Hoe lang is jullie cyclus na de leo behandeling?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door cede, 31 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cede

    cede Actief lid

    16 jul 2006
    320
    0
    0
    ik heb de leo als dag 1 gezien.
    gr debbie
     
  2. Kaatje85

    Kaatje85 VIP lid

    14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Okeej dan zit ik nu op CD 10. Ben sinds CD 6 weer aan de klus. Best gevoelig, dus moest even op zoek naar een lekker standje, maar ja wil deze maand echt niet missen. Hoop dat ik net zo vruchtbaar als snoopy ben :)
     
  3. sjaandiaan

    sjaandiaan Actief lid

    1 mrt 2007
    484
    0
    0
    hier ook de leo als cd 1
     
  4. Mariebel

    Mariebel Fanatiek lid

    10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe
    ik werd 2 dagen na de leo goed ongesteld.. duurde ook 3 dagen.. Dus het was zeker een menstruatie..
     
  5. cede

    cede Actief lid

    16 jul 2006
    320
    0
    0
    Hop hop hop, snel d'rop Kaatje!
    Haha of andersom denk ik.
    Zou top zijn, succes!
    Ik voel me vandaag niet lekker, licht grieperig ofzo, moe, raar gevoel in m'n buik. Ga volgende week op studie reis naar Turkije, dus hoop dat ik niet ziek wordt. Ben bloed wezen prikken vandaag, dus nog 2 dagen en dan hoor ik of ik een eisprong heb gehad!
    Gr Deb
     
  6. Kaatje85

    Kaatje85 VIP lid

    14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hoop voor je dat het idd geen griepje is, en dat je straks positief test. Zou anders wel beroerd zijn als je ziek wordt terwijl je naar t buitenland toe moet.

    liefs kaatje
     
  7. cede

    cede Actief lid

    16 jul 2006
    320
    0
    0
    Ik ook!
    lief van je, dank je!
    Weltruste allemaal!
    Gr Deb
     
  8. cede

    cede Actief lid

    16 jul 2006
    320
    0
    0
    Zo dan!
    Mijn Progesterongehalte was 35,6! Heb net gebeld met het ziekenhuis. Als dat geen ei meer is, dan weet ik het niet meer. Dit is geen klein eitje meer, maar een olifanten ei!
    Mijn weekend kan niet meer stuk!
    Nu nog een weekje wachten.....
    Groeten van een heel blij iemand!
     
  9. Kaatje85

    Kaatje85 VIP lid

    14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Spanned cede. Mijn duimen draaien voor je.

    Had gister overdag giga pijn aan mijn linkereierstok. De laatste keer dat ik die pijn had bleek ik een cyste te hebben. 's avonds geklust, vanochtend was de pijn weg,en sinds vanmiddag is hij weer terug. Hoop op een groeiend eitje.

    Hoe zagen jullie hechtingen eruit? Zit nu 11 dagen na de LEO en de hechting in mijn navel is helemaal rood, en de huis is een beetje rubber achtig. Verder jeukt mijn buik. Je zou zeggen teken van genezing. Ben benieuwd of het bij jullie ook zo rood werd. Zal er vanavond anders even een foto van maken en plaatsen.

    Groetjes!
     
  10. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.808
    6.960
    113
    Vrouw
    Brabant
    Kaatje, heb jij een oplosbare hechting dan in je navel? Ik had dat dus niet, donderdag de operatie gehad en maandag moest de hechting eruit, ik heb het dinsdag laten doen.
     
  11. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.808
    6.960
    113
    Vrouw
    Brabant
    Oeps.. Debbie, van harte met je mooie eisprong! Ik vind het echt leuk te lezen al die goede uitslagen!
     
  12. Kaatje85

    Kaatje85 VIP lid

    14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja was een oplosbare hechting. Net toch even naar de huisartsenpost gereden. Na een uur eindelijk aan de beurt, bleek idd ontstoken. Hebben nu die hechting eruit gehaald, beetje jammer want nu krijg ik wel een raar lid teken omdat mijn huid open staat van elkaar. Maar ja dat is niet anders.
     
  13. sjaandiaan

    sjaandiaan Actief lid

    1 mrt 2007
    484
    0
    0
    de hechting in me navel deed ook pijn. maar toen ie er eenmaal uit was was het direct over. goed ontsmetten!
    ik ben voor checkup geweest en alles ziet er goed uit! ik heb al dagen last van me buik. alsof ik ongi moet worden. maar geen bloed. dus ik wacht nog maar een paar dagen. mijn man dacht dat als ik zwanger ben dat de gyn dat vanmorgen wel al had gezien op de echo. kan dat? of denken jullie van niet?
    groetjes van sjaan
     
  14. Kaatje85

    Kaatje85 VIP lid

    14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Denk het wel.als het goed is kunnen ze dan een verdikking zien in je baarmoederslijmvlies.

    Spannend meid. Ik duim voor je.
     
  15. Kaatje85

    Kaatje85 VIP lid

    14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nou moet eigenlijk tot 5 uur werken en heb me net ziek gemeld. Stond vanochtend op met steken achter mijn schaambot, en wordt alleen maar erger. Zitten gaat wel maar lopen doet zo gigantische zeer.. Ga zo even mijn temp opmeten.

    Herkent iemand het gevoel van gemene steken achter je schaambot?
     
  16. sjaandiaan

    sjaandiaan Actief lid

    1 mrt 2007
    484
    0
    0
    hoi kaatje
    ben je nu ongesteld? ik heb dan wel vaker erge steken in mijn stuitje. ik weet dat ik daar endometriose heb. en dan kan ik niet meer lopen of zitten of liggen. maar ja het schaambot is ergens anders. bel even de nightcare van je ziekenhuis als het niet te harden is. ik neem zelf naproxen pijnstillers.

    oja even over je antwoord. de dokter zei opeens :mooi dik baarmoederslijm!
    misschien weet hij meer dan ik.
    maar ja die krampen komen ook niet zomaar ergens vandaag die ik al dagen in mijn buik voel.
    ik wacht tot na het weekend.
    groetejs van sjaan
     
  17. Kaatje85

    Kaatje85 VIP lid

    14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    hoi hoi
    net nog even wezen checken maar niet ongi. Pijn begint wel iets af te nemen. kan een innesteling zo pijn doen? je weet maar nooit.

    Spannend meid. Ga hard voor je duimen en hoop op een positieve test.
     
  18. sjaandiaan

    sjaandiaan Actief lid

    1 mrt 2007
    484
    0
    0
    hee kaatje,. ik heb net ff opp je website gekeken, vind het leuk om te zien wie we allemaal zijn!
    ik ben blij dat het al iets beter gaat met je. ik vind het zelf erg spannend. ik zou normaal al lang hebben getest, maar durf niet echt. zoiezo, daar zien ze me weer komen bij de drogist voor een test haha, maar ook wat als het negatief is, dan zou ik echt teleurgesteld zijn. dus ik wacht maar op wat me lichaam gaat doen.
    groetejs van sjaan
     
  19. Kaatje85

    Kaatje85 VIP lid

    14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja idd. Je hebt toch die spanning en die hoop, maar je bent toch ook bang voor weer een teleustelling. Ik bestel de tests meestal via internet ( nee niet via deze webshop haha) want scheelt gewoon heel veel in de kosten.

    Als mijn lichaam nu echt hele duidelijke signalen zou afgeven zou ik sneller een "betere" test uit de winkel halen.

    Ja vind het ook altijd leuk om te zien met wie je nu eigenlijk kletst. Ben druk bezig op mijn site. heb net een foto album geplaatst.

    liefs kaatje
     
  20. sjaandiaan

    sjaandiaan Actief lid

    1 mrt 2007
    484
    0
    0
    leuke fotos. de kat diesel lijkt op mijn kat james.
    heb in totaal 2 katjes. die op mijn plaatje is ruut-ruut.
    groetjes van sjaan
     

Deel Deze Pagina