en toen vergat ik....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door anael2009, 16 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anael2009

    anael2009 Actief lid

    26 nov 2008
    478
    0
    0
    - mijn telefoonnummer 3x
    - mijn pinpas nummer 4 x
    - mijn sleutel toen ik boodchappen ging doen.
    - mijn portemonnee toen ik boodschappen ging doen.
    - de naam van mijn beste vriendin...


    en jullie?
     
  2. Skatje

    Skatje VIP lid

    10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ik vertel alles 3x
     
  3. anael2009

    anael2009 Actief lid

    26 nov 2008
    478
    0
    0
    haha... ik vergeet idd ook vaak dat ik iets al gezegt heb :)
    Weet je wat ik ook heb, dat ik soms niet meer weet hoe iets werkt....
     
  4. Skatje

    Skatje VIP lid

    10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Bij mij is het gewoon algehele verstrooidheid. Het door elkaar halen van feiten en zo.

    Niet echt aanwijsbare dingen.
     
  5. Miffy77

    Miffy77 Fanatiek lid

    9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    - 34 keer mijn sleutels
    - het binnenlicht van de auto uit te doen waardoor ik de volgende morgen een probleemje had en aangezwengeld moest worden door de stoere mannen van Route Mobiel
    - een dvd-opname voor mijn opleiding mee te nemen naar een onderwijsdag waar ik veel moeite voor had gedaan, zodat iedereen dacht dat ik er gewoon geen zin in had gehad

    Liefs Monique
     
  6. mymiracle

    mymiracle Niet meer actief

    ik geef mijn man een lepel ipv vork, vraag hem 3 keer hetzelfde in 5 minuten, kaas in de vriezer, brood in de koelkast, kan niet goed meer autorijden, geen overzicht meer op de een of andere manier, gelukkig heb ik alleen nog maar stoeprandjes meegenomen hier en daar :)
     
  7. wishfullthought

    10 jun 2008
    32
    0
    6
    Vrouw
    hahah mymiracle heb ik ook zit met het minste of geringste tegen een paaltje aan ofzo 'oeps'.
    Ook haal ik veel woorden door elkaar en heb ik soms de stomste zinnen

    Liefs
     
  8. Janneke G

    Janneke G Actief lid

    31 okt 2008
    204
    0
    0
    Front office medewerker
    Venlo
    wil ik de algemene deur in onze flat open maken met mn autosleutel?
     
  9. anael2009

    anael2009 Actief lid

    26 nov 2008
    478
    0
    0
    oja.. wilde naar de wc en stond in de meterkast!
     
  10. Charisma83

    Charisma83 Actief lid

    25 okt 2008
    173
    0
    0
    amsterdam
    Ik maak ook de raarste zinnen en vergeet heel veel woorden van de week zei ik ipv gootsteen wassteengoot! En ik vergeet ook als ik wat opruim waar ik het heb gezet!
     
  11. YellowButterfly

    YellowButterfly Niet meer actief

    Rare zinnen en woorden maken...
     
  12. mymiracle

    mymiracle Niet meer actief

    ja rare zinnen en woorden maak ik ook, echt bizar, en dan wordt je raar aangekeken en dan pas heb je door dat je iets niet goed zegt :)

    gaat toch wel weer over he? :(
     
  13. jobijntje

    jobijntje Actief lid

    22 nov 2008
    146
    0
    0
    Noord-Brabant
    Haha! Heel herkenbaar allemaal. Ik serveerde vandaag gevulde paprika's met rauw gehakt. Vergeten het gehakt te rullen van te voren! :oops: En in de supermarkt vergeet ik de helft, zelfs met lijstje. Vraag ook 6 keer aan vriendlief of hij de deur op slot heeft gedaan enzo. En denk alleen nog maar aan baby's, baby's, baby's... Hoezo rozè wolk?! ;)
     
  14. Latifatje

    Latifatje Niet meer actief

    hey

    -alles 3 keer zeggen en ook zo rare woorden
    -vergeten wat ik wilde zeggen
    -vergeten waar ik dingen leg
    -namen vergeten (zelfs van men eigen familie)
    -lichten vergeten uit te doen en dan denk ik altijd dat men man degene is die die heeft aangelaten

    tja zwangerschapsdementie alle geluk ben ik er bijna vanaf
     
  15. muis26

    muis26 Fanatiek lid

    waxinekaarsjes proberen onder de kraan aan te steken! (complete staat van verwardheid hahaha)

    afwasmiddel op mn tandenborstel

    heeel grooooot boodschappen lijstje maken omdat ik nu in de winkel echt niet meer weet wat we nodig hebben, maar het lijstje dan vergeten , ook ZOOO HANDIGGGG

    heel snel naar boven rennen om iets te pakken, hijgend boven aangekomen niet meer weten wat ik nou wilde gaan doen hihi

    en mijn vriend wordt er helemaal stapel gek van, als hij vraagt, wil je dit of dit even doen. echt 1 minuut later is het voorgoed uit mn geheugen en weet ik het ech niet meer,
    hij vroeg zelfs vandeweek... doe je dat nou express of niet? hihi
    neeeee kan er echttttt niks aan doen!

    :eek:)
     
  16. jeanney5

    jeanney5 Bekend lid

    9 jul 2008
    822
    19
    18
    Hahaha hilarisch zeg....Herkenbaar hoor meiden en Manlief wordt soms heel boos op mij, maar dat kan ik niks aan doen...(tas maken voor z'n werk, geef hem de tas mee, maar de inhoud blijft zelf op tafel) :) :)

    Enne vergeten jullie ook dat je een dikke buik heb en dan sla je per ongeluk een deur dicht en dan krijg je die tegen je buik..Auchhh

    Aan tafel schuif je je stoel een beetje naar achter denken dat je erin past...Hahahaha Lekker niet...
     
  17. mymiracle

    mymiracle Niet meer actief

    ja hahaha, je hersenen passen zich niet meteen aan je nieuwe omvang aan, zo had ik in een winkel een broek in het pashokje (maat s heb ik altijd) en ik vroeg me toch echt af waarom ik er niet in kwam :confused: ach ja...dream on girl, alles, inclusief heupen is nu 2 maten groter, hahaha...
     
  18. muis26

    muis26 Fanatiek lid

    ohhhh gelukkig ik pas ook mn eigen broeken helemaaal niet meer, krijg ze niet eens over mn heupen. ben gelukkig niet de enige. dacht al dat ik echt zooo dik was geworden.. heb normaal ook maat s/28 maar al neem ik een flinke aanloop ik kom er nog niet in! haha
     
  19. mymiracle

    mymiracle Niet meer actief

    nee hoor muis26! je bent zeker niet de enige! hahaha....
     
  20. taatje85

    taatje85 Bekend lid

    12 dec 2008
    543
    0
    16
    haarlem
    -als ik een verhaal aan het vertellen ben halverwege niet meer weten waar ik het over heb..
    -tig keer hetzelfde vertellen
    -afspraken vergeten
    -1000 keer hetzelfde vragen..
    -hahaha vreselijk he al die dingen..
    ach iedereen kan er wel om lachen hahaha

    kus bloem
     

Deel Deze Pagina