Hoe lang zijn jullie ongesteld( heveel dagen)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door smaya, 23 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smaya

    smaya Lid

    2 jan 2008
    94
    0
    0
    flevoland
    hoi dames,

    hoe lang hebben jullie rood bloed verlies als jullie ongi zijn?
    1,2,3,4,5 dagen?

    ik heb meestal twee dagen rood en de rest bruinverlies is dit normaal want ik was altijd wel langer roodbloed verlies nu nog maar twee dagen.
     
  2. Yoki

    Yoki Actief lid

    19 aug 2008
    156
    0
    0
    Volgens mij verschilt het bij iedereen een beetje toch? Ik ben de eerste 2 dagen behoorlijk ongesteld, dan zwakt het af en na +/- 5 dagen is het wel helemaal over. Ben het trouwens zojuist geworden.... :(
     
  3. anoniempje24

    anoniempje24 Actief lid

    9 mei 2008
    201
    0
    0
    ja het verschilt heel erg per persoon maar toen ik nog de ring gebruikte was ik altijd 7 dagen ongesteld en sinds ik gestopt ben is het 1 keer 5 dagen geweest en de andere keren een paar dagen...

    groetjes
     
  4. Yoki

    Yoki Actief lid

    19 aug 2008
    156
    0
    0
    Ja, dat verschil ken ik ook. Toen ik nog een spiraal had, was ik heel licht ongesteld. En dan vaak maar 2 dagen ook (wat overigens een bekend verschijnsel is bij de spiraal). Nu ik ruim 4 maanden geleden de spiraal verwijderd heb, ben ik veel zwaarder ongesteld. Als het begint, gaat het gelijk los laat ik maar zeggen... :confused: En ik heb veel meer last van pijntjes in onderbuik en rug. Alleen nu voelde ik me helemaal goed; nergens last van. Maar ben toch vandaag ongesteld geworden...
     
  5. Laurhen

    Laurhen Bekend lid

    30 jul 2008
    612
    0
    0
    Ik heb eerst 1 dag een beetje bruinachtig verlies en daarna 3 dagen flink bloeien. Dan nog 2 dagen een klein beetje bloed. Dus eigenlijk wel 6 dagen :(
     
  6. bamjolan

    bamjolan VIP lid

    7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ik vloei 3 dagen heel heftig, en dan nog 4 dagen minimaal.
    Totaal dus 7 dagen ongie, soms 8.
    Ben er nu gelukkig effies vanaf! :D
     
  7. Kimmeding

    Kimmeding VIP lid

    13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    de eerste 3 dagen is het helder rood en daarna heb ik nog 3 dagen bruin verlies.
    Is dus ook niet al teveel
     
  8. Michelle04

    Michelle04 Fanatiek lid

    6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Ik heb ongeveer 2 dagen bruinverlies, 3 dagen flink rood en dan weer een dag of 2 bruin. Ik ben dus wel even onderweg helaas. Buiten dat ben ik ook zeker minimaal 1.5 dag niet te genieten en nestelt de familie puist zich ook gezellig op mijn hoofd. Ik heb er zo'n hekel aan :( Nu maar hopen dat ik er straks ook voor een tijdje helemaal vanaf ben :D
     
  9. Celinaaa

    Celinaaa Bekend lid

    8 sep 2007
    609
    0
    0
    Fryslân
    Ongeveer 4/5 dagen.
    De eerste 2 vaak helderrood, en de laatste dagen wat donkerder en veel lichter.

    Maar hoop err binnenkort 9 maanden vanaf te zijn :)
     
  10. aisca

    aisca Actief lid

    26 nov 2006
    377
    0
    0
    leerkracht
    Kudelstaart
    Vanaf dag 1 menstrueer ik behoorlijk heftig. Dit tot 7 dagen. Zo plotseling als het komt is het ook weer weg.
     
  11. lola2

    lola2 Bekend lid

    31 mrt 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    Ik ben wat dat betreft een bofkont. De eerste dag wat rood bloed, vrij snel daarna, volgende dag dus, al bruin en de volgende dag nog minimaal.

    Is al jaren zo. En volgend de gyn hoeft dat een zwangerschap niet in de weg te staan.
     
  12. Smiley24

    Smiley24 Fanatiek lid

    1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Bij mij is het 3 dagen. 1e dag wordt bruinig en dan 2 dagen helderrood bloed.

    Het is bij mij al jaren zo, en ik vind het prima :)
     
  13. Sterretje08

    Sterretje08 Fanatiek lid

    18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Hier voorheen altijd 5 dagen ongesteld, helaas ben ik na mijn curretage gezegend met 8! dagen vaak

    Het is de eerste dag gewoon, dan 2 dagen heel veel, waarna een paar dagen licht, met als afsluiting nog 2 of 3 dagen steeds bruinverlies...

    Niet echt leuk zo lang, maar goed het is niet anders!

    Wor dalles weer lekker schoon voor ons beebje wat er dan de volgende keer hopelijk mag gaan zitten!
     
  14. Xmas06

    Xmas06 Niet meer actief

    5 dgn , waarvan 3 heftig en 2 niet! Maar gelukkig ben ik daar nu ook ff van af!
     
  15. lautje1979

    lautje1979 Fanatiek lid

    30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    ik 1 dag bruin dan 5 dagen heftig rood en dan nog 3 dagen minder heftig rood....errug lang dus....
     
  16. Caro31

    Caro31 Fanatiek lid

    11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Meestal 4 dagen totaal. 2 dagen helderrood, waarvan de 1e dag redelijk heftig. 2 dagen erna nog bruinverlies.
     
  17. Dreamer83

    Dreamer83 VIP lid

    16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Rood bloedverlies?
    Alleen de eerste dag een beetje.
    Dan nog 1 hooguit 2 dagen wat bruin bloed met afvegen, meer niet.
    Zou het met 1 mini tampon afkunnen mn hele ongi.

    Met de pil was dat heel anders trouwens.
    Toen was ik 6-8 dagen ongi en heel heftig ook.
     
  18. Buikvlinder

    Buikvlinder Actief lid

    13 aug 2008
    145
    0
    0
    Verzorgende IG
    Leeuwarden
    Hey, ik ben 8 dagen aan het menstrueren, waarvan vier dagen heftig incl. alle pijnen en kwalen en 3 dgn minder en de laatste dag wat bruin verlies voorafgaand aan de menstruatie heb ik vier dagen een wat rozige afscheiding welke hoort bij de vorige cyclus.

    Heftig dus en niet funny!
     
  19. LadyZorra

    LadyZorra VIP lid

    6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    3 dagen maximaal
     
  20. mb01

    mb01 Actief lid

    14 mei 2008
    321
    0
    0
    Hoi,

    Ik ben 2 dagen flink ongesteld, de 3 dagen erna alleen bruin. Ben er na 5 dagen weer vanaf, gelukkig!

    groetjes
     

Deel Deze Pagina