Goedele: "De helft van de vrouwen komt zelden of nooit klaar"

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door mamalacht, 18 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Warboel

    Warboel Fanatiek lid

    8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Ik zal je morgen even stevig de hand schudden. Gnegnegene :D.
     
  2. Biny

    Biny VIP lid

    10 feb 2011
    17.510
    5.614
    113
    Vrouw
    Hahaha zullen we dan links doen?:p ( ervan uitgaande dat je rechts bent haha)
     
  3. Warboel

    Warboel Fanatiek lid

    8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Wie weet ben ik in dat geval links- en rechtshandig. Voetballers trainen ook op beide benen :roflmao:...
     
  4. Biny

    Biny VIP lid

    10 feb 2011
    17.510
    5.614
    113
    Vrouw
    Ik zwaai wel gewoon:roflmao::p
     
  5. In your eyes

    In your eyes Niet meer actief

    Dit zet me toch aan het denken, zou daar een verband in zitten?
    Ik weet van mezelf dat ik al heel vroeg geïnteresseerd was in dat 'fijne gevoel', en dat is door mijn ouders nooit vreemd gevonden.
    Nu als volwassene ook geen enkele probleem, meervoudig en op verschillende manieren.
    Zou er toch een (onbewust) verband in zitten, dat er is aangeleerd dat het niet mag?
     
    Nescio, Manque, Hommeltje en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  6. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.622
    11.171
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ook hier geldt, oefening baart kunst :p

    Heel veel oefenen dus. Schijn ook best leuk te zijn haha
     
    Bloem2310 vindt dit leuk.
  7. Bloem2310

    Bloem2310 Fanatiek lid

    6 aug 2016
    2.545
    1.895
    113
    Geen problemen mee gelukkig! Echter met penetratie alleen lukt het inderdaad niet. Een man moet wel een beetje z'n best doen vind ik. Is hij alleen met zijn eigen hoogtepunt bezig en staat hij ook niet open voor verandering, dan kan hij wat mij betreft vertrekken. Zegt ook iets over de aard van het beestje vind ik.
     
  8. Hommeltje

    Hommeltje Niet meer actief

    Uhm ik ben jaloers. :oops:
     
  9. Nanoe2

    Nanoe2 Niet meer actief

    Ik val ook niet onder het kopje zelden.
    Heb er weinig moeite mee zegmaar.
    Maar alleen penetratie heeft ook geen zin.
    Maar heb wel mn man nodig, zelf doen werkt dan weer niet.
     
  10. sweetL

    sweetL Fanatiek lid

    8 jul 2014
    2.089
    2.095
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hier nog nooit door penetratie gelukt.
    Clitoriaal klaarkomen lukt zelf wel in een minuutje. Soms wat langer. Doe het wel het liefste zelf.
    Is ook pas van het laatste jaar, maar het maakt me eerlijk gezegd weinig uit. Ik ben toch de pleazer ;)
     
  11. MaMa

    MaMa Fanatiek lid

    21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    Of laten de vrouwen niet weten dat ze nog niet zo ver zijn?
    Aan een man merk je wel of hij klaar komt of niet
    Tenzij de vrouw alles bij elkaar krijst zal er toch een seintje nodig zijn of de actie al geslaagd was
    Als je daarover met elkaar spreekt kan hij ook nog even handmatig afronden wanneer hij zelf al klaar is
     
  12. bosi333

    bosi333 VIP lid

    1 aug 2006
    37.179
    6.711
    113
    Mijn man maakt er bijna zijn levensdoel van als we se ks hebben. Eerst moet ik en dan pas de rest. Ik kon vroeger niet door penetratie komen ( wel anders) maar sinds de kinderen er zijn kan ik dat ook.

    Ik gun dat iedereen. Zo is het dus ook altijd heerlijk.
     
  13. Nescio

    Nescio Niet meer actief

    Gelukkig heb ik ook een man die eerst aan mij denkt en dan pas aan zichzelf. Klaarkomen door penetratie lukt mij niet zo goed, maar een beetje externe stimulatie en daar gaan we :D

    Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom vrouwen dit niet aan hun man durven zeggen. Ga je dan telkens faken, of vindt die man het wel best dat zijn vrouw geen hoogtepunt heeft bereikt? Ik kan me daar niets bij voorstellen.
     
  14. Maiasaurus

    Maiasaurus Niet meer actief

  15. blossom85

    blossom85 Fanatiek lid

    4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Maar dat is dan toch 1x? Je zegt dat je dat niet fijn vindt en klaar toch. Ik neem aan dat hij het dan geen 2de keer probeert.
    Maar lukt het ook in je eentje niet?
     
  16. Fluss1984

    Fluss1984 Fanatiek lid

    2 jun 2015
    3.386
    1.593
    113
    Noord-Brabant
    Ik heb ook 2 vriendinnen die nog nooit (!) klaargekomen zijn. Hebben het ook nog nooit bij zichzelf geprobeerd, wel jammer eigenlijk. Ik kan namelijk niet geloven dat het niet kán.
    Ik kom zelden door penetratie alleen, help mezelf altijd een handje tijdens de penetratie en dan lukt het 8/10 keren denk ik. De keren dat het niet lukt ben ik er met mijn hoofd niet bij, of focus ik mij téveel op het klaarkomen waardoor het net niet lukt.
    Meestal lukt het ons op deze manier wel om samen te komen, versterkt voor ons beiden het gevoel dus dat is wel ideaal.
    Als mijn man tijdens het vrijen wat extra probeert te stimuleren met zijn vingers lukt het niet, dan voelt het al snel té gevoelig, mist toch een beetje de finesse denk ik.
    Maar zoals het gaat gaat het prima, hoewel het voor zijn ego wel fijn zou zijn als het zou lukken alleen door zijn toedoen :rolleyes:
     
  17. Maiasaurus

    Maiasaurus Niet meer actief

  18. Maiasaurus

    Maiasaurus Niet meer actief

  19. NavyCrimson91

    NavyCrimson91 Niet meer actief

    Mijn vriend is er één van het soort die zich aangetast voelt in zijn mannelijkheid als ik niet klaarkom :p
    Ik kan, als ik het zelf doe, prima klaarkomen. Maar als hij bezig is, is het toch lastiger.
    Ik heb wat meer rust en finesse nodig, zoals iemand hierboven ook noemde. Mijn vriend denkt, hoe sneller/harder hoe beter ;) en als ik zeg dat ik het liever rustiger heb, vergeet hij het met twee seconden weer haha.
    En om er nou constant iets van te zeggen, vind ik ook zo moedkilling.
     

Deel Deze Pagina