Hartafwijking 20 weken echo..

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Starry, 11 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Starry

    Starry VIP lid

    6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik weet even niet hoe ik me moet voelen, verdoofd, verdrietig, angstig voor wat komen gaat?

    Vandaag hebben wij dus de 20 weken echo gehad en alles op het hartje na ziet er helemaal perfect uit! Maar het hartje dat is niet zoals het hoort of hoe de echoscopiste het zei; je hebt een bepaald beeld van een hartje en het hartje van jullie baby komt daar niet mee overeen. Ze heeft er nog iemand bij geroepen, haar werkgever en die bevestigde ook wat zij vermoeden dat het niet helemaal goed is. Ik moet nu dus naar het Erasmus medisch centrum a.s. donderdag voor wederom een echo maar nu veel uitgebreider. Van wat ik ervan heb begrepen is dat de aorta uit beide boven kamers komt i.p.v. alleen de linker boven kamer + dat de baby een gaatje in het hartje heeft (dacht in het tussen schot) de verloskundige melde meteen dat thuis bevallen er niet meer in zit..ik had dit nieuws echt niet verwacht en ben ook zo benieuwd naar donderdag, zo benieuwd wat voor een gevolgen het heeft voor ons kindje.

    Bedankt voor het lezen, misschien wat warrig het verhaal maar zo is het momenteel ook in mn hoofd.
     
    LolaBloem vindt dit leuk.
  2. MariamZ

    MariamZ Niet meer actief

    Jeetje sterkte!
     
  3. Ocean83

    Ocean83 Bekend lid

    13 mei 2015
    731
    82
    28
    Heel veel sterkte! Hopelijk krijgen jullie donderdag meer duidelijkheid en worden jullie ook wat gerustgesteld!
     
  4. Babyluvv

    Babyluvv Fanatiek lid

    28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Heel veel sterkte! ♡ Hopelijk valt het echt allemaal nog heel erg mee. Dikke knuffel. En hopelijk is het snel donderdag
     
  5. Bloem2310

    Bloem2310 Fanatiek lid

    6 aug 2016
    2.545
    1.895
    113
    Oh wat erg om te horen! Kan me voorstellen dat je even niet weet waar je met je gevoelens heen moet. Heel veel sterkte!
     
  6. Katenhond

    Katenhond Fanatiek lid

    14 aug 2014
    1.394
    174
    63
    Dikke knuffel.
    Ik weet hoe jij je voelt.
    Bah, die spanning en zorgen... maar.... het kan ook meevallen.
    Alleen wij mochten directe twee uur later ofzo, naar het AMC toe.
    Ik duim voor je dat het allemaal mee mag vallen (dat deed het bij ons wel)
     
  7. Jurassic

    Jurassic Actief lid

    13 jan 2014
    475
    68
    28
    Dat is inderdaad geen mooi bericht. Ik weet hoe je je voelt. Mijn dochter is ook geboren met een hartafwijking, mocht je eraan toe zijn dan mag je gerust pb sturen. Sterkte!!
     
  8. sabagirl

    sabagirl Fanatiek lid

    15 okt 2015
    3.322
    1.054
    113
    Sterkte! Hopelijk kunnen ze jullie donderdag meer duidelijkheid bieden.
     
  9. Meca

    Meca Fanatiek lid

    23 jul 2014
    1.642
    276
    83
    Luizen plukker
    Wat een naar nieuws, klote ook dat je zolang in spanning moet zitten. Hopelijk valt het donderdag allemaal mee! Sterkte!
     
  10. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.770
    4.734
    113
    Vrouw
    Mijn dochter heeft ook een hartafwijking die tijdens de zwangerschap is ontdekt. De emotionele achtbaan waar je dan in terecht komt is niet te beschrijven. Heel veel sterkte, mocht je willen praten.. je mag me altijd een pb sturen.
     
  11. mariellevanr

    mariellevanr Niet meer actief

    Jeetje, heel veel sterkte!
     
  12. Sammetje83

    Sammetje83 Bekend lid

    27 okt 2016
    944
    614
    93
    Vrouw
    Hoi @Starry , wij zitten in hetzelfde bevallingsgroepje. Ik heb gisteren ook mijn 20-wekenecho gehad. Wat ontzettend naar en verdrietig dat jullie dit nieuws hebben gekregen. Ik wil je alvast heel veel sterkte wensen voor donderdag en duim met jullie mee dat het allemaal meevalt!
     
  13. Starry

    Starry VIP lid

    6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Dankjewel!
     
  14. Starry

    Starry VIP lid

    6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik ben ook heel erg benieuwd wat er uit gaat komen. Voor nu, tijdens mijn zwangerschap zou het voor de baby geen probleem moeten zijn omdat hij/zij ook bloed van mij krijgt.
     
  15. Starry

    Starry VIP lid

    6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Dankjewel! Heel lief van je.
     
    Babyluvv vindt dit leuk.
  16. Starry

    Starry VIP lid

    6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Dankjewel! Doet me goed.
     
    Bloem2310 vindt dit leuk.
  17. Starry

    Starry VIP lid

    6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    "Fijn" dat jullie zo snel terecht konden en dat het bij jullie allemaal mee viel. Ik moet zeggen dat toen me verloskundige belde met de afspraak voor donderdag dat ik dat ook al vrij vlot vond/vind maar het kan dus nog vlotter ;)

    Dat er wat mis is met het hartje dat staat vast, alleen nog niet in hoe verre het meevalt of tegen valt, donderdag weten we hopelijk meer en hopelijk valt het mee..
     
  18. Starry

    Starry VIP lid

    6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Dankjewel!
     
  19. Starry

    Starry VIP lid

    6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Dat waardeer ik echt heel erg! En zal het in mn achterhoofd bewaren. Dankjewel.
     
  20. Starry

    Starry VIP lid

    6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik hoop ook dat het meevalt maar durf even helemaal nergens vanuit te gaan.
     

Deel Deze Pagina