Help ... wat is dit?? Ik ben ongesteld en verlies erg grote bloedstolsels!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door I S, 8 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamer08

    Dreamer08 Fanatiek lid

    24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Heb je verhaal even gelezen, groot gelijk hoor dat je vandaag thuis bent gebleven!
     
  2. Marnat

    Marnat VIP lid

    10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Is@ Lieverd hoe gaat het nu ? verlies je nog veel ? of is het beter dan het was? knuf
     
  3. surf

    surf VIP lid

    21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @IS: zijn je grote stolsels al aan het afnemen? hoe voel je je? hopelijk wordt het al minder! ik denk aan je!
     
  4. I S

    I S Fanatiek lid

    13 dec 2009
    2.224
    0
    0
    Nederland
    Wat zijn jullie toch een lieverds! Doet echt goed.

    Gisteren de hele dag niets gedaan. Niet zo vaak naar het toilet geweest als zaterdag/zondag. In de loop van de middag geen stolsels meer verloren en degeen die ik daarvoor verloor waren kleiner aan het worden. Afgelopen nacht geen bloedverlies en nu nog af en toe iets. Medicijn wat ik had gekregen, had ik een eng gevoel bij (weet niet waarom). Moest er 3xdaags 2 nemen. Zondag 2x2 genomen en gisteren 1x2.

    Marilou
    Vandaag bij eigen HA geweest (moest ik toch al naar toe). Zij zei als het de eerstvolgende keer weer zo is, dan moet ik naar een gyn en wellicht een curettage :(
    Floradix is trouwens wel een goeie tip. Mijn HB zit altijd aan de ondergrens. Paar weken geleden voor het laatst gemeten en toen was die 7,5 (paar weken daarvoor 7,3).
    Kan Floradix geen kwaad bij een kinderwens???
    En ik slik verder ook een vit. B-complex, visoliecapsules, vit. D3, magnesium en selenium. En qua medicijnen Euthyrox, Nexium en Sucralfaat. Weet jij of dit gewoon met de Floradix kan?? Sorry voor mijn vragen!!


    Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!
     
  5. wonderbaby1

    wonderbaby1 VIP lid

    9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Floradix moest ik ook tijdens de zwangerschap slikken dus denk dat dat geen kwaad kan..

    Gelukkig zijn de stolsels afgenomen en dus ook het bloedverlies!
     
  6. surf

    surf VIP lid

    21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    fijn dat het nu minder wordt!
    hopelijk een volgende keer zwanger en geen curretage-gedoe!
    ga je nu nog de utro gebruiken eigenlijk of stop je daar nu mee?
     
  7. I S

    I S Fanatiek lid

    13 dec 2009
    2.224
    0
    0
    Nederland
    Net weer wat gemene buikpijn ..... ik ging er dus ook vanuit dat er wel weer wat meer bloed aan zat te komen ..... en inderdaad, ook weer een stolsel, maar zeker kleiner dan van het weekend. Nu nog wat zeurderig in mijn buik. Is nu dag 4, dus moet kunnen.

    Surf
    Nee deze ronde ff geen Progesteron ..... durf ff niet. Eerst maar eens kijken wat voor ongi het wordt. Liefst geen ongi natuurlijk, maar een mooie positieve test. Heb een klein beetje de hoop dat deze grote schoonmaak goed is voor het zwanger worden. Maar of dat nou echt zo is ..... ik weet het niet. Over 4 weken zullen we het weten ..... 4 weken, jeetje dat duurt nog zoooo lang ;)


    Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!
     
  8. blackeyedgirl

    blackeyedgirl VIP lid

    12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Balen dat je je nog steeds niet helemaal lekker voelt, wel fijn dat het bloeden minder is geworden!
     
  9. raspberry

    raspberry Niet meer actief

    Ik heb periodes gehad dat ik met extra dik maandverband elk uur kon verschonen en 's nachts met twee inlegluiers en een nachtmaandverband in sliep... Blijkbaar maakt mijn baarmoeder nogal veel slijmvlies aan...
    Als ik dit zo lees is het bij jou wel wat heftiger dan mijn menstruaties, maar die stolsels zijn op zich niet zo raar bij een menstruatie. 11 cm heb ik nooit bij een menstruatie gehad, wel bij de MK, (en nog veel groter), maar een cm of 6-7, ja, die voel ik tijdens menstruaties regelmatig naar beneden glijen en dan is het maken dat ik bij een toilet kom.... :(

    Hoe is het nu?
     
  10. raspberry

    raspberry Niet meer actief

    Floradix heb ik na de bevalling gebruikt, en ik gaf BV. Kan allemaal, is een plantenextract en mag je tijdens zwangerschap en BV gewoon gebruiken.
     
  11. I S

    I S Fanatiek lid

    13 dec 2009
    2.224
    0
    0
    Nederland
    Gaat wel weer goed hoor.
    Bij de MKen had ik ook enorme stolsels, die ben ik nu gelukkig niet tegengekomen. Die van 11 cm waren nu ook wel een uitschieters hoor.
    Wat een narigheid zeg Rozemarijke die menstruatie bij jou. Hopelijk was deze keer bij mij geen voorbode. Ik geef de Progesteron toch maar de schuld .... ondanks de lage dosering.

    Ik heb inmiddels Floradix gekocht. Ik moet denk ik wel ff uitkijken met mijn medicijnen. Ik heb ook eens Ferrofumaraat geslikt (ijzertabletten) en die mochten pas 2 uur na Euthyrox (= voor schildklier) en volgens mij moet ik dan ook weer uitkijken met Nexium (= voor maag).
    Ik heb gezien dat in de Floradix ook een aantal vit. B's zitten. Dus heb het B-complex maar ff aan de kant gezet en slik dan nu foliumzuur naast de Floradix.
    Wat een gedoe zeg met al die medicijnen en vitamines en mineralen. Maar ja, alles voor het goede doel ;)

    Bedankt weer voor de belangstelling en de info over de Floradix.




    Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!
     
  12. raspberry

    raspberry Niet meer actief

    Ja, dat was wel ellende altijd ja. Tijdens pilgebruik was het altijd een stuk minder heftig, (ja duh, de pil gaat vorming van baarmoederslijmvlies ook tegen), en daarna is het nooit meer zo heftig geworden als voordat ik met de pil begon, (ben om die reden ook met de pil gestart ooit, ik knalde namelijk tijdens mijn menstruatieweken altijd iut de roulatie vroeger). Maar goed, leuk is anders idd ;)
    Bij de MK was het echt een grote ellende aan stolsels wat vrij kwam, maar daar had de gyn me al op voorbereid, die had dat op de echo al wel gezien... :(

    Wat betreft jouw situatie zou ik geloof ik met de gyn even overleggen of je dan aan een lagere dosering niet ook voldoende hebt om genoeg baarmoederslijmvlies op te bouwen? Je lijf reageert kennelijk sterk!
    Klopt trouwens idd dat Floradix veel vitamine b-elementen bevat, dus dan kun je de b-complex wel ff laten staan ;)
     
  13. I S

    I S Fanatiek lid

    13 dec 2009
    2.224
    0
    0
    Nederland
    Gelukkig ligt dit rot-menstruatie-tijd achter je.

    Ik loop niet meer bij een gyn. Ik heb de Utrogestan op eigen houtje gebruikt. Die heb ik nog over van mijn MMM-tijd. Tijdens de MMM ook nooit last gehad van de bollen.
    Het gekke is dat ik afgelopen ronde een dag of 7/8 na EI mijn Progesteron heb laten bepalen en de waarde was maar 22. Nou weet ik niet of dat verder iets zegt over het BM-slijmvlies.
    In ieder geval gebruik ik deze ronde geen Utrogestan en of ik het ooit nog op eigen houtje ga gebruiken, ik weet het niet. Het moet geen kwaad kunnen, maar na deze ervaring. Eerst maar eens kijken hoe de volgende ongi eruit ziet. Uiteraard hoop ik dat voorlopig niet te worden, maar dat hoef ik eigenlijk niet uit te leggen natuurlijk!!

    Jij ook veel geluk en succes met de wens hè!


    Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!
     

Deel Deze Pagina