slapen slapen slapen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Pandora, 2 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pandora

    Pandora VIP lid

    18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ik slaap al maanden slecht 's-nachts, maar had dan overdag nog wel de energie om dingen te doen en sloeg meestal een middag dutje over
    De laatste dagen kan ik echt alleen maar slapen als ik uit bed kom en er een uur later weer in ga liggen val ik als een blok in slaap en als ik dan weer wakker word en op de bank ga liggen slaap ik daar gewoon weer verder

    Ik heb ook nergens anders behoefte aan eerlijk gezegd :) geen zin om iets te doen, geen zin in mensen om me heen ik wil gewoon alleen maar slapen :)
    en wanneer ik wakker word duurt het ook echt even voordat ik helemaal terug op aarde ben zeg maar
    meer dames die hier tijdens de laatste weken last van hebben?
     
  2. M02

    M02 Fanatiek lid

    17 nov 2008
    1.372
    0
    36
    Ja hoor! Maar ik heb geen tips voor je :)
     
  3. Igglepiggle

    Igglepiggle Bekend lid

    9 feb 2011
    897
    1
    18
    NULL
    NULL
    Lag net te dommelen op de bank. Vandaag ook erg moe, ondanks dat ik wel redelijk heb geslapen afgelopen nacht. Afgelopen zaterdag had ik ook zo'n dag, bijna de hele dag geslapen. De ene dag gaat het goed en de andere dag ben ik vreselijk moe. En of ik dan 's nachts goed geslapen hebt maakt niets uit. Zal er wel bij horen...
     
  4. Elines

    Elines Fanatiek lid

    23 mei 2010
    1.252
    1
    36
    Holland
    Ik heb het net achter de rug. Het hing bij mij ook wel samen met het einde van mn verlof. Ik heb tot 36weken doorgewerkt en was echt helemaal op door het slaapgebrek van de laatste maanden. Afgelopen 1,5 week heb ik zowel 's middags geslapen (minimaal een uur) alsook de nachten goed geslapen (zeker 9 uur p/nacht, wel met plaspauzes ;)) Moet zeggen dat ik nu pas kan zeggen dat ik echt uitgerust ben en heb daarom ook geen behoefte meer om 's middags te slapen.
    Blijkbaar is jouw lichaam bezig met een inhaalslag om te zorgen dat je straks goed uitgerust bent voor de bevalling. Lekker aan toegeven :D zolang je 's nachts ook maar goed slaapt!
     
  5. Pandora

    Pandora VIP lid

    18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    die wil ik ook niet :D want ik HOU van SLAPEN :D ik vroeg me alleen af of het normaal was :D
     
  6. Pandora

    Pandora VIP lid

    18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    dat doe ik dus nog steeds niet, maar dat komt omdat ik bijna elke nacht over moet geven :x
     
  7. Me81

    Me81 Bekend lid

    9 mei 2011
    780
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hou ook van slapen, maar vannacht heb ik zoveel moeten plassen, dat ik alleen maar heb liggen waken voor mijn gevoel. Doodmoe opgestaan, pffff....

    Nu hang ik weer op de bank, nergens zin in alles is me teveel. Liggen wil ik ook niet want opstaan om te plassen doet zeer, net als omdraaien...

    Leuk hoor, zwanger zijn :D

    (34+2)
     
  8. Marieke1983

    Marieke1983 Niet meer actief

    herkenbaar, deed ik bij Ties ook, en als Ties een dagje naar de opvang is, deze zwangerschap ook.
     
  9. Linn84

    Linn84 Fanatiek lid

    2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Nou Pandora, volgens mij hebben we weer een "kwaaltje" gemeen ;) Weltrusten meid! :p
     
  10. Elines

    Elines Fanatiek lid

    23 mei 2010
    1.252
    1
    36
    Holland
    Jakkes wat naar! Sterkte en lekker slapen overdag!
     
  11. Sweetangel28

    Sweetangel28 Fanatiek lid

    3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Hier ook precies hetzelfde :D Slapen slapen slapen
     
  12. Pandora

    Pandora VIP lid

    18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    jij ook lekker slapen :D:D:D
     
  13. freya

    freya Actief lid

    15 feb 2009
    221
    0
    16
    in een fijn huisje
    Hier ook hoor ben net wakker van mijn middagdutje :D
     
  14. Rundeeprunwild

    Rundeeprunwild Fanatiek lid

    1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    Ik wil ook alleen maar slapen.. werk nog wel 40 uur en als ik dan na werk een middagdutje doe, slaap ik ook gewoon verder tot een uur of 7 haha. En dan 's nachts weer heerlijk verder.
    Slaap nu met een voedingskussen.. slaapt nog lekkerder!!:D
     
  15. Tortura

    Tortura Actief lid

    18 jul 2011
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    nja ik moet nog tot september en ik slaap nu al veel dus is denk ik heel normaal ik word wakker ik eet en ik slaap paar uur verder dan word ik wakker ff koken tv kijken en verder slapen en zo is mn leven nu deze weken :p
     
  16. Jantsjuh

    Jantsjuh Niet meer actief

    hier ook niet wakker te krijgen, pff wordt s 'morgens gewoon moe wakker hehe ;) Valt voor mij helaas niet mee om eraan toe te geven, heb een peuter van 2 in huis, die een behoorlijke portie energie heeft ;). Gelukkig slaapt ze s 'middags nog wel een uurtje of anderhalf uurtje. Ik duik meteen altijd in mijn bed zodra ik haar heb neergelegd ;)
     
  17. RianneF

    RianneF Bekend lid

    31 okt 2008
    712
    0
    0
    De slaap periode heb ik gehad, nu zit ik al 1,5 week in de niet-slapen periode. Ben nu ook klaarwakker, ondanks een verrotte nacht gister en ben overdag ook niet naar bed geweest. Maakt dus niks uit... Ben nu 39 weken, gelukkig tegen het eind maar kan nog wel 3 weken duren...
     

Deel Deze Pagina