Gonal-F starten april . .wie nog meer?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Chriss, 7 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chriss

    Chriss Fanatiek lid

    27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Hai!!

    Ik heb al 2 mooie dochters gekregen door Gonal spuiten en agenda acties ;)
    Altijd al graag een derde gewild en nu gaan we er weer voor!
    Eerste afspraak staat eind maart gepland bij gyn..dus vanaf april weer spuiten.

    Super spannend weer!
    Nog meer meiden die dan starten met spuiten? (Of bezig zijn)
     
  2. Chriss

    Chriss Fanatiek lid

    27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Niemand ?
     
  3. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    Hoi ik en mijn vriend gaan eind maart starten met icsi traject.
    Ik moet dan eerst de pil weer gaan slikken.
    En op mijn planning staat dat ik op 16 april moet gaan starten met prikken.
    150 Gonal-f.
    Op die datum heb ik ook een afspraak in het ziekenhuis.

    Ik vind het erg spannend allemaal.
    We zijn bezig voor ons eerste kindje.

    Uit onderzoeken blijkt bij mij alles goed te zijn maar bij mijn vriend is zijn zaad niet goed.
    Heel weinig en slecht bewegende.
    Dus gaan wij meteen het icsi traject in.

    Wat fijn dat jij al twee dochters hebt!
    Hoe reageerde jij op het prikken van Gonal-f?
    En hoeveel moest jij toen prikken?
    Ik hoop dat je wens van een derde kindje snel uit mag komen!
     
    Chriss vindt dit leuk.
  4. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Ola! Ik klets graag mee. Ander topic van Gonal-F na clomid is iedereen inmiddels al succesvol zwanger geworden. Hopelijk gaat dit voor ons ook snel werkelijkheid worden. Ik weet nog niet precies wanneer ik zal starten met Gonal-F omdat ik eerst nu ongesteld moet worden mbv provera. Hoe lang was je bezig voor je eerste 2 kindjes @Chriss ?
    En waarom mbv spuiten?
     
    Chriss vindt dit leuk.
  5. Chriss

    Chriss Fanatiek lid

    27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    @Nancydierengek wat spannend!
    Ik was eerst begonnen met clomid (pillen) en daar reageerde ik heel heftig op dus toen naar spuiten. Dus dat vond ik stukke minder. Maar ja het feit blijft dat je hormonen in je lichaam spuit ;)

    @BB83 bij mijn eerste heb ik 9 maanden aan de hormonen gezeten. Bij mijn 2de was al bekend wat ik moest hebben qua hoeveelheid dus ging het sneller en was het 4 maanden.

    Ik voel me enorm gezegend met 2 kindjes en zelfs een beetje bezwaard als ik jullie ondertitels lees met zulke trajecten. Maar gezellig dat jullie willen kletsen en vraag maar raak!

    Ik nu 29 maart een afspraak bij gyn. Zit ik op dag 38 ...zal nog niet ongesteld zijn dan dus ben benieuwd of ik dan provera krijg of dat ij mm cyclus afwacht (meestal rond de 45 dagen).
     
  6. Zonnestraal

    Zonnestraal Bekend lid

    5 dec 2017
    591
    450
    63
    Vrouw
    hoi dit is mijn derde ronde met gonal f.
    Het maakt mij wel hoopvol als ik lees dat het bij jou dankzij de gonal f twee keer is gelukt!
    Momenteel zit ik op het wachtbankje spannend!!
    Hopelijk is het voor jullie allemaal snel raak.


    @BB83 jouw onderschrift had zomaar de mijne kunnen zijn! ( aug16 pilstop mei17 pcos toen clomid nu al 3 ronde gonal f en twee weken terug heb ik een HSG gehad:)
     
    Chriss en BB83 vinden dit leuk.
  7. Chriss

    Chriss Fanatiek lid

    27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    @Zonnestraal hoii! Wat spannend op het wachtbankje!! Moet je ook utrogestan gebruiken nu? Wanneer is je NOD?

    Ja indd 2x gelukt en mn vriend zn zaad is ook niet optimaal dus helemaal geluk.
    Duim mega hard voor je!
     
  8. Zonnestraal

    Zonnestraal Bekend lid

    5 dec 2017
    591
    450
    63
    Vrouw
    @Chriss nee geen utrogestan, jij wel?
    Nod is morgen of overmorgen :oops:

    Informeer je de mensen in je omgeving dat jullie het gaan proberen of hou je het nog even stil?

    Ik heb vandaag een verjaardag hier in huis, dus ik moet sowieso de dozen gonal f een beetje verstoppen en mijn naalden emmer, en de zwangerschaptesten :roflmao:
     
  9. Chriss

    Chriss Fanatiek lid

    27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    @Zonnestraal wooow wat spannend! Wanneer ga je testen? Ik testte altijd ervoor haha....geen geduld

    Bij de eerste op een gegeven moment wel gezegd omdat we 2 jaar bezig waren en mensen bleven vragen stellen wanneer we zwanger wilde worden...werd er gek van!
    Bij de 2de niet gezegd en inderdaad get is af en toe echt improviseren! Spuit in jaszak als we naar vrienden gingen en dan naar de wc op t tijdstip om dan te spuiten. . Ik spuit namelijk liever savonds. .
     
  10. Zonnestraal

    Zonnestraal Bekend lid

    5 dec 2017
    591
    450
    63
    Vrouw
    Morgenochtend ga ik testen, zodat ik in elk vandaag(mocht het negatief zijn) niet zo somber zou zijn.

    Ik kwam onderlaatst iemand tegen in het ziekenhuis, gelukkig had ik een allergische reactie op mijn gezicht van een crème dus kon ik mooi verzinnen dat ik bij de dermatoloog vandaan kwam :roflmao:

    Maar inderdaad dat improviseren en al die smoezen die je moet verzinnen hebben ze er niet bij verteld bij de prikinstructie destijds haha:D
     
    Chriss vindt dit leuk.
  11. Chriss

    Chriss Fanatiek lid

    27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Spannend zeg!!!
    Hoor het graag!

    Nee echt hè maar ja wil het toch als verrassing doen dus dan maar creatief denken ;)
    Ik moet zorgen dat mijn oudste niet mee gaat als ik naar de gyn ga want die verteld het gelijk aan iedereen hahaha!
     
  12. Zonnestraal

    Zonnestraal Bekend lid

    5 dec 2017
    591
    450
    63
    Vrouw
    Helaas:(

    Negatief getest en mijn menstruatie komt nu ook op gang.
    Morgen maar het Z-H bellen voor een nieuwe voorraad gonal f en de echo inplannen.
    Ben benieuwd hoe deze ronde gaat lopen!
     
  13. Chriss

    Chriss Fanatiek lid

    27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw

    He dat is bagger!!!
    Hopelijk volgende ronde een betere ronde!!

    Ik kan nu niet meer wachten om te beginnen maar voorlopig moet ik nog tot 29ste wachten want dan is pas mn afspraak. En daarna dus nog op mn ongi wachten (Of die kuur doen geen idee wat gyn wil)

    Is het voor jou makkelijk in te plannen die echo's?
     
  14. SamirsVrouwtje

    SamirsVrouwtje Fanatiek lid

    20 jan 2015
    3.311
    1.893
    113
    Vrouw
    Hier ook eentje bezig met gonal f. Zit nu op het wachtbankje. As donderdag mijn nod. Vandaag getest en dacht een licht streepje te zien. Nadat k de test uit elkaar heb gehaald zag k niks meer
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Zonnestraal vindt dit leuk.
  15. Chriss

    Chriss Fanatiek lid

    27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Ik zie ook zeker iets! Spannend!
     
  16. SamirsVrouwtje

    SamirsVrouwtje Fanatiek lid

    20 jan 2015
    3.311
    1.893
    113
    Vrouw
    Ja zeker! Wanneer begin jij met spuiten?
     
  17. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    @Zonnestraal oja, dat is herkenbaar van die tabletten, ovu en zwangerschaptesten verstoppen als er bezoek komt. Klote dat het niet gelukt is deze ronde zeg. :'( weet van jullie niemand in de omgeving dat jullie hier heel hard ermee bezig zijn? En was de clomid bij jou goed aangeslagen? Of moest je al eerder over op spuiten? En wat is jouw hoeveelheid eenheden nu? Ook nog steeds echo's elke ronde? (Sorry voor mijn vragenvuur hoor, ben een nieuwsgierig type haha)

    @Chriss je hoeft je echt niet bezwaard te voelen hoor, jullie hebben gewoon al 2x eerder in zo'n traject gezeten. Geeft voor mij weer vertrouwen dat het dus echt wel kan! Hoe komt het dat jij Gonal-F moet gebruiken? Is bij jou vastgesteld waardoor je een langere cyclus hebt? En hoe oud zijn je 2 dochtertjes nu?? :)

    @SamirsVrouwtje welkom hier! Op hoeveel dpo zit je? Misschien toch aan de vroege kant met het testen?? Ik duim voor je in ieder geval!
     
  18. Zonnestraal

    Zonnestraal Bekend lid

    5 dec 2017
    591
    450
    63
    Vrouw
    @Chriss ik kan meestal net nog voor mijn werk langs, scheelt weer een smoes :roflmao:
    Hopelijk komt je ongesteldheid zelf op gang net rond die afspraak dan kan je gelijk beginnen!!

    @BB83
    Onze ouders en mijn vriendin weten het.
    Eerste twee rondes clomid waren goed, daarna helemaal geen reactie meer op clomid. Behalve dat ik veranderde in een heks:oops:
    gonal f reageer ik goed.
    Ik begin met 75 en eindig meestal met 125mg.
    En ik ben geen heks meer!
    Ik moet wel vaak voor echo’s want het wil nog wel eens traag gaan met groeien. ( meestal om de 2 dagen) vorige keer ben ik 23 dagen bezig geweest dus dat waren heel wat echo’s :roflmao:

    @SamirsVrouwtje

    Spannend!! Ga voor je duimen!
     
    BB83 vindt dit leuk.
  19. SamirsVrouwtje

    SamirsVrouwtje Fanatiek lid

    20 jan 2015
    3.311
    1.893
    113
    Vrouw
    12 dpo. Vandaag wat krampjes en blanco test dus ben bang dat t niet doorgaat deze maand
     
  20. Chriss

    Chriss Fanatiek lid

    27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Ik heb 29 maart eerste afspraak staan. . Maar dan zit ik op dag 38 ofzo dus geen idee. . Wacht het even af.
     

Deel Deze Pagina