Haaruitval , welke vitaminen slikken jullie?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door KellD, 30 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adrianna

    Adrianna Niet meer actief

    Wat ontzettend naar dat je ook nog moet ontzwangeren en alles na zo'n heftige periode.
    Stress doet inderdaad ook niet veel goed met het haar en kan zelfs tot maanden nog zichtbaar zijn in haar en nagels.
    Hopelijk wordt het snel minder, want het is inderdaad niet fijn om overal plukken haar te zien liggen :D
     
  2. KellD

    KellD Fanatiek lid

    29 aug 2016
    1.192
    525
    113
    Ja , het is wat dat betreft echt een rot situatie, Dat rugzakje zal ik altijd met mijn hele leven bij dragen. En stress is inderdaad niet bevorderend voor je haar. Daar zie ik nu wel de gevolgen van. Maar gelukkig is het nu iets aan het stabiliseren. Ja, kon er zowat een pruik van maken van al dat haar wat van me hoofd is gevallen. We moeten proberen om weer zonnig de toekomst in te gaan.
     
  3. Adrianna

    Adrianna Niet meer actief

    Een kind verliezen lijkt me enorm pijnlijk en inderdaad iets wat je altijd bij je zal dragen.
    Je hebt wel een krachtige instelling, vooral als ik zie dat het nog maar zo kort geleden is.
     
  4. KellD

    KellD Fanatiek lid

    29 aug 2016
    1.192
    525
    113
    Bedankt voor je lieve woorden! Wij horen dat echter dagelijks, hoe wij erin staan. En dat wij nog zo positief vooruit kunnen kijken, gelukkig hebben wij een goede basis. Mijn man en ik zijn echt soulmates en hieruit zijn we nog sterker gekomen. En onze kleine zou ook niet gewild hebben dat we stilstaan. En ik gun het haar ook om ons te zien groeien, tenslotte zijn we nog steeds een soort voorbeeldfunctie, zij kijkt lekker mee van boven. En hopelijk mag ze over haar kleine zusjes en of broertjes waken. We hebben een engeltje voor het leven, en ooit zien we elkaar weer.
     
  5. Adrianna

    Adrianna Niet meer actief

    Wat een prachtige gedachte en je dochter + haar toekomstige zusje/broertje hebben geluk met ouders die zo positief en liefdevol in het leven staan.
     
  6. KellD

    KellD Fanatiek lid

    29 aug 2016
    1.192
    525
    113


    Dankjewel! Wat een lieve woorden. Dat doet ons goed, bedankt voor de steun. :D
     

Deel Deze Pagina