Heel klein beetje eiwit in urine? Week 6 - 7

Discussie in 'Gezondheid' gestart door FoxyDiamond, 21 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FoxyDiamond

    FoxyDiamond Bekend lid

    23 jan 2017
    637
    231
    43
    Hi,

    Ik had ter controle voor blaasontsteking mijn urine weggebracht naar de huisarts. Nu zijn er geen ontstekingswaardes gevonden (dus geen blaasontsteking) maar wel een heel klein spoortje eiwit. Voor de zekerheid is het doorgestuurd naar het ziekenhuis en krijg pas dinsdag de uitslag.

    De assistente zei dat het geen big deal was maar begon wel gelijk met termen te strooien zoals zwangerschapsvergiftiging etc en nu ben ik best wel bang. Ik dacht juist ontspannen het weekend in te gaan, nu ben ik alleen maar weer gestressed.
    Ik heb ook echt geen verstand van eiwitten en weet alleen dat het niet in urine hoort te zitten. Maar las ook dat de test kan aangeven dat er eiwitten in zitten als de urine niet ''schoon is'' Ik heb wel de ochtend urine gebruikt maar niet eerst geplast en dan pas opgevangen. Ik heb het dus gelijk opgevangen.

    Kan iemand mij gerust stellen? Ben trouwens 6w4d.
     
  2. Biny

    Biny VIP lid

    10 feb 2011
    17.512
    5.616
    113
    Vrouw
    Dat komt heel vaak eruit bij de HA.

    Is Wss helemaal niks aan de hand en kan ook gewoon komen van afscheiding.


    Ik zou me dus absoluut geen zorgen maken hoor ;)
     
  3. FoxyDiamond

    FoxyDiamond Bekend lid

    23 jan 2017
    637
    231
    43
    Oke thanks voor je berichtje. Ik snap niet zo goed waarom ze dan gelijk met termen gaat strooien.. Ik bedoel ze weten daar toch ook wel dat zwangere vrouwen al zo onzeker zijn over van alles en nog wat. :cry: En nu ben ik al lichtelijk hypochonder dus mijn stress niveau zat gelijk tegen het plafond. Ik heb inderdaad wel een vaginale infectie recent gehad en ook wat meer afscheiding daardoor.. Hopelijk helemaal niets aan de hand dus
     
  4. Biny

    Biny VIP lid