Overtijd en toch een negatieve test wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Aardbeitje7, 27 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aardbeitje7

    Aardbeitje7 Bekend lid

    19 nov 2012
    862
    2
    18
    Hey dames,

    ik ben dus zoals jullie lezen overtijd voor het eerst, maar test toch negatief en heb alleen last van bruinverlies verder niks. Wie zit nu ook in die spanning af te wachten of je misschien toch zwanger bent of niet..

    Wat is het nu spannnnennd om naar de wc te gaan zeg pff wat een zenuwen :p
     
  2. Konijntje87

    18 nov 2012
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik!! 12 dagen over tijd, bruinverlies en negatieve test :( Dus net als jij zit ik onwijs in spanning! Hoeveel dagen ben jij over tijd?
     
  3. Aardbeitje7

    Aardbeitje7 Bekend lid

    19 nov 2012
    862
    2
    18
    had gisteren ongi moeten worden dus niks vergeleken met jou maar toch hihi..die spanning en maar hopen dat er geen rood bloed uitkomt..word er gek van
     
  4. s1984

    s1984 Actief lid

    2 dec 2012
    301
    0
    0
    ik ook nu 16 dagen...nog niks geen tekeken van ongi. maar ik heb een onregelmatige cyclus 43-54-42-38-44-? nu op dag 61
    heb wel al zeker een ruime week last van een trekkerig gevoel onderin in mn buik en dan vooral bij mn liezen, niet echt krampen ofzo. en soms ook vooral als ik langer sta een zeurend gevoel in mn onderrug. hebben jullie dit ook? of misschien andere verschijnselen? jullie al getest? ik heb inmiddels 2 x negatief getest..van t weekend maar weer es testen. succes met afwachten dames
     
  5. Konijntje87

    18 nov 2012
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat trekkerig gevoel heb ik ook, maar dan heel licht. En bij mij veel bruinverlies.

    Wanneer heb je voor het laatst getest?
     
  6. MICH18

    MICH18 Fanatiek lid

    12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    hoi dames,
    Ik 1 week over tijd vandaag!
    Ondanks de ovulatietesten denk ik toch misschien een verlaat ei te hebben gehad. dan zou ik morgen ongesteld moeten worden.. Eerlijk gezegd hoop ik dat maar, omdat de testen maar steeds negatief blijven, en ik die lange cyclussen echt helemaal zat ben!:(
     
  7. Sakura

    Sakura Niet meer actief

    Hier op dag 45 en testen blijven neg, wel 5 dzgen bruin slijm gehad maar dat is een week geleden gestopt.
    December is een vreemde tijd met alle dames die overtijd gaan maar neg testen! Volhouden dames ;)
     
  8. Wensje2013

    Wensje2013 Actief lid

    21 okt 2012
    190
    0
    0
    Breda
    Ik doe mee.. 2 dagen over tijd, maar ik wacht nog even af, ik ben pas sinds september gestopt met de pil....
     
  9. Aardbeitje7

    Aardbeitje7 Bekend lid

    19 nov 2012
    862
    2
    18
    wat een marteling he dames al die onzekerheid. Bij mij heeft het bruinverlies nooit zo lang geduurt..heb zo de neiging om weer te testen , terwijl ik dit vanochtend al heb gedaan ;)(maar niet met ochtendurine)
     
  10. jenn88

    jenn88 Niet meer actief

    Heey meiden,
    Ik ben ook overtijd nu 5 dagen heb geen bloedverlies gehad geen krampen helemaal niks. Ik ben gestopt sinds april dus vind het echt spannend heb i de tussentijd 2 testen gedaan allebei negatief.
    Dus wacht gezellig met jullie.
     
  11. Aardbeitje7

    Aardbeitje7 Bekend lid

    19 nov 2012
    862
    2
    18
    Ik heb gewoon zooo een hekel en angst gekregen van die stomme omo-witte tests:x
     
  12. jenn88

    jenn88 Niet meer actief

    Ja ik ken het gevoel ik teste vanmorgen en had echt timer gezet die was afgelopen en im durfde niet eens te gaan kijken was zo bang dat ie wit was maar helaas was die dat ook.
    Ik ga nu ook pas zondag en als ik volhoud maandag pas testen dan zou ik toch wel duidelijkheid moeten hebben hoop ik.
    En als ik dan nog niet ongi ben en weer een neg test heb ga ik wel ff de ha bellen.
     
  13. shall

    shall Lid

    9 dec 2012
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik Ben ondertussen al 25 dagen overtijd en heb nog steeds mijn menstruatie's niet en al 2 negatieve testen?? blijft verwarend waarom ik mijn menstruatie's niet krijg ;o
     
  14. Aardbeitje7

    Aardbeitje7 Bekend lid

    19 nov 2012
    862
    2
    18
    Wat verwarrend allemaal he..
     
  15. shall

    shall Lid

    9 dec 2012
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    idd
     
  16. s1984

    s1984 Actief lid

    2 dec 2012
    301
    0
    0
    precies een week geleden..
     
  17. Silinde

    Silinde Fanatiek lid

    8 dec 2011
    1.385
    29
    48
    NULL
    Bij mijn mannen
    Hier 4 dagen na NOD (vermoedelijk ovu dag 13 dec, LF gewoonlijk 10 soms 8d en bloedtest 19 dec zou eisprong bevestigd hebben - uiteraard niet de exacte dag); ik kan echter onmogelijk zwanger zijn (was ziek rond O-dag) en wacht dus gewoon op de duiveltjes die niet willen komen. Sinds de kijkoperatie in oktober lijkt mijn cyclus raar te gaan doen, voorheen altijd regelmatig. :/
     
  18. s1984

    s1984 Actief lid

    2 dec 2012
    301
    0
    0
    wanneer ben jij gestopt met de pil? en is jouw cyclus regelmatig?
     
  19. jenn88

    jenn88 Niet meer actief

    Ook vreemd dat cyclus zo van slag kan zijn van een kijkoperatie ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt , dan maar ongi weet je iig waar je aan toe bent
     
  20. Aardbeitje7

    Aardbeitje7 Bekend lid

    19 nov 2012
    862
    2
    18
    Net toch hevigere ongikrampjes en wat helderbloed verlies :(, dus op naar de volgende ronde dan maar..
     

Deel Deze Pagina