hele tijd harde buik trekt niet weg

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door floorfilla, 4 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. floorfilla

    floorfilla Actief lid

    27 feb 2007
    154
    0
    0
    ik heb vandaag al de hele dag last van harde buik en trekt niet weg,en de kleine is nog niet ingedaald en maak me daar ook zorgen om het is wel mijn 2de en vraag me af of dat normaal is.
    en was het bij jullie ook zo dat de 2de of 3de laat indaalde.
    de kleine was elke keer bezig maar floept steeds er uit.

    en vroeg me af of jullie ook problemen met de VK's hebben ik heb het idee dat ze je niet echt serieus nemen ze zijn kort af en als je vraag steld dan reageren ze ook niet altijd daar op ze tikken in het pc en dan kijken ze aan van heb je nog meer vragen want ik heb nog meer patienten daar in de wacht kamer.ik hoop dat het mijn laaste bezoek was vandaag maar ja ik weet zeker dat ik volgende week weer heen moet de kleine heeft voorlopig wel naar haar zin.
     
  2. Alita

    Alita Niet meer actief

    Volgens mij is het juist normaal dat je tweede kindje niet al is ingedaald? Vertelt jouw`n vk zoiets niet dan?
    Jammer dat je vk zo is maar is ze de hele zwschap al zo dan?
     
  3. floorfilla

    floorfilla Actief lid

    27 feb 2007
    154
    0
    0
    van de harde buik heb ik niet de hele zwangerschap last van gister en eer gister in eens en als ik op bed lig of welke activiteit ik ook doe trekt gelijk hard op.

    En de vk's doen al hele tijd zo zolang ik al daar heen ga ik hoopte dat deze week laatste bezoek was heb het wel gehad met die trutten.
     
  4. Alita

    Alita Niet meer actief

    mischien wat voorweeen dus oefenweeen...
     
  5. jongmam

    jongmam Bekend lid

    17 jul 2009
    816
    177
    43
    Vrouw
    Verzorgende-IG
    ik heb al een hele tijd last van harde buiken die heel lang duren en maar niet wegtrekken en af en toe doen ze pijn ook nog zo een lichte menstrautiekramp
    mijn vk zei dat mijn baarmoeder aan het oefenen voor hoe het nou moet bij mij zijn het dus oefenweëen
    en mijn vk's zijn wel heel anders dan die van jou die van mij zijn altijd vrolijk en legt alles tot in de puntjes uit en niks is nieuw voor hun dat vind ik wel prettig
    ik zou het ook niet meer zien zitten als ik zo een vk heb als de jouwe

    (ik kom maar bij 2 verschillende vk's terecht ik heb in de begin al angegeven dat ik het prettig zou vinden om niet steeds een andere vk te zien en nu heb ik 2 schatten van vk's)
     
  6. Tjilpje

    Tjilpje Fanatiek lid

    3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het kan ook zijn dat je een blaasontsteking hebt? ik had ook continu harde buiken met 37 weken, maar bleek een blaasontsteking te hebben.
     
  7. baboe

    baboe Bekend lid

    15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    Je kunt ook gewoon een gevoelige baarmoeder hebben hoor. Ik heb al vanaf week 20 harde buiken en momenteel zoveel! Als ik gezeten heb en omhoog kom, als ik even een stapje bij zet, de trap opga, me buk: het wordt continu gechecked door de gyn en bij mij doen die harde buiken niets. Ze zijn overigens niet geheel pijnloos. Meestal gepaard met een trekkend gevoel onderin. Dus het hoeft echt niets slechts te zijn.
     
  8. floorfilla

    floorfilla Actief lid

    27 feb 2007
    154
    0
    0
    ik slaap ook sinds een week ongeveer slecht kan nooit in slaap komen ben ik eindelijk is slaap gevallen komt mijn zoontje weer om de hoek en het is weer tijd om uit bed te gaan ik ga volgende week vragen of ik gestript kan worden ben echt mega moe en in slaap komen is echt een drama het ligt ook niet meer lekker over al ligt kussens om beetje van pijn af te komen en in slaap te komen maar dat kost me gewoon echt wel 3 a 4 uren.

    Lopen doet me zeer en de harde buiken voelen ook niet altijd fijn dus van mij mag het nu wel beginnen voor dat ik echt uit geput ben door te min slaap.

    Vanacht kon ik echt niet in slaap komen dat kleine was zooo vreselijk druk echt 2 uren lang bezig geweest

    Ik denk niet dat ik een blaas onsteking heb moet wel gewoon regelmatig naar de wc en het doet me ook geen pijn bij het plassen of zo.
     
  9. Schildpad

    Schildpad Actief lid

    3 mei 2009
    412
    1
    0
    Klantadviseur
    Het meidenhuis
    Dat is dus precies ook mijn verhaal!!! Alleen heb ik nog geen kinderen die mij wakker houden/maken.
    Ik slaap ook bijna niet meer en heb al 9 dagen vanaf dat ik opsta totdat ik snachts een keer in slaap van een harde buik. De hele dag door met krampen over m'n hele buik. En m'n lichaam is echt op aan het raken!

    Gisteren dus VK gebeld en kwam met hetzelfde liedje.
    - "Kan blaasonsteking zijn" (heb ik 4 weken terug ook gehad en voelde toen echt heeel anders dan nu) Dus moest maar urine inleveren bij de doc. Gaan we maandag dus maar doen...
    - "jha kan ook zijn dat je baarmoeder nog wat aan het groeien is":(
    - " en als je niet kan slapen dan kan ik even kijken voor een slaappil voor je":$
    - " het is heel erg vervelend voor je maar wij kunnen verder niks voor je doen, misschien zijn dit wel gewoon oefenweeen. Je mag immers al bevallen...." Een paracetamol mag ik dus gaan slikken:x

    Maar een doosje per dag zou toch niet best zijn lijkt me he!
    Ik leg me erbij neer en ga de VK niet eerder meer bellen tenzij mijn baby er al half uithangt! Bah! en dat op het einde van je zwschap:x
    Dit had ik niet verwacht hoe het zou gaan..
     
  10. Schildpad

    Schildpad Actief lid

    3 mei 2009
    412
    1
    0
    Klantadviseur
    Het meidenhuis
    Zou je eigenlijk voor een eventuele tweede zwschap zelf een andere VK(praktijk) mogen uitzoeken??
     

Deel Deze Pagina