Hele dag honger

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Frummels, 16 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nanoe2

    Nanoe2 Niet meer actief

    Ben momenteel ook echt een bodemloze put.
    Probeer gezonde dingen te eten, maar vet en ongezond eten gaat er ook erg goed in.
    Ben nu iets van 5kg aangekomen.

    Bij mn zoontje in totaal 17kg aangekomen en dit was er na 10 dagen weer af :rolleyes:
    Dus geef er maar aan toe, probeer het alleen wel een beetje gezond te houden.
    Heb binnenkort afspraak met diƫtist en hoop dat zij ook wat tips heeft.
     
  2. K00

    K00 Niet meer actief

    Tijdens mijn eerste zw at ik alleen maar chocolade.
    Cornflakes met chocolade, boterhammen met hagel, chocolade vla, chocolademelk, gewoon chocolade..... (kwam gelukkig maar 14 kilo aan). Vriendin wees me erop dat er iets in zit waar ik dan kennelijk behoefte aan heb (msgnesium ofzo??) En dat zit ook in wortels.....
    Deze zwschap ga ik dus proberen aan de wortels te gaan haha.
    Misschien kan jij ook alternatieven vinden voor datgeen je eigenlijk wil eten?
     
  3. marb

    marb VIP lid

    21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Oef, ik blijf ook maar kanen... Probeer ook gezonde dingen te eten, maar heb ook echt moeite om niet te snaaien...
     
  4. nijntje2016

    4 sep 2015
    95
    24
    8
    NULL
    NULL
    Ik heb er ook last van ben nu 10 weken maar ben al 10 kilo an gekomen ik schrok mijn rot ik wil ook hulp gaan zoeken weet gewoon niet wat ik wil eten en wat goed is en gezond maar ook lekker en wat goed vult.
    Ik Was vandaag zo echt niet lief mijn man vond dat hij te dik wordt en heeft besloten om te gaan afvallen en ik kon wel huilen jij kan dat en ik wordt alleen maar dikker vind dat echt heel moeilijk ik weet wel waar voor ik het doen.
    Dit heb ik zalf nog nooit gehad bij mijn andere zwangerschappen. Vind het zo moeilijk te cacepteren dat het gewoon zo is.

    Moest even mijn verhaal kwijt.
    Sorry
     
  5. Regenboog01

    Regenboog01 Bekend lid

    23 jan 2017
    792
    478
    63
    Ik ben in het verleden heel veel afgevallen. Ik vond dat ik te zwaar was en voelde me echt niet prettig in mijn lijf.
    Daar was ik heel blij mee. Nu blijf ik altijd we iets te verbeteren vinden aan mezelf, vet frustrerend.

    Nu ben ik ruim 25 weken zwanger en al 10 kilo aangekomen. Ik baal hier zo onwijs van, zelfdiscipline is veel minder en herken mezelf niet. Emotioneel wrak ben ik af en toe, bah!
    Ik let er evengoed echt op en toch lijkt het alsof ik er geen invloed op heb. Heb ook wel gesnoept maar nu al weken niet Meern en toch vliegen ze eraan.
    Ik ben zo bang dat het er niet afgaat na de bevalling.. man wat baal ik!
     

Deel Deze Pagina