wie kan me helpen met een tatoo ontwerpen

Discussie in 'De lounge' gestart door lovewinnie, 9 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    wil al zo lang een tatoo maar kan nergens een leuk ontwerp vinden wat bij mijn past en wil hem al zo lang, nu ik klaar ben met kindjes krijgen.

    het moet worden
    met sierletters de namen en daaronder erg klein hun geboortedatum. in het midden een vlinder met de datum 1-8-'06
    alicia / nando
    12-09-'07 17-06-'09

    zou iemand me daarmee kunnen helpen, zou je erg dankbaar zijn.
    gr sandra

    beetje tribelachtig mag maar ook een eigen stijl is welkom. houdt wel van appart. het is voor boven tussen me schouderbladen of voor boven mijn tribel op me onderrug. die is vrij neutraal dus past wel met allerlei combies

    wie is er creatief en wil mijn helpen
     
  2. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    het liefst bewerkt in deze tattoo
     
  3. wendelaa

    wendelaa VIP lid

    30 nov 2008
    8.641
    0
    0
    Noord Brabant
    Ik ben totaal niet crea-bea, dus aan mij heb je niets;)
    Maar als je naar een goede tattoeerder gaat, dan kan ie vast een schets maken zodat je kunt kijken hoe en wat
     
  4. Blaak

    Blaak Niet meer actief

    ja een tattooeerder zou dan wel een ontwerp kunnen maken voor je hoor! Als ik iets meer verstand er van had om het op de computer te ontwerpen zou ik misschien wel wat proberen voor je
     
  5. Feddar34

    Feddar34 Fanatiek lid

    23 apr 2009
    1.106
    3
    38
    Kunstenaar en piercer
    Nijmegen
    Ik zou persoonlijk sierletters niet combineren met een strakke tribal!
    Zoek een goede tattoerder uit die het freehand op je lijf kan tekenen, dan kan je direct zien of je het wat vindt.
    En erg kleine datums moet je uit je hoofd zetten, als je een goede tattoerder aan de haak heb geslagen zou hij je dit ook gaan vertellen. Het is namelijk zo dat je tattoo altijd nog ietsje uitloopt, en je wilt niet over 10 jaar met zwarte vlekjes rondlopen!!
    In de shop gaf ik altijd het advies om ook even op dafont.com rond te neuzen, daar staan leuke en mooie fonts op.
    Succes!
     
  6. Isademi

    Isademi VIP lid

    3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    en zoiets, is een tribal met vlinder en ruimte voor de namen van alicia en nando..
     
  7. Isademi

    Isademi VIP lid

    3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    jemoet eens googlen op tattoo butterfly krijg je vele mooie plaatjes die print je uit en neem je mee naar je tattoo artist die maakt er een mooi geheel van maar een goede meid is voorbereid :)
     
  8. 4days

    4days Niet meer actief

    Het ligt er een beetje aan hoe groot je de tattoo wilt. Als je hem groot genoeg wilt kunnen er best een paar datums bij. Ik kan goed tattoo's tekenen, maar het is wel een beetje lastig via de pc.
     
  9. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    hoi, de tattoo magbest groot zijn, hij mag geheel over mijn onderug komen. de tattoo die nu hier boven staat is 5cm hoog en schat hem 15cm breed. dit mag een stuk groter. toen ik de tattoo liet zetten op me 18de woog ik heel wat kilos minder en was me rug ook een stuk smaller en heb nu dus nog genoeg vrij ruimte :)

    heb er zelf aan gedacht om tatooisten langs te gaan maar dit kost nogal wat tijd en ja met 2kinderen heb je weinig tijd over voor al dat extra's. voor de tattoo zetten ben je al even kwijt

    ikga jullie tips even na. dat voorbeeltje is ook erg mooi en komt wel in de richting naar wat ik wil. sierletters zijn misschien tochniet zo mooi nee als ik er nu over na denk. een beetje hoekige strakke letters zijn misschien een stuk mooier.
     
  10. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    wil je eventueel wel een postzegel vergoeden als je me daarvoor wat voorbeelden wilt sturen. al is het maar voor wat inspiratie.
     
  11. prrrsam

    prrrsam Bekend lid

    1 jan 2009
    987
    1
    18
    je kan het beste naar de tattoeerder gaan, die weet ook wat mogelijk is, hoe klein hij het kan maken, welke kleuren het beste uitkomen op je huidskleur. het zit er toch maar je hele leven op, dus je kan je beter door een professional laten informeren.

    ik laat volgende week mijn tattoeage bijwerken! de geboortedatum van mijn oma in romeinse cijfers, nu komt daaronder de geboortedatum van mijn meisje en dan 2 engelvleugeltjes :)
     

Deel Deze Pagina