goedkope complete babykamer

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door muppet83, 20 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muppet83

    muppet83 Bekend lid

    2 nov 2011
    678
    0
    0
    Hoi,
    al die bedragen, wat een centjes zeg voor een paar latjes hout.
    wij zijn op zoek naar een beetje betaalbare babykamer (ledikant,grote kast, commode en wandrek). Maar zien al snel bedragen ruim boven de 1000 euro. Ik vind 750 euries wel genoeg eigenlijk. iemand tips voor wat betaalbaars? we wonen in het midden van het land. babypark kesteren al even afgestruind, maar is ook aardig aan de prijs. of zijn we gewoon niet realistisch met onze prijzen:)
     
  2. CinTim

    CinTim Lid

    23 nov 2011
    29
    0
    0
    's-Gravenzande
    Wij hebben babykamer Nick gekocht bij Baby en Tiener in Sliedrecht. Ledikant,commode en kast zijn bij elkaar 499,-euro en het wandrek kost 30,-euro.

    Is een mooi wit kamertje met aluminium handgrepen.

    Heel gaaf vinden wij iig!:)
     
  3. Linda88

    Linda88 Actief lid

    9 mrt 2011
    414
    0
    0
    NULL
    NULL
    Al op marktplaats gekeken??
     
  4. NiekeKris

    NiekeKris VIP lid

    13 apr 2008
    22.511
    8.363
    113
    Wij hadden ons al berust in een Ikeakamertje, maar hebben uiteindelijk toch een kamertje gevonden bij de Baby- en Tiener in Sliedrecht. Weet niet meer precies hoe duur hij was, maar ik geloof 500 euro.
     
  5. Hopmarjanneke

    Hopmarjanneke VIP lid

    10 jul 2008
    13.509
    497
    83
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ik zal eens kijken of ik me nog kan bedenken waar wij ons kamertje hebben gekocht.... het was in Olst of Wijhe in ieder geval.

    Owh ja en mn zusje en haar man hebben hun 2ehands kamertje bij een soort van opkoper vandaan. Die had nieuw en gebruikt staan..... in Assen zit die.
     
  6. Amy32

    Amy32 Bekend lid

    28 jun 2010
    699
    75
    28
    Gardo in Amersfoort? Die hebben ook vaak mooie kamers voor weinig geld
     
  7. Hopmarjanneke

    Hopmarjanneke VIP lid

    10 jul 2008
    13.509
    497
    83
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    #7 Hopmarjanneke, 20 feb 2012
    Laatst bewerkt: 20 feb 2012
  8. ukoldaatje

    ukoldaatje VIP lid

    2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Bij de babystore in Sliedrecht heb je nu afgeprijsde meubels, en leuke ook nog!!! Wij hebben al een babykamer van ons zoontje, anders had ik daar zeker gaan shoppen!!

    Verder vind ik Babydump ook al hele goedkope kamertjes hebben hoor, kijk maar eens op hun site.

    Als je niet perse alles nieuw wil (ons babykamertje is zelf gemaakt door mijn zwager, mijn drie neefjes hebben er in gelegen en ons zoontje, dus al 4 kids en het heeft niets geleden!! Ons dochtertje gaat hier ook nog een ronde mee doen) kan je ook marktplaats afstruinen en leuke meubels bij elkaar zoeken en opknappen. Als je in de buurt kijkt kan je makkelijk gaan kijken of het wat is.
     
  9. Babystew

    Babystew Niet meer actief

    Ik vind de Gardo echt duur!! :$

    Wij hebben ons kamertje (toevallig van de Gardo haha) tweedehands op marktplaats gekocht voor 200 euro. Toevallig zag ik laatst in een oud babytijdschrift het kamertje staan, nieuw kostte deze bijna 2000 euro! Dus ik ben erg blij met mijn marktplaats aankoop!
     
  10. Noa25

    Noa25 Fanatiek lid

    23 nov 2006
    1.282
    0
    0
    Limburg
    Wij hebben een kamertje van marktplaats.
    Wel veel geluk gehad. Het kindje had hier, vanwege een scheiding, maar 3 mnd in geslapen. Is dus bijna nieuw.
    Voor € 350,- een grote kast, ledikant, commode en wandrekje.
     
  11. Amy32

    Amy32 Bekend lid

    28 jun 2010
    699
    75
    28
    Volgens mij heb je al voor € 500 een complete kamer. Hoe de kwaliteit zal zijn, kan ik niet zeggen, maar het is net wat je wilt
     
  12. Lief

    Lief Fanatiek lid

    26 sep 2007
    3.366
    873
    113
    Beetje creatief zijn ;) Wij hebben de bekende Hemnes ladekast van de Ikea ipv commode en een bedje van marktplaats nog helemaal gaaf en precies onze smaak (oke dat was wel geluk hebben). Nieuw matrasje van Ikea erbij en helemaal top. Toevallig hebben wij dan wel een inbouwkast dus die hoefde niet, maar ook die hebben ze bij Ikea of idd een van voorgenoemde goedkopere winkels.
     
  13. Ligero

    Ligero VIP lid

    1 aug 2011
    6.805
    1.516
    113
    Wij hebben een ikea-kamertje.
    De commode is een grote ladekast van de slaapkamerafdeling (300,-) en het ledikantje kostte ons 60,-. We hadden al een kledingkast dus goedkoop klaar en het is erg mooi geworden al zeg ik het zelf!
     
  14. Mykelti

    Mykelti VIP lid

    3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Wij waren bij IKEA klaar voor nog geen 350 euro. De kast is tijdloos en de deurtjes kunnen eventueel vervangen worden door een gekleurde versie.
    Het bedje kan omgebouwd worden tot peuterbedje, dus die kan jaren mee.

    Wij wilden expliciet ook geen dure kamer en ik wilde ook geen kamertje die ik mooi vind, maar de beeb op den duur vreselijk vindt. En dan? Dan zit je er weer mee.
    Deze kan jaren mee, de kast kan zelfs ook nog uitgebreid worden met meerdere delen.

    Succes!
     
  15. red88

    red88 VIP lid

    3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier hebben we een kamertje van de Babydump. Ik geloof 800 of 900 euro en gratis box.
    Gardo vond ik waardeloos qua kwaliteit de kamertjes rond 600/700 euro.
    Ikea is niet zo onze smaak.
     
  16. Amethist

    Amethist Niet meer actief

  17. scooby26

    scooby26 Actief lid

    27 nov 2011
    390
    0
    0
    Sittard
    Of in duitsland bij babiesrus.de of babywalz.de zijn de babykamertjes ook stukken goedkoper!! Bij baby walz in NL is alles ong 10 euro duurder dan dezelfde Babywalz in DE..
    Greetzz
     
  18. Blinq

    Blinq Bekend lid

    12 jan 2011
    708
    0
    0
    Wij hebben ook een kamer van de babydump. In de kamertjes onderling zit wel veel kwaliteitsverschil, maar qua prijs kan je daar zeker een compleet kamertje halen voor niet te veel geld. Ze geven er vaak ook nog veel dingen bij.

    Wij hebben deze (we hadden geen kledingkast nodig);
    Ledikant - Commode inclusief bladvergroter Glossy White | Childwood | Baby-Dump

    Daar zat dus een waardebon bij van 115 euro, en een gratis box t.w.v 139 euro. Die bedragen moet je er dus nog van af tellen ;)
     
  19. dromer28

    dromer28 Actief lid

    7 dec 2009
    383
    0
    16
    NULL
    best
    bij van asten in tilburg hebben ze ook mooie goed gerpijsde kamers. kijk maar eens op hun site. bij google even van asten in tilburg in typen en je vind hem zo
     
  20. Theeleutje

    Theeleutje Fanatiek lid

    5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Wij hebben de babykamer bij babydump besteld, de miami met 1 deurs hangkast. Daar hebben we meteen een matrasje bij besteld en de box kregen we er gratis bij (wij hebben wel een andere box uitgezocht, dus we moesten zelf iets bijleggen, in eerste instantie 60 euro, maar ik zag de box elders goedkoper, babydump gebeld en die ging onder die prijs zitten, waardoor we maar 30 euro bij hoeven te leggen) en we kregen een badcheque van 50 euro.

    In totaal kost het 909 euro, maar dan moet je eigenlijk de box, het matrasje en de badcheque eraf trekken.
    Dus dan komt alleen het kamertje op 600 euro. Valt reuze mee toch? Ik heb begrepen dat ikea hardstikke goede matrasjes heeft voor 40 euro, dus daarmee heb je al winst (ons matrasje was 89 euro) En je kan evt ook de Box pakken die je bij het kamertje krijgt, die is twv 139 euro. Dus dan hoef je daar ook niets voor bij te leggen.
     

Deel Deze Pagina