Ovulatietest - vraagje: HELP!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Vida83, 12 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vida83

    Vida83 Lid

    30 mrt 2011
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

    Wij proberen nu 2 jaar zwanger te worden. Omdat hij verminderd leven in de brouwerij heeft, zijn we sinds een paar maanden gerichter en actiever "bezig". Sinds 2 cycli gebruik ik daarom ovutesten van het kruidvat.

    Daar een vraag over; deze maandag (cd10) had ik een lichte ovu-streep, di (cd11) een dikkere (nét niet zo donker als de teststreep) en wo (cd12) was de streep weer lichter. Ik meen dat mn eisprong dus of net is geweest, of heel dichtbij is. Maar, vandaag was de ovutest weer donkerder dan gisteren, net zo donker als dinsdag maar weer nét niet zo donker als de teststrip.

    Voor de beeldvorming heb ik temp gemeten maar die was 36.6 en daarmee gemiddeld niet hoger of lager dan 4 mei 36.3 - 5 mei 36.7 - 6 mei 36.9. maw mijn temps wisselen nogal.

    wat denken jullie van dit verloop? waar bevind ik mij in de fase?? Ik heb (nog) geen eisprong gevoeld (voel ik geloof ik nooit). We hebben netjes zo-ochtend, ma en wo avond geklust :)
    De testen geven leiding, maar maken ook onzeker. Wil mn ei niet missen en met 'slechte zaadjes' is om de dag klussen nog best weinig?

    Dank voor jullie reactie alvast! Groetjes
     
  2. xBlade

    xBlade Lid

    11 mei 2011
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste Vida,

    Wij maken ook gebruik van de Ov testen van de KV, op de bijsluiter staat geschreven dat je de test alleen als positief kan beschouwen als de T donkerder of gelijk is aan de C..

    Volgens mij moet hij nog komen..

    Wij hadden eersgister ook een T dat net wat lichter is dan de C.

    We hadden die ochtend toevallig wel geklust maar als je op de folie verpakking kijkt en de afbeelding vergelijkt met de test dan zie je dat het negatief is...:(

    Veel succes verder.;)
     
  3. Vida83

    Vida83 Lid

    30 mrt 2011
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    dank je wel X blade. ik weet dat ze gelijk moeten zijn, maar las op fora dat je hem ook kunt missen als je 'maar' 1x pd test?
    Ik vind het vooral raar dat de test wo licht uitsloeg, terwijl hij di en vandaag nagenoeg net zo donker was als de teststreep...

    groetjes,
     
  4. xBlade

    xBlade Lid

    11 mei 2011
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik vind het ook erg vaag:(:

    dag 9 Test-->niks C-->donker
    dag 10 Test-->super licht & C-->donker
    dag 11 Test-->net wat lichter dan C & C-->donker
    dag 12 Test-->licht C-->donker

    Nou maar weer ff kijken wat we vandaag zullen krijgen..;)
     
  5. Alita

    Alita Niet meer actief

  6. xBlade

    xBlade Lid

    11 mei 2011
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve schat..

    Ik ben een man..:cool:


    (Yes I know it sounds weird)
     
  7. Vida83

    Vida83 Lid

    30 mrt 2011
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Blade, en ik die testen maar buiten bereik van mn lief houden! haha. leuk dat je betrokken bent en niet afschrikt van mogelijke 'moetjes'

    Bedankt voor de tip over de fotos. helaas heb ik ze weggedaan (test op werk)..

    ik heb nu wel rommelende onderbuik. darmen of?,.
     
  8. Alita

    Alita Niet meer actief


    hahahahahahahahahahaha:D

    Nou ja meneer kijk eens bij dat topic dan:D
     
  9. Alita

    Alita Niet meer actief


    ja je kunt rommelende darmen hebben van een ongi of zwschap..helaas zijn de klachten hetzelfde bij beide dus je kunt er zo weinig over zeggen:(
     
  10. xBlade

    xBlade Lid

    11 mei 2011
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    HAHAaa Ik probeer m'n vrouwtje met alles te helpen.. maar weet ook dat als ik het allemaal aan haar over moet laten dat het dan niks gaat worden..:)

    @Cindy zal ik doen!;)
     
  11. Alita

    Alita Niet meer actief

    Succes verder!!!
     
  12. Alex1982

    Alex1982 Bekend lid

    18 jan 2011
    607
    0
    0
    Ik werk in de jeugdzorg!
    in het o zo mooie zuiden van het land!
    Hoi,

    Met de kv testen kon ik niets vinden soms had ik 4 weken een eisprong. Ik meen ook dat de meer mensen last hebben de kv testen. Ff zoeken, maar ik weet zeker dat er topics over zijn!
    Ik gebruik nu die van sensitest en die werken super! en ook veeeeeeeel goedkoper :)

    succes!
     
  13. xBlade

    xBlade Lid

    11 mei 2011
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gisteren had iemand ons testen van zwanger & kids aangeraden..

    We hebben ff op die website gekeken en zag dat je voor 13 eu nogwattes.. 20 OV en 4 ZW testen kan krijgen..

    dat vind ik wel erg voordelig..
     
  14. Pien15

    Pien15 VIP lid

    12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Die heb ik ook aangeschaft en ze bevallen me een stuk beter dan die van het KV. volgens mij had ik 15 testjes voor ongeveer 10 euro. Die van KV zijn veel duurder en gaven al heel snel positief aan en bleven ook lang positief bij mij... dus daar heb je ook niet zoveel aan. Ik zou je temperatuur in Fertilitiyfriend.com bijhouden. Dan weet je zeker of je ei geweest is of niet. Het kan ook zijn dat je ei al op 4 mei is geweest, want 5 en 6 mei is temp aardig hoger... Maar dan is het wel handig om te weten wat je temp voor 4 mei deed. Af een toe een kleine schommeling is niet erg, je ziet vaak wel een gemiddelde temp in het eerste deel van je cyclus en een hogere gemiddelde temp in het tweede deel. Succes ermee!!
     
  15. Pomm

    Pomm Fanatiek lid

    23 nov 2010
    4.544
    114
    63
    xBlade: De testen van zwangerenkids werken perfect. Ik gebruik die van zwangerenkids en sensitest. (wilde ze beide uitproberen) en ze geven dezelfde test uitslagen. Suc6!
     

Deel Deze Pagina