kan iemand dit nog volgen...?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sunshine09, 23 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sunshine09

    Sunshine09 Fanatiek lid

    4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    Begrijp hier helemaal niets van, maandag is mijn nod. Nu heb ik gisteren bij het opstaan beetje bruin/donkerrood bloed gehad, dit was enkel bij het afvegen. Ik had zoiets van daar gaan we weer.

    De rest van de dag heb ik ook helemaal niets gehad, geen rood, bruin of wat dan ook. Vanochtend bij het op staan hetzelfde verhaal enkel bij afvegen en tot nu toe weer verder niets. Heb ook geen krampen oid. Temperatuur is ook 0,1 omhoog gegaan moet wel zeggen dat ik beetje slecht geslapen heb, weet niet of dat uitmaakt voor je temp.

    Kan het allemaal niet meer helemaal volgen, heb ook enorme zere (.)(.) vooral aan de zijkant en continu stijve en gevoelige tepels :oops: waar als je er in knijpt vocht uit komt. Heb ik ook nog nooit gehad.

    Heeft iemand een idee wat dit kan inhouden, late innestelling misschien? En hebben jullie dit ook wel eens mee gemaakt?
     
  2. Devana

    Devana Actief lid

    8 mrt 2008
    138
    0
    0
    Hey Meis,

    Ik had ook vage ongikrampen toen ik mijn NOd had.. En ook bruin bloed bij het afvegen. Was toen wel zwanger.

    Spannend hoor.. Hoop voor je dat het raak is

    Liefs Devana
     
  3. alien

    alien Niet meer actief

    Ik snap je helemaal. Ook ik kan maandag testen en heb sinds gisteren oud bloed. Ik moet we zeggen dat ik dit helaas altijd heb voor mijn NOD maar toch even weer spannend! Ik hoop voor je dat het raak is!
    Liefs
     
  4. sniffy

    sniffy VIP lid

    26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    als ik minder heb geslapen is mijn temp juist lager, dus wie weet...
     
  5. Sunshine09

    Sunshine09 Fanatiek lid

    4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    Bedankt meiden voor jullie reactie!

    Er is dus nog wat hoop, net toch een testje gedaan (terwijl ik me nog zoooo had voorgenomen om het niet te doen :( ) maar helaas negatief.

    Bruinverlies zet ook niet echt door, dus t is voor de verandering weer eens afwachten, heb ook af en toe echt idee dat ik ze zie vliegen....
     
  6. Sunshine09

    Sunshine09 Fanatiek lid

    4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    Ik weet het nu echt niet meer hoor, blijf maar bruinig/met af en toe beetje rood houden. Maar t zet helemaal niet door, Heb tot nu toe elke dag enkel bij opstaan last van meer bruin/roodverlies maar moet ik dit nu als menstruatie tellen. De rest van de dag heb ik amper iets soms een klein beetje bruin. Geen tampon of maandverband nodig gehad.

    Heb de vraag al weggelegd bij de assistente van de ha. maar nog geen antwoord gekregen.

    Sorry hoor maar moet echt even mn "ei" kwijt , begin nu echt wel een beetje in een dipje te raken, kom momenteel heel veel zwangere vrouwen tegen en daar wordt je ook niet vrolijker van. :(
     
  7. Caro31

    Caro31 Fanatiek lid

    11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Vervelend die onzekerheid. Heb je alweer opnieuw getest? Ik testte ook pas na m'n NOD positief.
     
  8. Sunshine09

    Sunshine09 Fanatiek lid

    4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    Nee nog niet getest, durf eigenlijk niet zo goed. :oops: Wacht het morgen nog even af, dan is de cyclus 28 dagen en dat heb ik ook wel eens gehad.

    Moet wel zeggen dat zoiets energie vreet hoor, ben echt helemaal kapot. Duik vanavond maar vroeg mn bedje in.

    Hoe lang na nod testte je positief.
     
  9. Caro31

    Caro31 Fanatiek lid

    11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Ik testte 2 dagen na m'n NOD positief. Op de dag van NOD was de test nog negatief.
    Kan me voorstellen dat je nog niet durft hoor. Ik durfde ook nooit... bang voor een teleurstelling. Wat ik wel deed is een tampontest... Is ook nog een idee.
     
  10. Caro31

    Caro31 Fanatiek lid

    11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Oh nee, een tampontest heeft voor jou geen zin omdat je bruine afscheiding hebt al.
     
  11. Apekop

    Apekop Actief lid

    29 mei 2008
    393
    0
    16
    leidster kinderopvang
    Tampontest? Hihi. Is dat wat ik denk dat het is? Gewoon een tampon gebruiken en kijken of er wat in zit?

    Ik stop op mijn NOD altijd een tampon erin omdat ik anders elke keer als ik iets voel, naar de plee ren en bang ben dat ik ongesteld word. Als ik er een tampon in stop, merk ik het niet en ben ik er minder mee bezig en minder stressig. Weet eigenlijk niet of dat kwaad kan als je wel zwanger bent. Weet iemand dat?
     
  12. Sunshine09

    Sunshine09 Fanatiek lid

    4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    Inderdaad heeft denk ik niet veel zin. Ik vraag me wel af als je een tampontest doet zou je dan vandaag ook al rood kunnen hebben als je bv. morgen pas ongesteld moet worden. begrijp je wat ik bedoel?

    @bloemqueen sommige meiden doen wel eens een tampontest om te kijken of de ongi in aantocht is.
     
  13. lieni44

    lieni44 Fanatiek lid

    13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    ben erg benieuwd hoe dit afloopt. ik heb sinds mijn ei bloedverlies. maar best erg ook en veel buikpijn. niet echt goed nieuws volgens vele sites
    dokter weet ook niet wat het is. handig he zo'n dokter. ik moet het maar afwachten. vraag me nu ook af of dit mijn ongi is. en vanaf wanneer moet je nu tellen inderdaad.
    baal er wel van als het doorkomt.
     
  14. Sunshine09

    Sunshine09 Fanatiek lid

    4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    hoi lienie fijn he die artsen allemaal. Had de mijne ook gemaild met het hele verhaal. Krijgt net een mail terug over een tijdje nog een zwangerschapstest doen.

    Nou dat schiet lekker op! :( dat kan ik ook wel verzinnen. Maar helaas dus ook geen antwoord gekregen op vanaf wanneer ik moet tellen als dit wel mijn ongi is.

    Kan me voorstellen dat je er van baalt als het doorkomt, maar ik moet je eerlijk zeggen ik heb al meer van dit soort cycli gehad en op een gegeven moment ben je toch wel een beetje opgelucht dat het doorkomt want dit gedoe elke keer gaat je ook niet in de koude kleren zetten.

    Maar we blijven hoop houden! Hou ons op de hoogte!
     
  15. Caro31

    Caro31 Fanatiek lid

    11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Ja, ik snap je. Ik had altijd een dag voor m'n ongi bruine afscheiding. Het kwam dan nog niet echt naar buiten zeg maar, maar met een tampon kon ik dus zien dat het eraan zat te komen. Dan was het ook nog niet rood dus.

    Succes en ik duim voor je dat je zwanger bent. Wat een gestress soms ook he...
     
  16. Sunshine09

    Sunshine09 Fanatiek lid

    4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    Nou zeg dat wel. Ik begrijp het ook echt niet hoor, deze cyclus en de vorige zijn zo "rommelig" daarvoor had ik helemaal geen last.

    Kreeg dan zo'n 1 a 2 dagen van te voren bruinverlies en werd dan ongi en nu dit dus.... ga haast denken dat ik misschien toch zwanger ben en dat het dan toch niet goed gaat of zo. weet het ook niet meer hoor.

    Ben ook bang dat ongi door gaat zetten is nu de hele dag een beetje aan t rommelen en had net een vlaag rood en erge rugpijn, dus denk dat het einde verhaal is. :(

    Mocht het vanavond nog doorzetten telt dit dan als dag 1 of moet dan morgen als dag 1 nemen.
     

Deel Deze Pagina