babykamer geslacht onbekend

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Monnie, 22 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monnie

    Monnie Lid

    5 jun 2007
    98
    0
    0
    Ik ben op zoek naarideeen en kleurencombinaties voor een babykamer waarbij je niet weet of je een jongetje of een meisje krijgt.
    Wie heeft er foto's ter inspiratie?
    Alvast bedankt!
     
  2. Sweetangel28

    Sweetangel28 Fanatiek lid

    3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Hier weet ik wel wat het word :D Maar heb gekozen voor een kleur die voor allebei wel kan .. We hebben gekozen voor de kleur limegroen en de meubels zijn gebroken wit :)
     
  3. aggy

    aggy Bekend lid

    15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Ik had alles in wit/rood/grijs. Leuk voor allebei dacht ik zo!
     
  4. AnkeM

    AnkeM Fanatiek lid

    21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Leuk Sweetangel! Wij hebben ongeveer hetzelfde namelijk: witte meubels en lime groene muren. Badje is ook wit, lakentjes en aankleedkussenhoezen hebben verschillende kleuren, o.a. Turquoise en paars/lila. Oja en de gordijnen zijn grijsblauwe achtergrond met gekleurde kaboutertjes, superschattig.
     
  5. Sproettie

    Sproettie Bekend lid

    5 jul 2010
    734
    275
    63
    Vrouw
    Fotograaf
    Noord-Brabant
    Wij hebben een grijs/wit kamertje gemaakt, weten ook niet wat het is.. we zijn inmiddels 38,4 weken zwanger.
    Bekijk bijlage 161473
     
  6. mama van ruben

    mama van ruben Fanatiek lid

    2 aug 2010
    1.094
    0
    0
    NULL
    NULL
    beide eerste waren de meubels donker grenen, nu zijn ze afgeschuurd en blank gelakt, hemel/klamboe is rood. Muren gelig/creme behang met donkerblauwe gordijnen, rolgordijn is donkerblauw met sterrenhemel. Moet wel zeggen dat de overgordijnen gekocht zijn toen zoonlief ongeveer anderhalf was. Maar het misstaat niet
     
  7. G89

    G89 VIP lid

    18 sep 2008
    9.911
    1.188
    113
    Nederland
    We weten (nog) niet wat het wordt, maar onze baby kamer is al zo goed als af... op de laatste dingen na!

    Wij hebben een donkere zand kleur op 1 muur ( tegen het bruine aan ) en de andere muren wit, ook de gordijnen zijn zand kleur. De rest van de dingentjes worden lime groen. Maar misschien uit eindelijk toch een beetje roze of blauw er in.
     
  8. Ros84

    Ros84 Fanatiek lid

    25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    wit/eiken meubels, muren wit/limegroen en grijs (behang) en accessoires limegroen... is een populaire uniseks kleur zo te lezen ;) heb helaas geen foto voor je, sorry, want daar vroeg je eigenlijk om.

    ik vind oranje, rood of turquoise ook hele leuke kleuren die m.i. voor beide geslachten kunnen!

    Veel succes en plezier met het kamertje!
     
  9. cyntje78

    cyntje78 VIP lid

    11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Hier alles roomwit, zandkleur (taupe) en rood. Deze kleuren wilde ik al toen we nog niet wisten wat het werd. Zal straks eens foto's maken... Uk ligt nu net te slapen namelijk.
     
  10. Monnie

    Monnie Lid

    5 jun 2007
    98
    0
    0
    Bedankt al voor de ideeen. Ben benieuwd naar de foto's.
     
  11. sandraske

    sandraske VIP lid

    23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Onze kamer is gewoon wit met accesoires, limegroen, aquablauw, rood, oranje..
     
  12. Annedore

    Annedore VIP lid

    17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Wij wilden het geslacht eigenlijk ook niet weten en zijn lekker met de babykamer begonnen.
    Sinds vorige week weten we het geslacht toch :D maar het kamertje was voor een meisje exact hetzelfde geworden!

    Met rood/blauw/wit, kabouters, paddenstoelen en rood met witte stippen.
    Er staan wel wat foto's in mijn album :)

    Succes met het maken van jullie kamertje!!
    Ik vind het erg leuk om te doen :)
     
  13. gaab27

    gaab27 Fanatiek lid

    30 dec 2010
    1.585
    1
    0
    Den Haag
    Wij gaan voor witte meubels en op een muur komt een fotobehang van de blauwe lucht met grote regenboog en de wolkjes zijn in de vorm van diertjes.

    Verder gaan we voor lime groene gordijnen en zo verder accesoires in de kleur die voorkomt in de regenboog.
     
  14. Bri

    Bri Niet meer actief

    Ik heb geen foto's die ik hier wil plaatsen, dus je zult 't met de omschrijving moeten doen ;).
    Onze babykamer is wit met groen, met een houten vloer (zebranohout) en witte meubels.
    Het groen is vrij zacht (lindegroen en lentegroen, maar van welke verffabrikant weet ik niet meer, ik dacht Histor).
    Voordat onze jongste kwam, hebben we ook een beetje oranje accenten toegevoegd.
     
  15. Hexje

    Hexje Fanatiek lid

    16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Ook vanaf hier geen foto's

    Maar de kamer van onze meiden heeft mintgroene muren (toen wisten we nog niet wat het ging worden:D) de meubeltjes zijn wit en de kozijnen en deuren ook. Toen we wisten dat het 2 dames werden hebben we een verduisterings gordijn van LIEF! Opgehangen in de kleuren rood en roze dit komt ook weer terug in de randen om de klamboe's en de steuntjes van de plankjes boven de commode.
    De gordijnen heb ik in wit met mintgroen gedaan omdat ik het bij de felle kleuren toch ook wel een beetje rustig wou hebben:p En er ligt een grenen vloer in.

    Veel sucses met het kamertje maken:D
     
  16. BabyBergen

    BabyBergen Fanatiek lid

    8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    #16 BabyBergen, 24 jun 2011
    Laatst bewerkt: 24 jun 2011
  17. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.597
    3.484
    113
    Wij wisten het ook niet, voor de eerste hadden we lichtblauw met wit en taupe/grijs, bij de tweede wit met rood en grijs. De eerste bleek een meisje en toen hebben we er wat fuchsia accessoires bijgedaan.
    Foto's staan in album.
     
  18. Monnie

    Monnie Lid

    5 jun 2007
    98
    0
    0
    Bedankt voor de reacties.
     
  19. pinguin

    pinguin Bekend lid

    8 apr 2011
    974
    0
    0
    somewhere
    ik heb geen foto maar mijn eerste idee was een dierenbos kamer!
    (zon kamertje krijgt ons meisje als peuterkamer, duurt nog giga lang en ja, ik ben daar nu al over aan het nadenken:))
    met het thema dierenbos kun je echt heel veel en is voor zowel een meisje als jongentje heel leuk! :)
    je kunt spulletjes van men. de uil, boompjes, konijntjes etc.....
    heel leuk vind ik!
     

Deel Deze Pagina