Pijn in de rug tijden op bed liggen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door beertje785, 27 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beertje785

    10 apr 2012
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 beertje785, 27 nov 2012
    Laatst bewerkt: 27 nov 2012
    Hoi,

    Ik ben nu 37 wk en 2 dagen.
    Ik doe bijna geen oog dicht want zodra ik op bed ga liggen krijg ik na 2 a 3 uur verschrikkelijk veel pijn in mijn rug.

    Heeft iemand tips voor mij?

    Zodra ik ga zitten of even ga lopen dan zakt het weer af maar als ik dan weer langer dan 10 minuten ga liggen krijg ik weer veel pijn.

    Op mijn zij liggen kan ik niet want dan krijg ontzettende steken in mijn beken.
     
  2. Chaii

    Chaii Niet meer actief

    Ik heb het ook, vooral het bekken gedeelte.
    Al geprobeert op je zij te liggen met een kussen tussen je benen?
    En anders schuin rechtop in bed slapen met kussens of een 2de dekbed achter je rug proberen zodat je rug beter ondersteund word en er niet zoveel gewicht op ligt van de baby.
     
  3. LieveMamaTrix

    LieveMamaTrix Fanatiek lid

    12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Onze yoga-docente gaf mij de tip uberhaupt zo min mogelijk op de rug te liggen... Door het gewicht van je buik gaan er zenuwen knellen en krijg je dus pijn!

    Ik lig op mijn zij... en bij voorkeur moet dat dan de linkerzij zijn i.v.m. de toevoer van zuurstofrijk bloed door het lichaam. Maar mijn rechterzij ligt lekkerder ;).

    Ik heb trouwens evengoed last van mijn rug... Ik kan echt niet langer dan een half uur zitten, dan moet ik lopen of juist liggen ( op mijn zij ).

    Sterkte! Het zijn ook wel echt de laatste loodjes voor je!
     
  4. Marieken

    Marieken Fanatiek lid

    11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    dat had ik tegen het einde van mn vorige zwangerschap ook.
    meer dan op mn zij liggen met een voedingskussen en elk half uur naar de andere zij draaien kon ik ook niet...
    toevallig een lazy boy stoel in huis? zn grote stoel die voeten om hoog en rug naar achter kan? die liggen dan ook heerlijk :)

    sterkte, na de bevalling is het vaak direct weg. nog ff vol houden!
     

Deel Deze Pagina