Hellup.... (vr)eetbuien!!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mirro, 16 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirro

    Mirro Fanatiek lid

    27 dec 2007
    1.782
    30
    48
    Ohh, ik word er echt niet goed van.
    Bijna dagelijks heb ik nu last van vreetbuien en ik dan eet ik echt alles wat los en vast zit: kaas, koek, vleeswaren, ontbijtkoek, drop, chocolade, boterhammen met chocopasta...
    En aangezien ik al niet de slankste ben, wilde ik het zo graag beperken :(
    Ik ben (pas) 25 weken zwanger, dus moet nog wel even. Als ik zo doorga dan kom ik kweet niet hoeveel aan!!!

    Iemand tips om deze buien tegen te gaan?????????

    Oh, ja ivm bekkeninstabliteit, kan ik ook niet lang op pad gaan. Zit dus heel veel binnen, wat het eten alleen maar makkelijker maakt.

    HELP, HELP, HELP, HELP!!
     
  2. blommeke

    blommeke Actief lid

    6 mrt 2009
    470
    0
    0
    Oosterhout
    heej jij ook al ik heb ook lastvan die stomme bekkendinges dus ik kan ook niet zeggen ga er tegen over een stukje wandelen:( want dat is dan ook echt een stukje

    ik kan met buien ook alles vreten wat los en vast zit en was ook niet maatje slank dus wil ook niet teveel aankomen dus ben benieuwt wat de mensen gaan zeggen haha mischien kan ik er ook wat van mee pikken ;)
     
  3. Maia

    Maia Niet meer actief

    geen tips. Ik heb me er maar gewoon aan over gegeven en probeer 's avonds gewoon gezond te eten (lukt regelmatig niet) en 's middags een bakje druiven o.i.d. te eten en verder geef ik eraan toe en zie ik wel hoe ik de extra kilo's na de bevalling kwijt kan.
     
  4. Sunlight

    Sunlight Fanatiek lid

    7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    ik was ookk niet de slankste en heb ook van die lekkere vreetbuien. ik kan mezelf nog inhouden om alleen savonds op de bank wat lekkers te eten dan gaat het meestal om drie snoepjes en m&ms of chips. maar gister had ik ook nog een koek gehad nou jong ik heb de hele nacht lopen overgeven dus mijn lichaam geeft wel aan wannneer er te veel binnen komt hahaha

    liefs
     
  5. Marieke1983

    Marieke1983 Niet meer actief

    maak je niet druk, voor de beeb kan het geen kwaad en het zegt niet alles over hoeveel je aan komt.

    ik heb de hele zwangerschap enorme eetbuien gehad, snoepte echt heeeeeel veel, en ik was maar 12 kilo aangekomen, die er 2 weken na de bevalling weer af waren!
     
  6. Lynn77

    Lynn77 VIP lid

    29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    ik heb ze momenteel ook :)
    mijn enige tip: niks lekkers in huis halen
    dan ben je wel wat gefrustreerd omdat je niet kan snoepen, maar het helpt je wel
    en dan sta je jezelf gewoon toe om 1-2 keer per week wel leker te snoepen...
    soms geef ik ook wel gewoon toe aan mijn vreetbuien, maar dan beperk ik het tot 1 ding (bijv. alleen chocola, en dan heb ik verder niks anders in huis, dus als het op is, kan ik niet wat anders pakken, ja een boterham of fruit ofzo)
     
  7. Sannah

    Sannah Lid

    27 apr 2009
    92
    0
    0
    balen dat jullie zo'n trek hebben in 'foute' dingen! Bij mij blijft het tot nu toe nog bij fruit, dat scheelt. Kilo's gaan er door...
    Trouwens, Maia, weet je dat er in druiven heeeel veel suiker zit? Staat bovenin de top van fruit waar veel suikers in zitten ontdekte ik laatst...
     
  8. evamerel1

    evamerel1 Bekend lid

    4 aug 2009
    905
    0
    0
    Ik heb er ook last van, vooral van hartige dingen kan ik niet afblijven.
    Blikken asperges met ham en mayo gaan er doorheen en ook ham met augurken of rookvlees met ei........
    Zolang ik niet maal om chips, chocola en snoep maak ik mij er geen zorgen over.
     
  9. joycje

    joycje Fanatiek lid

    21 aug 2009
    1.079
    0
    0
    Met vlagen heb ik dat ook wel. Ik probeer dan maar druiven te eten. Er zit dan wel veel suiker in. Maar bij druiven heb ik wel het snaai gevoel omdat ik dan steeds kan blijven pakken. (net als chips ofzo) chips e.d heb ik weinig mee.

    Ik zou me er niet te druk over maken. Er komt ook wel weer een moment dat je minder trek hebt en dan trekt het weer recht.
     
  10. Tulli

    Tulli Niet meer actief

    Goh..ik dacht dat het aan mij lag, zit ook thuis met BI, dacht dat ik vreetbuien had uit verveling...Maar zo te zien ben ik niet de enige. Het is bij mij nog maar zo'n 2 weken aanwezig...hoop dat ze snel verdwijnen!

    Ik heb altijd zo'n spijt erna!
     
  11. Inkiewinkie

    Inkiewinkie Actief lid

    5 feb 2009
    467
    0
    0
    Poppenmaakster
    Noord-Holland
    ben de laatste dagen te misselijk om te snoepen.. En dat is dan ook het enige wat helpt. Anders at ik nog steeds een pak gevulde koeken per dag.. Haha.
     
  12. Sunlight

    Sunlight Fanatiek lid

    7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    meid tot week 28 heb ik ook alleen maar zin in fruit gehad ik hoop niet voor jou da je net zo lekkers verslaafd gaat worden als mij na die 28 weken hihi
     
  13. 1982ra

    1982ra Lid

    30 dec 2008
    33
    0
    0
    :$:$:$
    O god lees de titel en denk ja dat heb ik ook maar jullie zijn allemaal al zoveel verder als mij dus dat betekent dat dit "hopelijk"nog weken doorgaat!
    :$:$:$
     

Deel Deze Pagina