Helpppp... op welk dag ovulatietest positief geweest?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Miltje, 12 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miltje

    Miltje Niet meer actief

    Dag allemaal, kan iemand mij vertellen wanneer ovulatietest positief is? Sinds gisteravond en vanmorgen is deze weer lichter aan het worden :(

    Alvast bedankt
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. Izzie7676

    Izzie7676 VIP lid

    18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Hier zit geen positieve test bij, en ik kan er ook niet echt een piek uit halen, als ik moest kiezen zou ik die van 11 juli kiezen
     
    margarethd vindt dit leuk.
  3. Miltje

    Miltje Niet meer actief

    Ik vind het ook beetje verwarrende. Op 9 juli had ik wel slijm/dunne en elastische. De 10 juli buiken en onderrug pijn. Doet trouwens vandaag nog steeds pijn. Heb vorige maand een vroeg miskraam gehad en wil toch weten wanneer de ovulatie weer plaats vindt.
     
  4. Izzie7676

    Izzie7676 VIP lid

    18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Ik zou even doortesten nog
     
    margarethd en Miltje vinden dit leuk.
  5. Loulou12

    Loulou12 Fanatiek lid

    4 apr 2018
    2.391
    1.892
    113
    Vrouw
    *Dubbel*
     
    Miltje vindt dit leuk.
  6. Loulou12

    Loulou12 Fanatiek lid

    4 apr 2018
    2.391
    1.892
    113
    Vrouw
    Nog even doortesten!
     
    Miltje vindt dit leuk.
  7. momim

    momim Niet meer actief

    Zeker na een vmk zou ik nog even doortesten, cyclus kan dan best even in de war zijn
     
  8. Miltje

    Miltje Niet meer actief

    Ja dat is denk ik de beste he. Vind allen maar raar dat de test sinds gisteravond en vandaag 3 keer getest en de 2de streep is zo goed als weg. Kan deze nog oplopen?
     
  9. momim

    momim Niet meer actief

    Bij mij was dat in het verleden heel vaak het geval. Nu wel het soms nog wel zo zijn dat mijn ovulatietesten iets doen maar niet echt positief zijn, met echo zien ze dan dat follikel zat is verdwenen en dat er daarvoor in de plaats een nieuwe komt. Testen bij mij waren dan ook weer helemaal licht tussendoor.
     
    Miltje vindt dit leuk.
  10. Miltje

    Miltje Niet meer actief

    Heb zo het gevoel dat ik mijn eisprong al heb gehad. Heb nu paar symptomen heel vreemd allemaal. De ovulatie testen zijn sinds paar dagen lichter dan voorheen. Of ik moet mij eisprong nog hebben op cd 30. Heb een cyclus van 43 dagen.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  11. Beau28

    Beau28 Bekend lid

    11 jul 2018
    532
    345
    63
    Vrouw
    Hmm niet echte knallers. Die van 9-7 lijkt mij het donkerst.
    Voel je je baarmoedermond ook? Als je hiermee na je ongesteldheid begint voel je een duidelijk verschil op het moment dat je vruchtbaar bent.
    Ik gebruik trouwens de ovulatie testen van 2besure de extra gevoelige, deze knallen echt bij mij. In combinatie met het dagelijks checken van de baarmoedermond en die testen vind ik duidelijk mn eisprong.
     
  12. Miltje

    Miltje Niet meer actief

    Mijn baarmoedermond voel ik nooit nee. Wel mijn afscheiding/vocht en het leek me echt slijm verlies.
    Ik ben nog steeds bezig met testen, wel ik het zo dat deze allen maar lichter worden.
    Wat ik mij afvraag is: na de eisprong worden deze omowit toch. Dat had ik althans bij mij vorige cyclus net na de eisprong en toen was ik zwanger. Helaas werd een VMK. Nu wil ik graag weten wanneer ik weer eisprong heb. Gezien ik niet meer weet of deze als ervoor heen zal zijn met een cyclus van 43 of ontregeld.
     
  13. Beau28

    Beau28 Bekend lid

    11 jul 2018
    532
    345
    63
    Vrouw
    Ja dat ligt denk ik ook wel een beetje aan hoe gevoelig de test is, lh hormoon is eigenlijk altijd aanwezig en stijgt voor je eisprong. Op mijn testen staat eigenlijk altijd wel een streep..
     
  14. Miltje

    Miltje Niet meer actief

    #14 Miltje, 19 jul 2018
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 jul 2018
    Ondertussen cd33 en nog steeds( GEEN )positief ovulatietest met een cyclus van 43 dagen. Volgens mij is hij of al geweest of komt helemaal niet meer. Na de 16 zijn ze allemaal bijna wit. Hij moet knallen toch?
    Ik heb zo'n raar gevoel in mijn buik, er gebeurt iets. Kan niet uitleggen wat is.
    Moet ik blijven door testen? Zal die nog komen denken jullie?
     

    Bijgevoegde bestanden:

  15. Miltje

    Miltje Niet meer actief

    En nu Dan? Geen positief er tussen?
     

    Bijgevoegde bestanden:

  16. kvdv

    kvdv Niet meer actief

    Ik vind dat ze lang zo duidelijk blijven .. bij mij was hij destijds positief en daarna werd t streepje bijna niet meer zichtbaar ..
    Toen ik wist dat ik zwanger was had ik voor de gein is een ovulatie test er tegen aan gegooid en die waren het zelfde als jouwe van de afgelopen dagen... toevallig al een zwangerschap test gedaan? Anders misschien een idee?

    Laat je t even weten?
     
  17. Miltje

    Miltje Niet meer actief

    Hoi, dank je wel voor snelle reactie. Dat waardeer ik enorme. Ik zit hier in de onzekerheid of nog een eisprong komt of niet of er al is geweest. Zo jammer.
    Ik heb gisteren al een ze test gedaan en deze was negatief. Sinds gisteren veel pijn aan de linkerzijde van mij buik. Ovulatietest vandaag ook minder zichbaar
     

    Bijgevoegde bestanden:

  18. Miltje

    Miltje Niet meer actief

    Ik test al een poos en toen leek het even positief en toen werden ze minder vel en nu op 21 7 weer vel . Ik moet ook zeggen dat allen deze van 21 julli in een min donkerder werd. Alle andere echter veel later.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  19. vlinderCN

    vlinderCN Fanatiek lid

    21 mei 2018
    4.841
    1.675
    113
    Vrouw
    Kan best dat ie er nu nog aankomt dan?! Heb je al een keer gemenstrueerd na je mk? Ik had pas 40 dagen na mijn miskraam een positieve ov test...
     
  20. Miltje

    Miltje Niet meer actief

    Zou het nog zolang? Ik heb een vroeg miskraam gehad vorige maand nu iets meer dan 5 weken. Ik was toen 10 dagen overtijd en precies op vadersdag toen ok met cb test en wij heel blij waren was de middag al gauw mis gegaan met veel buik en rugpijn en druppel bloed. Moet het zeggen dat ik nauwelijks hebt gebloed. Maandverband was niet eens voor nodig. Allen als ik ging plassen kwam er wat uit.
    Wel een late ei als deze nog überhaupt komt.
     

Deel Deze Pagina