al een wonder. Exact 1 jaar bezig... waarvan 3 rondes clomid. Jezus.. ben zo van slag.

    En dacht... doe nog even een testje... mn vriend was net 5 minuten de deur uit... nog even die bevestigde negatieve test van Niet zwanger.. dan kan ik verder in mijn hoofd...
    :D

    Ben voor het gemak maar even uitgegaan van dag 1 menstruatie (21/8), dan nu 4 weken en 4 dagen zwanger. Zal straks gyno bellen.. misschien hebben hun andere theorie.

    [​IMG]
     
  3. Barbara1

    Barbara1 Fanatiek lid

    1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    Oh wauuuw dit is wel echt zwanger dan ja. Proficiat!! Spannende tijd nu, tenminste zo heb ik t destijds beleefd. Hopelijk voel je je snel beter en heb je straks een mooie echo.
     
    Dio1985 vindt dit leuk.
  4. Barbara1

    Barbara1 Fanatiek lid

    1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    Oh wauw eej. Zie ik nu in je handtekening dat je ook zwanger bent. Wat goed zeg. Proficiat!!
     
    Bacio vindt dit leuk.
  5. Barbara1

    Barbara1 Fanatiek lid

    1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    Oh zie nu ook de foto pas haha.

    Ik ben aan de provera bezig. Dus ja volgende week nieuwe ronde.
     
  6. Bacio

    Bacio Bekend lid

    25 jan 2017
    825
    500
    93
    Vrouw
    Zwolle (omgeving)
    Spannend! Hopelijk voor jou ook gauw raak!!!
     
    Barbara1 vindt dit leuk.
  7. Dio1985

    Dio1985 Niet meer actief

    Hi meiden, hier gaat het sinds vanavond mega mis!! Helder rood bloed verlies, ongi krampen... (gisteravond al eventjes licht bloed verlies) ik denk dat het helemaal mis is. Ook de zwtest is giga terug gelopen... het ziekenhuis grijpt verder niet in, alleen als het bloed verlies ernstig wordt, ik koorts krijg of erge buikpijn krijg. Maar er is door de gyno gezegd dat het helaas op een miskraam lijkt..

    Zucht... had het zo gehoopt... maar dit gaat echt de verkeerde kant op... :(
     
  8. Dio1985

    Dio1985 Niet meer actief

    Ik ben zo van slag... dat ik de forums er even niet bij kan hebben. Het spijt me heel erg, maar heb besloten ermee te stoppen...

    Bedankt voor de leuke en minder leuke momenten. Ik vond het fijn om zo veel met jullie te delen, maar merk dat het me nu te veel word. Ik wens jullie het allerbeste!!
     
  9. Bacio

    Bacio Bekend lid

    25 jan 2017
    825
    500
    93
    Vrouw
    Zwolle (omgeving)
    Sterkte!!!!!
     
    Dio1985 vindt dit leuk.
  10. Barbara1

    Barbara1 Fanatiek lid

    1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    Sterkte idd. Wat verschrikkelijk zeg. Dikke knuffel.
     

Deel Deze Pagina