Handtekening

Discussie in 'Over deze site' gestart door TSCM, 2 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TSCM

TSCM Actief lid

13 jun 2010
    306
    97
    28
    Noord-Brabant
    Ik wilde de banner in mijn handtekening aanpassen, maar krijg steeds de melding dat hij twee regels te lang is, terwijl ik de code gewoon kopieer en plak.

Hebben meer mensen hier last van?

Kan dit opgelost worden?

2. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    Welke tekst (incl code) wil je plakken? Wil je ons die even sturen?
    Wij kijken er wel even naar.

3. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    @Beheer: het lukt mij noch op mijn iPad noch op mijn MacBook om een foto te plaatsen in mijn handtekening zoals op de oude website wel mogelijk was. Doe ik iets verkeerd of werkt die functie (nog) niet goed?

4. TSCM

TSCM Actief lid

13 jun 2010
    306
    97
    28
    Noord-Brabant
  5. TSCM

TSCM Actief lid

13 jun 2010
    306
    97
    28
    Noord-Brabant
    Hier laat hij hem wel zien, maar als ik hem plak bij mijn handtekening krijg ik volgende foutmelding:

Bijgevoegde bestanden:

6. Another

Another Bekend lid

10 okt 2015
    680
    311
    63
    @TSCM
    Je mag tegenwoordig maar 3 regels intotaal hebben. Dus je banner is een regel, en nog twee regels tekst.

Dus omdat je al drie regels hebt:

L (2012)
    W (2015)
    ? (2018)

Mag je er niet nog een banner bij.

7. TSCM

TSCM Actief lid

13 jun 2010
    306
    97
    28
    Noord-Brabant
    Aaah! Ok, thanks!

8. manaolana

manaolana Niet meer actief

@Beheer klopt het ook dat je niet meer én een ticker én bv. een link naar een temperatuurkaartje kunt plaatsen? Zo ja, waarom is dat?

9. Sam01

Sam01 Actief lid

4 dec 2015
    423
    7
    18
    NULL
    NULL
    Aangezien mijn vlindertekens weg zijn door de nieuwe site, kan ik mijn huidige handtekening ook niet meer aanpassen zonder die melding te krijgen.
    Krijg de melding 3 lijnen te lang, heb er 5 dus zou maar 2 mogen.......
    Een maximum is logisch, maar dit is wel erg weinig!!

10. tuc

tuc Niet meer actief

Een banner en 2 regels is toch zat? Ik vind het wel goed dat er nu een strenger maximum op zit. Je hoeft naast een banner toch ook niet nog eens 5 regels tekst?

11. Sam01

Sam01 Actief lid

4 dec 2015
    423
    7
    18
    NULL
    NULL
    nee, mijn banner is al een regel. Dus dan kan er bij mij naast de banner nog 1 regel tekst bij.

12. tuc

tuc Niet meer actief

2 regels als het goed is

13. Ik zie nu steeds nog mijn onderschrift, wilde er graag 3 cijfers aan toevoegen van mijn cyclus maar dat kan niet.

Hoe kan het dan dat hij nu nog wel geaccepteerd word voor die wijziging en met 3 tekens meer is hij opeens 5 regels te veel.

14. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    Hoi,

Toen we over gingen naar de nieuwe website stond alles een tijdje op onbegrensd. Heb jij in die periode je handtekening geplaatst dan kon je dus veel meer. Later hebben wij limieten ingesteld. Daardoor worden handtekeningen niet automatisch aangepast. Maar wil je dan daarna je handtekening wijzigen dan loopt ie wel tegen de begrenzing aan en krijg je een foutmelding.

Op dit moment zijn de instellingen als volgt:

Aantal printbare tekens staat op onbegrensd. Aantal regels staat op 3 en aantal links op 2 en afbeeldingen op 1.

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

15. manaolana

manaolana Niet meer actief

Dat lijken mij hele redelijke instellingen :). Mij is het inmiddels in ieder geval gelukt om een ticker en link naar temperatuurkaartje te plaatsen!

16. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    #16 Sylva, 7 mei 2017
    Laatst bewerkt: 7 mei 2017
    Ik had eindelijk m'n handtekening zoals ik hem wilde en nu kan dat niet meer. Kom nu net twee regels tekort :( Vind het erg jammer dat we door het regel limiet beperkt zijn met onze handtekening.

Kan @Beheer mij uitleggen waarom dit regel limiet is ingesteld? Als je nu 1 zin constant achter elkaar doortypt dan doe je dat regel limiet toch teniet? Als voorbeeld heb ik nu even een stukje Lorem Ipsum gepakt en daardoor is m'n handtekening echt gigantisch en veel groter dan m'n oorspronkelijke handtekening was. Begrijp me niet verkeerd, ik snap dat er een limiet moet zijn om ervoor te zorgen dat handtekeningen niet teveel ruimte in nemen, maar met een regel limiet werkt dat niet. Vind de vorige (oude) manier van onze handtekening toch fijner en leuker. Ik hoop dat jullie er nog over willen nadenken om dit nog aan te passen of eventueel terug te draaien.

Foto's toegevoegd ter voorbeeld! :D

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina