Gonal-F starten april . .wie nog meer?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Chriss, 7 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chriss

    Chriss Fanatiek lid

    27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Ja het is zeker lang. Het is ook een beetje tricky want uitgaand van mn laatste menstruatie ben ik dan 6 weken en 4 dagen. Maar uitgaand van de eisprong ben ik dan nog net geen 6 weken. Dus tja. . .
    Vorige keer met 5,5 week geweest en toen ook een hartje maar moet er rekening mee houden dat t nog te vroeg is. .
    Wel grappig een jongensnaam vinden we lastig maar hadden we opzich wel.
    Meisjesnamen zat maar toch niet 1 waarvan ik denk yes! Tot ik net ergens was en een naam van onze top 5 hoorde...had alleen tijd niet meer aan die naam gedacht. Nou dat is dus de naam. Punt. Haha! Manlief vind die ook mooi dus dat is geregeld hahaha.
     
  2. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Oh wauw zelfs al een naam!! Haha zover zijn wij nog niet hoor. Gaan we denk ik op ons gemakje tijdens de vakantie over brainstormen ;)

    Ik zou tellen vanaf 1 dag na de ovitrelle/pregnyl nu. Uiteindelijk weet je de echte datum straks pas met de termijnecho. Maar ik denk dat je over 2 weken al wel een klein knipperlichtje gaat zien hoor ♡
     
  3. Zonnestraal

    Zonnestraal Bekend lid

    5 dec 2017
    591
    450
    63
    Vrouw
    @Chriss oehh nog even geduld dus, ik had de echo pas bij 8 weken.

    @Waterlelie81 hoe gaat het met je? Lukte het nog een beetje met werken na zn mededeling? Een dikke knuffel voor jou!
     
  4. Chriss

    Chriss Fanatiek lid

    27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Nou wij hadden de naam van onze eerste dochter al toen we aan het daten waren ;) Dus dat was makkelijk, ik zei de naam die ik heel graag wilde en mijn vriend zei gelijk ja. Wel voor de gein een top 5 gemaakt. Toen bij nummer 2 hadden we gekeken in de top 5. 1 viel al af want was oudste dochter, andere viel af omdat vrienden zo een dochter hebben dus nog 3. En daar is dus 1 mijn jongste dochter van. Nu nog 2 over dus dat is opzich heel makkelijk ;)
    Alhoewel mijn vriend nu opeens terugkomt met een andere naam, die had ik ooit ook gezegd maar vind ik teveel lijken op de andere 2. Maar ja eerst maar eens zien of het weer een meisje is (ik ga niet zeggen eerst maar eens kijken of het gezond is want positieve energie de ether in, hij/zij blijft zitten en is gezond ;) Niet dat jullie denken goh de naam belangrijker dan gezond zijn).
    Ik gok een jongen, vriend zegt, ik krijg alleen maar meisjes. Zwart wit gezien maakt het mij niet uit, ik wil een baby heb ik altijd gezegd. Niet perse een jongen of een meisje. Maaaaar als je het aan mij direct vraagt. . .tja dan ga ik zeggen een jongen, puur omdat ik dat smaakje nog niet heb. Maar als het een meisje is, weer zo een poppetje dan is het weer heerlijk ! Mijn gevoel geen idee, ik gok toch ook een meisje weer. . .had eerst jongen gevoel. . .haha nou ja.
     
    Zonnestraal en BB83 vinden dit leuk.
  5. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Oh zo leuk. Ook wel lekker praktisch dat je de naam al weet hoor! Wil je dan straks weten of het boy/girl is? Of nog een verrassing?
    Hier een verrassing dus we hebben nog wat meisjes en jongens namen te shortlisten :)

    Vanochtend weer check gehad bij de VK en alles was okee. Wel beetje lage bloeddruk, maar dat was niet erg. En het hartje nu voor het eerst gehoord! Hoe bijzonder is dat ♡
    Tranen met tuiten (van blijdschap heh) toen ik daar lag... zo fijn dat na de MMM nu elke check OK is. Ben ergens nog steeds gewend om teleurgesteld te worden ofzo. Als dit dan zo komt is het zó overweldigend... roze wolk hoor
     
    Zonnestraal vindt dit leuk.
  6. Chriss

    Chriss Fanatiek lid

    27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Super meis!! Erg fijn voor je!!
    Heerlijk dat hartje!!

    Wij willen zeker weten wat het wordt. . Met 15 weken zitten we bij de echo hoor ;) te nieuwsgierig zijn we ;)
    Ik vk gebeld en pas bij 10 tot 12 weken een echo daar. Nu uiteindelijk op 9 weken en 5 dagen omdat we op vakantie toe gaan. Maar ja ik word denk ik terug gezet dus dan is t nog eerder. Dan wachten tot na de vakantie vrees ik :(
     
    BB83 vindt dit leuk.
  7. Chriss

    Chriss Fanatiek lid

    27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
  8. Chriss

    Chriss Fanatiek lid

    27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Leeft iedereen hier nog ;)
     
    Zonnestraal vindt dit leuk.
  9. Zonnestraal

    Zonnestraal Bekend lid

    5 dec 2017
    591
    450
    63
    Vrouw

    Ja zeker:p
    Hier vrijdag de 20 weken echo, ohhhhh vind het zo spannend.

    Hoe gaat het met jou?
     
    BB83 vindt dit leuk.
  10. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Haha idd lekker rustig hier!
    Al een tijdje niet meer gehoord van @Blondie685 toch?

    Vandaag 17 weken, was weer tijd voor een fotootje. Hopelijk mag ik hem delen? :) anders gewoon voorbij scrollen hoor ;)
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Zonnestraal vindt dit leuk.
  11. Zonnestraal

    Zonnestraal Bekend lid

    5 dec 2017
    591
    450
    63
    Vrouw
    @BB83 ahhh wat mooi! Voel je je goed?
     
  12. Chriss

    Chriss Fanatiek lid

    27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Mooi!!! Goed buikje al voor 17 weken zeg!!
     
    BB83 vindt dit leuk.
  13. Chriss

    Chriss Fanatiek lid

    27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Snap ik!! Zeker spannend!!
    Hopelijk is alles goed met de kleintjes!
    En niet teveel naar t scherm staren heel de tijd want voor je het weet zie je straks iets;)
     
    Zonnestraal en BB83 vinden dit leuk.
  14. Chriss

    Chriss Fanatiek lid

    27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Ik ben echt aan het aftellen. . Minder dan een week. . . 6 nachtjes nog!!
    Ervoor nog wel leuke dingen dus kom de tijd wel door. . Ben er niet heel de dag mee bezig maar wel gemiddeld 3x per dag dat ik opeens denk oooow ja!
    Nog geen kwaaltjes verder namelijk dus tja dan word je er ook niet aan herinnerd natuurlijk.
    Geen idee wanneer die kwaaltjes vorige keer kwamen, zag staan dat ik met 10 weken schreef dat ik nog steeds zo misselijk werd bij geuren en nog zo moe was (2de kind). Maar wanneer t begon moet ik nog even opzoeken ;)
     
    BB83 vindt dit leuk.
  15. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Dankjewel ! Ja gaat lekker. 2e trimester is heerlijk en zeker nu de temp onder de 30 graden blijft ;) succes met de 20 wkn echo ! X
     
  16. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Haha. Thanks. Groeit goed naar voren zoals je ziet. ♡
    Jij aftellen tot de eerste echo. Toch weer spannend ook al is het je 3e lijkt me. X
     
  17. Chriss

    Chriss Fanatiek lid

    27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Ja het is wel anders nu het nummer 3 is. . .iets minder spannend met wat er moet gebeuren en regelen en wat er gaat gebeuren maar gewoon precies dezelfde spanning met of het hartje klopt en of alles goed is. .
     
  18. Chriss

    Chriss Fanatiek lid

    27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    @Zonnestraal veel plezier en succes morgen! Maar toch vooral heel veel plezier om naar je mooie kindjes te kijken!!!
    Wel laten weten hoe het was hè??!!
     
    Zonnestraal vindt dit leuk.
  19. Zonnestraal

    Zonnestraal Bekend lid

    5 dec 2017
    591
    450
    63
    Vrouw
    Even snel een kleine update:
    Vandaag 20 weken echo gehad, hadden ze niet genoeg tijd ingepland voor 2, ondanks dat ik het digitaal en telefonisch had doorgegeven.
    Dus er is 1 baby gecontroleerd en helemaal goed gekeurd gelukkig. Toen hebben ze wel mijn baarmoederhals opgemeten en kwamen ze er achter dat die behoorlijk kort was en moest ik door naar het ziekenhuis. Hier kwamen ze inderdaad ook tot de conclusie dat die kort was. Ze hadden ook hier geen tijd om baby 2 te controleren.
    Maandag mag ik terug komen voor de uitgebreide echo van baby 2. Aan de korte baarmoederhals valt helaas niet veel anders te doen dan per direct stoppen met werken en rust nemen.

    Was een behoorlijk hectische dag, blij dat met baby 1 alles in orde is. Maar nu weer een heel weekend in spanning voor baby 2.
     
  20. Chriss

    Chriss Fanatiek lid

    27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Meid wat een hectiek!!
    Balen dat ze niet even goed gekeken hebben naar je status! Gelukkig is 1 helemaal goed en nu de ander nog even bevestigd hebben!
    Met een tweeling helemaal sneller dat je rustig aan moet doen dus goed dat je moet stoppen met werken. Hop rustig aan doen. . Lekker op de bank filmpjes kijken, met vriendinnen lunchen etc ! Maak van de ondeugd een deugd zeg maar!

    Ik nog 3 nachtjes!!!
     
    Zonnestraal en BB83 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina