Herhaalde miskramen club 2018

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nonamenononsense, 22 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vaianana

    Vaianana Actief lid

    3 feb 2018
    445
    782
    93
    Vrouw
    @Cindy1977 wat fijn dat je zo gezond bent! Nu hopen dat de volgende keer wel een plakker is!

    @Nonamenononsense aah wat jammer :(

    Ik heb woensdag na de echo cytotec ingenomen en verwachtte toen hele erge krampen (had ik vorige keren ook met deze termijn), maar het viel echt zo mee! Ik had niet eens paracetemol nodig, terwijl ik normaal bij een menstruatie dat wel nodig heb. Op een gegeven moment iets ergere krampen en toen kwam er ook een groot stolsel en daarna waren de ergere krampen voorbij. Gisteren nog een keer medicijnen en toen nog wat krampjes, maar het viel allemaal reuze mee.

    Ik merkte wel dat ik bij rechtop zitten of langer staan meer kramp kreeg. Vorige keren zat ik op m’n werk en nu lag ik lekker op de bank, dus misschien toch wat meer ontspanning ofzo. Ik ben in elk geval opgelucht dat ik het kwijt ben. Nu een klein beetje bloedverlies en wat steekjes, maar prima te doen.
     
  2. Izzie7676

    Izzie7676 VIP lid

    18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    #722 Izzie7676, 18 mei 2018
    Laatst bewerkt: 18 mei 2018
    14dpo :) en vandochtend netjes ongesteld geworden.
     
    conejita vindt dit leuk.
  3. Izzie7676

    Izzie7676 VIP lid

    18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    @Vaianana wat “ fijn “ dat de cytotec zn werk gedaan lijkt te hebben en dat het je meegevallen is.

    @Cindy1977 jouw gyn vertelde
    Jou precies hetzelfde als de mijne, te makkelijk zwanger kunnen raken door hypervruchtbaarheid en late selectie van verkeerde vruchtjes.

    Ik kan in juli voor bloedonderzoeken als ik dan nog niet zwanger ben
     
  4. born2bme

    born2bme Fanatiek lid

    3 aug 2015
    1.406
    287
    83
    Ohh sorry dames! Sorry dat ik zo afwezig ben.

    Dames die ongesteld zijn geworden, wat jammer! Hopelijk snel een vet positieve test en een plakbaby!

    @Vaianana wat vervelend! Maar hopelijk nu wel klaar...als je zo lang rondloopt wil je ook x klaar mee zijn.

    @Robijn89 heftig lijkt me dat nieuws wat je gekregen hebt. Gelukkig wel een fijne ervaring en voelde je je gehoord. Hoop heel erg dat t voor jullie gaat werken.

    Ik ben vast heel veel vergeten te reageren nu, sorry daarvoor
     
    conejita vindt dit leuk.
  5. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.770
    4.733
    113
    Vrouw
    Ik kan bijna niet geloven dat de oplossing zo simpel is haha, dus ik juich nog maar niet te hard. Eerst even de onderzoeken afwachten.

    @Vaianana 'Fijn' dat het achter de rug is.
     
  6. conejita

    conejita Fanatiek lid

    14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Jeetje zeg, wist je dit niet? Ongelooflijk dat ze dat dus niet meegenomen hebben (en jou er niet op attend gemaakt hadden!) terwijl het bekend is dat het invloed kan hebben. Hoe voel je je daar nu over dan? Sorry hoor als ik er op door ga. Als het vervelend is moet je het zeggen hoor. Groot verschil ook per land trouwens.

    @Nonamenononsense haha ik moest even lachen, control freak en pasgeboren baby :D.
    Balen van je ongi. Jij ook, @Izzie7676 , irritant als je gevoel er zo naast zit he.
    Izzie, en jij dus net als @Cindy1977 supervruchtbaar en late selectie.... tja, dat kan dus ook.. had ik nooit zo bij stil gestaan dat dat dus een reden kan zijn. Maar moet je dan blij zijn of juist niet. Lijkt me lastig.
    Jullie zijn ook beiden rond de 40 toch?

    @Vaianana , "fijn" inderdaad dat het allemaal zo vlotjes ging en niet zo pijnlijk. Dan er ook mee klaar mee zijn he. Hoop dat je een fijne vakantie hebt.

    @Robijn89 hoop dat het wel zo simpel is ;).

    @hier: mijn ouders op bezoek dus even lekker afleiding. Afgelopen week erg gehuild om mijn meisje, lijf zat helemaal vast. Vandaag lekker gezwommen in een (koude!!) zee, was heerlijk ontspannend.
    Ik heb volgende week zondag nod en heb er totaal geen gevoel bij, denk eerlijk gezegd niet dat ik zwanger ben. Besefte me laatst dat ik de jongste niet meer ben (dat was even een domper :p) en dat het dus allemaal niet meer zo snel gaat (of dat ik daar iig rekening mee moet houden).
     
    Nonamenononsense vindt dit leuk.
  7. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.770
    4.733
    113
    Vrouw
    Nee, ik wist het niet. En ik voel me vreselijk moe de laatste tijd, ben al meerdere keren naar de huisarts geweest maar het werd op lage bloeddruk en stress geschoven.

    Ik voel me er heel verdrietig over. Het is zo dubbel. Stel, ik mag dadelijk gewoon 'er voor gaan' met schildkliermedicatie naast de bloedverdunners en het gaat goed, dan ben ik dolblij. Maar dat bevestigd wel dat ons meisje er gewoon nog had kunnen zijn.. En dat vind ik een hele moeilijke gedachte.

    We willen ook een klacht in gaan dienen. Er is al zoveel gebeurd, dit is toch wel de druppel. Maar ons meisje krijgen we er niet mee terug.
     
  8. Cindy1977

    Cindy1977 VIP lid

    12 mei 2017
    7.933
    12.186
    113
    Een klacht doet ook niet heel veel, maar je kunt je verhaal eens kwijt en het wordt intern terug gekoppeld.

    Ik werk in een zkh, had laatst ook een klacht. Grote Ashermann OK en dan mij lekker op het MoederKindCentrum wegleggen tussen de babies o_O

    Er werd keurig geluisterd, in behandeling genomen en klaar. Het lucht op.
     
    conejita vindt dit leuk.
  9. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.770
    4.733
    113
    Vrouw
    Ik wil inderdaad gewoon mijn hart luchten, en een excuus zou ik ook wel waarderen. Er zijn echt heel veel fouten gemaakt.

    Pff dat lijkt me ook mega confronterend, om tussen de pasgeboren baby's en hun kersverse trotse moeders te liggen :(.
     
  10. Izzie7676

    Izzie7676 VIP lid

    18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Ik zou zeker een brief schrijven en je klachten benoemen, al is het alleen al voor je eigen verwerking en met wat geluk nemen ze het mee en doen ze het bij een volgende dame anders.

    Ik moet ook nog steeds een briefje sturen aan de verloskundigenpraktijk over de gebrekkige zorg en slechte administratie ( een herinneringmail krijgen voor je termijn echo afspraak die je nooit gemaakt hebt om mee te beginnen en de mail krijgen drie dagen nadat je telefonisch gemeld hebt dat het vruchtje is afgestoten )

    Ik heb niet eens een nacontrole gehad. Geen echo, niets.
     
  11. conejita

    conejita Fanatiek lid

    14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    @Robijn89 ik snap zo goed dat je er verdrietig over bent, niet meer dan logisch :( je meisje had er potverdorie gewoon kunnen zijn. En moeten zijn :(.
    Pfff heel veel sterkte hiermee en ik zou zeker een klacht indoeind, je weet nooit wat het doet, en je hebt iig je zegje gedaan.

    @Izzie7676 en @Cindy1977 jeetje zeg wat pijnlijk en wat slecht. Echt goed om idd je mond open te doen.

    Ik heb het ook willen doen maar er is bij mijn niets gebeurd dat geen protocol was, dat heb ik wel uitgezocht en ook nog email contact gehad erover met een arts vh ziekenhuis, via de cliënten"service" zeg maar (of hoe heet zoiets). Toch voelde dat ook al "goed". Ik niets het gewoon uitzoeken, wat dat protocol precies was en of ze juist gehandeld hadden. Het stelde me gerust dat er iig naar me geluisterd werd.
    Mijn volgende gyn bij mijn zoontje zei wel dat ze de protocollen gaan veranderen in de toekomst en meer controles op het einde vd zwangerschap gaan doen bij kleine kindjes.
    Dat was nu eens in de twee weken en dat is dus te weinig.
    Ik neem het mezelf alleen wel kwalijk dat ik me niet méér zorgen heb gemaakt. Maar ja, wat wist ik, alles ging goed en het was mijn eerste zwangerschap.

    @Christien1801 hoe gaat het nu met jou?
     
  12. conejita

    conejita Fanatiek lid

    14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Sorry voor spelfouten, gebeurt altijd op telefoon:cool:
     
    Izzie7676 vindt dit leuk.
  13. Nonamenononsense

    Nonamenononsense Bekend lid

    16 mrt 2018
    820
    234
    43
    Vrouw
    Dus je kan je wel op progesteron laten prikken?! Ik vroeg het vorige x aan de gyn en toen werd ik een beetje weggestuurd onder het mom tis pech tis pech.
    Ik kan hier zo kwaad om worden!
     
  14. Nonamenononsense

    Nonamenononsense Bekend lid

    16 mrt 2018
    820
    234
    43
    Vrouw
    Heel begrijpelijk dit gevoel...
     
  15. Nonamenononsense

    Nonamenononsense Bekend lid

    16 mrt 2018
    820
    234
    43
    Vrouw
    Hey meiden goeiemorgen, mijn menstruatie lijkt weer met de keer heftiger te worden. Had ik voor mijn zoontje ook. Ben soms helemaal slap gewoon.
    Heb ondertussen groot deel van de bloed uitslagen terug, lijkt allemaal in orde. Schildklier is 3.0, ga wel aangeven dat ze in Gent 2.0 aanhouden. Trombine tijd is iets laag bij asperine gebruik, dus ben benieuwd of dat is boeiends is. Echt weten wat dat is, geen idee!
     
  16. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.770
    4.733
    113
    Vrouw
    Bedankt voor jullie reacties meiden.
    Fijn clubje zo ♡.

    @Izzie7676 Ook al zo slecht.. echt een trap na.

    @conjeta Ik begrijp wel dat je het jezelf kwalijk neemt, maar het is niet terecht. Ik stond ook zo naief en zorgeloos in mijn eerste zwangerschap, wist ik veel.

    @Nonamenononsense Ze schuiven het hier in Nld zo snel op pech.. om akelig van te worden.
     
  17. Nonamenononsense

    Nonamenononsense Bekend lid

    16 mrt 2018
    820
    234
    43
    Vrouw
    Nou idd, ik voel me zo weggeschoven nu. Zit al even te kijken naar die labuitslagen en ik vind veel dingen aan de lage kant. Dan denk ik wel, kan het daar niet aan liggen?! Je gaat toch een oorzaak zoeken he...
     
  18. Cindy1977

    Cindy1977 VIP lid

    12 mei 2017
    7.933
    12.186
    113
    Progesteron is zeker te prikken! Is zelfs meteen binnen ook, kunnen zkh zelf. Op mijn foto bijlage staat ook progesteron, tijdens menstruatie 1,5 en rond eisprong 40. Mijn tsh is 2,3 is ook prima.
     
  19. Nikki15

    Nikki15 Bekend lid

    16 mrt 2017
    839
    377
    63
    Hier is het wachten op de menstruatie. Gisteren een veeg lichtbruin gehad en vanmiddag weer...zo gek, nog nooit eerder gehad. Laat het dan maar woensdag wezen...kunnen we daarna weer snel door
     
  20. TigerAngel7

    TigerAngel7 Fanatiek lid

    2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    Ik wacht mijn menstruatie nog af, normaal zou ik rond deze dagen moeten worden. Maar aangezien m'n eisprong ook laat was. Volgende week testen. Erg benieuwd.
     

Deel Deze Pagina