Geven jullie je kindje van 8,5 maand een bruin bolletje?

Discussie in 'Voeding' gestart door tinkertje, 12 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tinkertje

    tinkertje Fanatiek lid

    19 dec 2014
    1.075
    13
    38
    goedemorgen

    Zoals de titel al zegt, geven jullie je kindje van 8,5 maand al een bruin bolletje te eten ipv een boterham? Onze kleine krijgt af en toe een stukje met boter of zonnatura jam, ze vind het zooo lekker!.. maar geen idee of het wel "goed" is??

    Thanks meiden!
     
  2. Grietjenb

    Grietjenb Niet meer actief

    Ja hoor, wat zou daar mis mee zijn?
     
  3. Olifantje1991

    Olifantje1991 VIP lid

    9 jan 2013
    9.286
    3.527
    113
    Ja hoor dat kreeg hij hier ook gewoon! Met wit brood (stokbrood of bolletjes) heb ik wel wat langer gewacht. Niet dat we dat nou super vaak eten, maar tot hij 1 was ofzo kreeg hij gewoon alleen bruin brood. Daarna ben ik hem ook gewoon wat anders gaan geven als we dat in huis hadden. Dus krentebollen, witte bolletjes, stokbrood, speltbrood, meergranenbrood enz.
     
  4. tinkertje

    tinkertje Fanatiek lid

    19 dec 2014
    1.075
    13
    38

    Jaa leek mij toch ook niet slecht, bedoel ze eet ook volkoren boterham met de lunch daarachter aan haar flesje melk.. maar dacht zou er heel veel verschil zitten tussen een bolletje of bruin boterham?.. goed te lezen dat jullie het ook gewoon geven!..

    Wit brood eten wij nooit dus dat krijgt ze zowieso niet, maar mocht ooit voorkomen dan indd na een jaar of 1,5 eerder zowieso niet..

    Thanks voor de berichtjes !
     

Deel Deze Pagina