Groepje start Clomid mei/juni 15

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Miszy, 15 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Katje77

    Katje77 Actief lid

    11 dec 2015
    498
    33
    28
    Hey

    Heel leuk nog eens wat van jullie te horen !!
    Jaja, iedereen zwanger op dit forum. Hoe geweldig is dat.....!
    Geniet van je baby Rosalyn, en Duna hopelijk kan je nu ook wat genieten als je thuis bent. Veel succes allemaal met jullie laatste loodjes !
     
  2. Katje77

    Katje77 Actief lid

    11 dec 2015
    498
    33
    28
    Ooh spannend zeg misschien ben je nu aan het bevallen @stefanenlaura...
    Heel veel succes.... Super benieuwd !!
     
  3. stefanenlaura

    stefanenlaura Fanatiek lid

    19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Hoi dames,

    Woensdag 15 februari ben ik bevallen van onze tweede dochter Fleur.
    Het was een flinke dame net als haar grote zus. Ze woog 4290 en is 56cm.

    Ze hebben me woensdag ochtend ingeleid dmv mijn vliezen te breken. Mijn lichaam begon al vrij snel uit zichzelf met de weeën. Helaas werd het ook dit keer al vrij snel een weeënstorm. Ik heb toen om een ruggenprik gevraagd. Dit duurde helaas even. Toen hij zat kwam de rust bij mij weer terug. Uiteindelijk nam de kracht van de weeen af en ging de hartslag van f steeds naar beneden en werd de keuze gemaakt om een keizersnede te doen. Hier hadden wij ons al op voorbereid. Helaas ging deze niet zo soepel en heb ik lichamelijk een zwaar herstel dit keer. Dus moet erg rustig aan doen. Ook nog niet veel bezoek gehad.
    F doet het erg goed, al wil ze nog niet echt in bed slapen.
    Borstvoeding is goed opgang en ze is alweer bijna op gewicht.

    Hoe gaan jullie zwangerschappen?
     
  4. Lizz86

    Lizz86 Actief lid

    12 apr 2015
    144
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ohhhhhhhhh gefeliciteerrddddd met fleur! Super goed nieuws!

    Heftig joh zo'n bevalling! Ik hoop dat je snel beetje ben hersteld van je keizersnede! Fijn dat het verder zo goed gaat met je kleine meisje! Wat goed dat de borstvoeding zo goed gaat!! Leuk leuk leuk! Hoop dat je toch beetje kan genieten ondanks het herstel! Goed dat je nog niet veel bezoek hebt gehad, lekker aan jeZelf denken en je rust pakken.

    Hier gaat het goed! Nu inmiddels 24 weekies! Heb wel vanaf week 16 al last van Mn rug, stuitje, bekken! Auwwww!!! Helaas word het werken iedere week zwaarder lijkt het wel! Lijk na Mn werk wel een oude oma zo slecht ken ik dan nog lopen hahaaa!!! Maar verder voel ik me echt prima! Ben super blij! En geniet echt van het geschop!! Hihi!! Heerlijk!

    Nou doei doeiiii!!!! 💋💋💋
     
  5. Katje77

    Katje77 Actief lid

    11 dec 2015
    498
    33
    28
    Heey

    Oooh dikke proficiat Stefanenlaura !!!!! Jammer te lezen dat het zo moeizaam ging... Moet indd heel heftig zijn. Maar blij te lezen dat ze verder goed te wereld is gekomen !! :) Hopelijk wil ze gauw wat slapen zodat jij extra rust hebt. En indd aan jezelf denken !!! Iets waar ik het zelf waarschijnlijk ook beetje moeilijk mee zou hebben als iedereen zo graag wil langskomen. Ach dan komen ze maar wat later hé !
    Geniet ervan, je hebt er lang genoeg voor gewerkt.

    Lizz leuk jou ook te horen !! Wat je schrijft over je rug etc begin ik sinds deze week ook enorm te voelen, voel me ook net een oude oma als ik na lang niet te hebben bewogen moet rechtstaan. Heb sowieso vaak last van mijn rug en nu wel beetje dubbel zo erg. Maar vind het op zich niet erg want ik weet door wie het komt :)

    Heb zonet met eerste bad aangedurfd !!! haha. Enkel slaan de twijfels ineens toe. Heb uit nieuwsgierigheid de temperatuur gemeten NA dat ik er twintig minuten inlag, en toen was het nog 38gr... Dit wil zeggen dat ik er veel warmer ben ingestapt en voel me plots erg schuldig en bang... Kunnen jullie me geruststellen of ben ik echt dom geweest??:(
     
  6. Lizz86

    Lizz86 Actief lid

    12 apr 2015
    144
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nee joh katje!! Dat ken helemaal geen kwaad! Je hebt ook nog lang geen ontsluiting dus ook geen kans op infectie gevaar! En kwa warmte maakt het niks uit! Ik mag zelfs gewoon naar de sauna heb ik begrepen van mijn verkoskundige! Als je maar naar je lichaam luistert! Is het te warm voor je, ga je er weer uit! Nou, sauna ken nog veel warmer zijn! Dus no Problem!
    Dus lekker genieten hoor van dat badderen! 😃

    Ja, die bekken probleempjes zijn niet fijn! Magoed... inderdaad voor een goed doel!

    Xxx
     
  7. Lala444

    Lala444 Actief lid

    14 dec 2015
    209
    0
    16
    Vrouw
    Nederland
    Gefeliciteerd @stefanenlaura. Spuitelf hier, maar ben een beetje druk geweest met vanalles en nog wat.

    Hier aan het aftellen tot aan m'n verlof (terwijl ik ziek op de bank lig). Nog maar 3,5 week werken en dan hopelijk lekker bezig gaan zijn met de laatste voorbereidingen. De baby groeit lekker door, een beetje aan de grote kant en ik ben zelf vrij tenger dus dat maakt dat ik de zwangerschap toch best zwaar vind van tijd tot tijd. Ze houden het in ieder geval extra in de gaten.

    Liefs aan iedereen!
     
  8. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.126
    2.853
    113
    Op verzoek heropend.

    Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl
     
  9. Miszy

    Miszy Fanatiek lid

    5 mei 2015
    1.263
    8
    38
    Hi meiden!

    Ik heb het topic laten heropenen, hij was inmiddels gesloten!! Hoe is het met jullie? Lala nog geen baby?? :)
     
  10. Lala444

    Lala444 Actief lid

    14 dec 2015
    209
    0
    16
    Vrouw
    Nederland
    Hallo iedereen. Toevallig vorige week nog gekeken, had niet in de gaten dat het gesloten was Ik zag ook dat het forum een facelift heeft gekregen.

    Dinsdag is onze dochter geboren bij 39.4 weken. Ze heet Zoë. Zo geweldig on dit wondertje in m'n armen te hebben. Ja, echt het doet alles vergeten. In de zin van het is allemaal waard geweest en de beloning is groots
     
  11. Miszy

    Miszy Fanatiek lid

    5 mei 2015
    1.263
    8
    38
    Oh wat leuk Lala, gefeliciteerd & wat een mooie naam!! :) met jou ook alles goed verder? Hoe zwaar was ze en hoe lang? :) Als je dat wilt vertellen tenminste ! X
     
  12. Lala444

    Lala444 Actief lid

    14 dec 2015
    209
    0
    16
    Vrouw
    Nederland
    Ze woog bij geboorte ruim 7 pond en 52 cm lang. Ze doet het erg goed. Ik ben na de bevalling naar de OK gemoeten om gehecht te worden, maar mijn herstel gaat zeer voorspoedig. Morgen/vandaag laatste dag kraamhulp alweer. Nu nog ff n paar uurtjes slaap pakken
     
  13. Lala444

    Lala444 Actief lid

    14 dec 2015
    209
    0
    16
    Vrouw
    Nederland
    Hoe gaat t verder met iedereen en met jou Miszy? Zo spannend nu!
     
  14. Lizz86

    Lizz86 Actief lid

    12 apr 2015
    144
    0
    16
    NULL
    NULL
    Owww wauw lala!! Wat goed!! Gefeliciteerd!!! Wat klinkt dat heerlijk hè zo'n klein hummeltje in je armen! Al zal het echt wel even wennen zijn! Het is zo'n verandering in je leven! Poeh.. ik vind het allemaal maar spannend!!

    Nou, geniet ervan!!
     
  15. stefanenlaura

    stefanenlaura Fanatiek lid

    19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Wauw lala gefeliciteerd!!!!!!
    Genieten van je meisje♡♡ leuke naam.

    Dames met de laatste loodjes heel veel succes. Hopelijk mogen jullie ook snel genieten van jullie hummeltjes

    Hier gaat het goed. Ze groeit als kool en zit boven de +2 lijn met haar gewicht.
    Al weigert onze kleine dame helaas de fles.
    Komende dinsdag moet ik weer beginnen met werken. Dus dan zal ze wel moeten.
     
  16. Miszy

    Miszy Fanatiek lid

    5 mei 2015
    1.263
    8
    38
    Lala, fijn dat het allemaal zo goed gaat, ook met jou! :) Je kraamhulp is inmiddels weg, hoe bevalt dat? Had je er moeite mee? Met mij gaat het hartstikke goed & de baby ook! Met de groeiecho met 34 weken is er wel uitgekomen dat de baby klein is en achterloopt op groei, dus nu wel veel controles in ziekenhuis zoals groeiecho's en CTG. Maar met de baby zelf gaat het gelukkig hartstikke goed! :)

    Stefanenlaura, wat gaat de tijd snel zeg dat je alweer bijna aan het werk moet! Wat super dat ze zo goed groeit. Wil ze de fles helemaal niet, ook niet als ze echt honger heeft? Dat is dan ook best lastig!

    Leuk dat jullie allemaal weer even reageren. Ben nog wel erg benieuwd hoe het met Katje is!! :D
     
  17. stefanenlaura

    stefanenlaura Fanatiek lid

    19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Fijn dat de baby het goed doet maar wel vervelend dat hij achter loopt in zijn groei. Hopelijk biedt dat geen problemen bij hem.

    Gister gewerkt en ze heeft geen druppel gedronken uit de fles.
    Alles wat ze miste heeft ze vannacht ingehaald. zzzzzz
     
  18. stefanenlaura

    stefanenlaura Fanatiek lid

    19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Spannend miszy en lizz. De echte laatste loodjes. Of zijn ze er al?
    Lukt het nog een beetje?

    Inmiddels ben ik weer 2 weken aan het werk en je zit er meteen weer in :rolleyes:
    F pakt de fles inmiddels ook maar de eerste van de dag is toch echt nog een gevecht.
    Maar het is toch echt genieten. Zou nog wel even thuis willen blijven maar helaas. Zo wakker worden is heerlijk.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  19. Miszy

    Miszy Fanatiek lid

    5 mei 2015
    1.263
    8
    38
    Hi dames!! :D

    Nouuuu, vorige week zondag ben ik bevallen van onze zoon Mason!! Ik ben ingeleid ivm te hoge bloeddruk. Het is een kleintje, 2400 gram & 45cm. Klein maar fijn! Helaas moest hij naar de couveuseafdeling, daar heeft hij bijna een week gelegen maar sinds zaterdag zijn we weer lekker thuis & hij doet het súper goed.

    Stefanenlaura, jij alweer aan het werk.. Wat vliegt de tijd toch he! Ik wil ook niet meer aan het werk gaan, ja dat weet ik nu al hahah..

    Hoe is t met de rest? :)
     
  20. stefanenlaura

    stefanenlaura Fanatiek lid

    19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Miszy gefeliciteerd met jullie zoontje!!!
    Leuke naam. Heftige start meid maar wel fijn dat jullie nu thuis zijn. Nu genieten van jullie kleine man.
     

Deel Deze Pagina