Hematomen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Cindy1977, 12 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cindy1977

    Cindy1977 VIP lid

    12 mei 2017
    7.933
    12.186
    113
    Wat fijn hè! Zo'n knippertje :)

    Bij mij doen ze altijd heel voorzichtig inwendig een echo, daar heb ik nooit last van. Het is juist dat je op zo'n dag veel meer beweegt dan normaal en dan wil bij mij bruin wel in rood veranderen bijv. Dat is dan al voordat ik de echo krijg.

    Hier al weer 24 uur bruin gruis/zandkorrels en af en toe een mini stolsel sliertje. Mijn stolsel was 4 bij 4cm. Weet jij hoe groot die van jou was?
     
  2. Babsvdh

    Babsvdh Fanatiek lid

    18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Bij mij begon t echt vandaag pas weer. Bij nij was donderdag 2 weken geleden 6cm vorige week maandag 2cm x1cm en gister 1,1 cm x 1,3cm. 1e keer weet ik verder niet meer dan 6cm. Dus neemt goed af. Wordt ie bij jou ook kleiner?
     
  3. Cindy1977

    Cindy1977 VIP lid

    12 mei 2017
    7.933
    12.186
    113
    Ow wat mooi klein! Ik begon met 3x3 en na die heftige bloeding op Moederdag 4x4 o_O

    Maar hij is iig niet los gekomen, de andere keren wel, vies gebeuren.

    Ik lees wel afmeting van 10cm, dus ik denk de hele tijd dat het altijd nog erger kan. Plus jou verhaal geeft moed! Zo mooi slinkend!
     
  4. Babsvdh

    Babsvdh Fanatiek lid

    18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Ja heb t idee dat t bij mij nu wat meer los komt. Idd viezer dan een menstruatie maar goed. Volgende week weer controle dus nog even rustig houden...
    En dan hopen geen bloeding weer te krijgen:confused:
    Waar denken ze aan bij jou waardoor de bloeding komt?
     
  5. Cindy1977

    Cindy1977 VIP lid

    12 mei 2017
    7.933
    12.186
    113
    Ik denk dat ze het geen 1 van alle weten, ze gokken er op los. De ene zegt myoom, de ander placentahechting op een slecht bloedvat, de ander denkt mijn falende factor 8, etc. Ik denk zelf dat er al iets niet goed was voor de zwangerschap, maar wat?

    Gewoon rustig blijven doen hoor voorlopig! Ik merk echt wel verschil daar in, maar moet ook kunnen natuurlijk.

    Lig nog steeds jaloers te wezen op jou 1cm :)

    Wat denken/gokken ze bij jou?
     
  6. Babsvdh

    Babsvdh Fanatiek lid

    18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Ja ik doe zeker rustig aan. Op t werk weten ze al van de hele mmm dus zijn ze blij dat t eindelijk gelukt is en gunnen ze mij nu de rust.
    Ze denken aan de aanleg, dat er een vaatje heeft opengestaan of de placenta aanleg niet direct gesloten is waardoor t gebloed heeft zoiets. Maar juist nu vroeg in de zwangerschap groeit alles zo snel dus met rust zou zichzelf dat gaan herstellen. Dus ik ga niet werken totdat t hematoom weg is. Al zit t hematoom nu mooi onderin de baarmoeder en t vruchtje mooi boven in de baarmoeder.
     
  7. Cindy1977

    Cindy1977 VIP lid

    12 mei 2017
    7.933
    12.186
    113
    Mijn baby knippert nog steeds! Hematoom is geslonken naar 2x2,5cm :) Zit nog wel steeds tegen de baby aan, maar die staat er in de boks houding naartoe, dus hij vecht hem van zich af XD

    Morgen van embryo naar foetus! Hoe blij kan je zijn hè :)

    Mijn Baas gebeld dat ik voorlopig nog 3 weken op mijn rug blijf liggen.

    Mijn vertrouwen in mijn lichaam moet ook terug komen zeg pfft. Veel groei/oprek zeur pijntjes en iedere keer denk ik zwaar gestresst dat er weer een guts bloed aankomt.

    Ik kijk ook nog 50 keer per dag in mijn onderbroek, Man kijkt er al niet meer raar van op als ik paniekerig sta te graaien XD

    Gelukkig alleen oud bruin!
     
  8. Babsvdh

    Babsvdh Fanatiek lid

    18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Wauw wat fijn cindy. Mooi klein en alleen bruin verlies... jullie vechter gaat dat hematoom ook gewoon overwinnen!!
    Hoe ver ben je nu?
     
  9. Kristientje

    Kristientje Fanatiek lid

    11 jul 2015
    1.035
    419
    83
    Thuisblijfmama
    Zeeland
    Wat een goed nieuws hier allemaal, zo fijn om te lezen!!! :)

    Herkenbaar Cindy, dat onderbroek checken en de stress bij elk krampje of steekje. Dat vertrouwen zal wel terug komen maar het heeft tijd nodig.

    Ik heb al zeker anderhalve week geen bloedverlies meer gehad en durf stilaan weer iets meer rond te lopen en kleine dingetjes te doen (wasje ophangen, tafel dekken).
    Hoop zo dat op 30 mei de hematoom weg is! Of op z'n minst geslonken. Ben dan 16 weken. Bij de vorige echo was die ondanks platliggen een stuk groter geworden...
     
  10. Cindy1977

    Cindy1977 VIP lid

    12 mei 2017
    7.933
    12.186
    113
    Ik ben vandaag 9 weken! Die hebben we iig gehaald!

    De groep Mamma's van mijn Peuter spreken vandaag af met elkaar en ik kan er niet bij zijn natuurlijk, want Rico junior moet veilig in mijn buik blijven zitten. Maar ik moest me toch blèren zeg, dat bank liggen grijpt me toch soms naar de keel, hoe fijn ik het ook vind dat Rico er nog zit :)

    Zwanger en zelfmedelijden XD

    Wat fijn dat jij al zo lang geen bloed verlies meer hebt gehad zeg! Blijf wel voorzichtig doen hè! Maar ik snap het wel hoor, hier bijna 6 dagen geen rood, wel veel bruin, en ik merk dat ik ook steeds meer doe. Net ff honden eten gegeven en gezellig aan tafel gezeten met het ontbijt.

    Vertrouwen in mijn lijf...tja dat weet ik niet hoor. Vorige week zondag een trekkend gevoel, ik dacht bm groei, MEGA bloeding een paar uur later. Nu ook vaak een trekkerig gevoel en dan ben ik meteen in paniek, maar dat was wel bm groei. Echt een buikfoto hoef ik nog niet te maken, sinds Pasen 5kg afgevallen van ellende XD Ik kon het hebben hoor, 175cm en nu 71kg, maar nog een kei platte buik.

    Verder ben ik bijna 40! XD Heb een Puber van 16 en een Peuter van 3,5 jaar. En een workaholic van een man, gelukkig wel 2 teckels die de hele dacht vechten om mijn aandacht en op mijn hoofd willen liggen XD
     
    Babsvdh vindt dit leuk.
  11. Babsvdh

    Babsvdh Fanatiek lid

    18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Herkenbaar meid. Ik heb al wel een best opgeblazen buik. Was in t begin wat afgevallen maar nu wel 1,5 kg aangekomen en best opgeblazen buik in de loop van de dag. Spijkerbroek knopen zijn al los.... pff en dat met 8 weken al...
    Ik heb ook nog steeds bruin verlies en stolseltjes... maandag weer controle. Probeer toch wat meer weer te doen, even vertrouwen krijgen in mn lichaam..
     
  12. nutts

    nutts Fanatiek lid

    13 apr 2014
    1.937
    462
    83
    Rustig aan meiden en het aanvliegen van op de bank hangen herken ik zo. Wel fijn dat de weken er bij iedereen bij komen en onze frummels nog zitten
     
  13. Cindy1977

    Cindy1977 VIP lid

    12 mei 2017
    7.933
    12.186
    113
    Gatverdamme, de hele dag weeen gevoel, echt veel bruin bloed en net een stolsel van 1x1cm. Pijn meteen weg, hopelijk was dat het. Bruin is oud, stolsel was ook bruinig, maar man man, het is toch wel een keer op daar binnen?!

    Heerlijk ook dat je het uit je toilet mag vissen nadat je geplast hebt XD
     
  14. Babsvdh

    Babsvdh Fanatiek lid

    18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Oh shit wat schrikken. Hoop ook dat je baarmoeder klaar was met dat hematoom en gewoon een groter stuk eruit wilde drukken. Wanneer heb je weer echo?
     
  15. Cindy1977

    Cindy1977 VIP lid

    12 mei 2017
    7.933
    12.186
    113
    Ja dat hoop ik ook! Met Hemelvaart pas weer een echo, maar er zat geen baby bij gelukkig. Inmiddels is die te groot om te missen gelukkig. Hopelijk is Rico jr ook blij dat die klont weg gebokst is en knippert hij er op los
     
  16. Cindy1977

    Cindy1977 VIP lid

    12 mei 2017
    7.933
    12.186
    113
    Pfft ff klaagmodus hoor...al sinds vrijdagavond beroerd en gezeik in mijn buik. Veel bruin bloed en stukjes stolsel, ik word er zo SJAGGO van! Dat plat liggen en er veel voor over moeten hebben ok, maar dan al 48 uur beroerd erbij, gefrustreerd hier ....
     
  17. Babsvdh

    Babsvdh Fanatiek lid

    18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Pff snap t wel. Was t gister ook even zat. Al die ik langzaam wel neer dan liggen maar die vermoeidheid erbij en misselijk zijn in de ochtend. Blegh waarom moet ik weer van alles krijgen, denk ik dan...?!
    Eind van de middag weer even spieken bij de baby....
     
  18. Cindy1977

    Cindy1977 VIP lid

    12 mei 2017
    7.933
    12.186
    113
    Oef gelukkig heb jij dat ook soms :)

    Wat spannend dat gespiek! Ik hoop op nog steeds een intacte zwangerschap! Laat je weten hoe het gegaan is?

    Hier weer rood, pfft.
     
  19. Kristientje

    Kristientje Fanatiek lid

    11 jul 2015
    1.035
    419
    83
    Thuisblijfmama
    Zeeland
    @Cindy1977 wat ontzettend vervelend. Al helemaal dat je ook beroerd bent. Ik duim voor je dat het "gewoon" de laatste restjes zijn die er uit moeten. Lekker rustig aan doen.

    @Babsvdh nog een paar weekjes doorbijten, dan is de hcg-piek voorbij. Voor nu heb je daar weinig aan, maar het wordt beter!

    Hier nog steeds geen bloedverlies maar wel steken en zeurderige buikpijn. Dus maar weer plat. Heb gelukkig zo'n tuinstoel die plat kan, vandaag zoek ik lekker de schaduw op. Met een ijsje (of 2, 3).
     
  20. Kristientje

    Kristientje Fanatiek lid

    11 jul 2015
    1.035
    419
    83
    Thuisblijfmama
    Zeeland
    Oh cindy, zie nu dat je weer rood verloren hebt :(
     

Deel Deze Pagina