Hoe snel een eisprong na miskraam?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bieni, 2 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bieni

    Bieni Actief lid

    9 aug 2014
    161
    33
    28
    Hoi dames,

    Ik heb dinsdag 13 juni de miskraam gehad die is opgewekt met medicijnen. Ik dacht 11 weken te zijn maar het is gestopt met groeien met z'n 7 weken zwangerschap. Bij de controle een week later bleek er nog wat restweefsel te zitten wat er waarschijlijk (zoals de gyn verwachte) met de volgende menstruatie uit zou komen. Ik heb daarna nog een keer de medicijnen geprobeerd maar die hebben niet veel gedaan.

    Nu heb ik afwisselend de afgelopen weken steeds bloed/oud bruin gehad. Maar ik vanaf vorige week zondag t/m donderdag steken links en rechts onderin mijn buik gehad. Vergelijkbaar met eisprong pijn.

    Nu had ik daarvoor de gyn gebeld en die gaf aan dat ik het allemaal nog even af moet wachten maar dat een eisprong meestal niet zo snel komt na een miskraam.

    Maar nu vraag ik me af wat jullie gedachten daarover is.?
     
  2. XmoonlightX

    XmoonlightX Niet meer actief

    Hoi
    Wat verdrietig!
    Hier kwam de rest idd bij de 1 e menstruatie, dit was na 26 dagen.

    Heb toen 3 weken gebloed
    Ik had geen eisprong trouwens
    Maar lees genoeg positieve verhalen hier
     
  3. Bieni

    Bieni Actief lid

    9 aug 2014
    161
    33
    28
    Oke dat je cyclus weer snel opgang kwam is goed om te horen. Ik had vorige week ook echt rekbaar/vruchtbaar slijm waardoor ik haast niet anders kan dan denken dat het dat wel is geweest. Maar goed ik heb ergens ook het vertrouwen niet in mijn lijf.

    Jij bent daarna zwanger geworden, fijn zeg gefeliciteerd.
     
  4. XmoonlightX

    XmoonlightX Niet meer actief

    Ja ik was na vijf maanden weer zwanger ( derde eisprong)
    Was trouwens voor deze zwangerschap

    Ik was dus na 26 dg ongesteld zonder ei
    En erna weer mijn eigen cyclus

    Hopelijk is dit gewoon je aankomende eisprong
    Zijn er genoeg waarbij de cyclus snel weer opgepakt wordt
     
  5. Raaf92

    Raaf92 Niet meer actief

    Ik had na 2 weken weer een eisprong en 3/4 weken later alweer een positieve test in handen waarvan mn dochtertje nu alweer een half jaar is! Dus het kan zeker wel! Heel veel succes!
     
  6. Bieni

    Bieni Actief lid

    9 aug 2014
    161
    33
    28
    Oke het kan dus wel, goed om te lezen. Voelde jij ook je eisprong? En was bij jou de miskraam helemaal weg? Bij mij zat/zit er nog iets dus verwacht er niet veel van dat het al weer gelukt zou zijn. Maar ik was erg benieuwd wat anderen er van vinden.
     
  7. Raaf92

    Raaf92 Niet meer actief

    Nee ik voelde hem niet! Ik ben gelijk ovulatietesten gaan gebruiken nadat het bloeden was gestopt;). En ik had wel redelijk snel witte zw testen na de miskraam! Geeft tie bij jou nog een streepje?
     
  8. Bieni

    Bieni Actief lid

    9 aug 2014
    161
    33
    28
    Ik heb het niet meer getest. Ook niet aan gedacht. De gyn zei medisch gezien kun je gewoon zwanger worden maar ik zou even wachten want mocht het dan zo zijn dan kun je het moeilijk berekenen. Dus ik dacht ik wacht die menstruatie af. Maar goed toen ik die pijn voelde dacht ik dit lijkt wel erg op de eisprong pijn. Toen we probeerde zwanger te worden van ons zoontje zijn we 2,5jaar bezig geweest en voelde ik elke maand mijn eisprong. Dan was het 1 tot hooguit 2 dagen.

    Nu was ik gestopt met de pil en meteen was het raak. Maar nu had ik bijna een week last ervan. Dus ik weet ook niet goed of dat ineens bij me hoort. Of dat die steken te maken hadden met de miskraam.
     
  9. XmoonlightX

    XmoonlightX Niet meer actief

    Mijn gyn gaf trouwens aan een ronde te wachten ivm het resterende weefsel
    Dit omdat het lichaam het waarschijnlijk wel wil afstoten en mocht je gelijk zwanger zijn , dan zou de kans op mk hoger worden

    Naja aldus mijn gyn
     
  10. Bieni

    Bieni Actief lid

    9 aug 2014
    161
    33
    28
    Oh echt, dat heeft die van mij helemaal niet gezegd. Ze zei medisch gezien kan het gewoon. Maar als het dan raak zou zijn is het uitrekenen hoever je bent lastig. Dus raade zei aan te wachten. Maar er zit/zat nog 1 cm restweefsel dus ook niet zo heel groot.

    We zijn nu ook niet bewust bezig geweest hoor. Maar goed omdat de pijn nu weg is geloof ik het niet zo dat het bij de miskraam hoort. En denk ik eerder aan de miskraam. En ja we hebben het wel gezellig gehad in die week. Maar ga er niet vanuit hoor. Ben sowieso erg beneiuwd of ik dan over 1,5 week ongesteld wordt. Want heb altijd een hele betrouwbare cyclus.
     
  11. XmoonlightX

    XmoonlightX Niet meer actief

    Ja ze zeggen allemaal wat anders, om het makkelijk te maken ;)

    Gewoon doen waar je goed bij voelt en ik hoop dat je gewone cyclus gauw weer opgepakt wordt. Dat zou al prettig zijn
     
  12. Raaf92

    Raaf92 Niet meer actief

    Ik zou indd doen waar je je goed bij voelt. Ik denk altijd zo, als je lichaam er niet aan toe is wordt je echt niet zwanger!
     
  13. Bieni

    Bieni Actief lid

    9 aug 2014
    161
    33
    28
    Bedankt dames, ja het is niet bewust. Dat laatste dacht ik dus ook als het lijf het niet kan gebeurd het ook niet. We zullen het wel zien.
     
  14. Me and

    Me and Actief lid

    8 jun 2013
    274
    1
    18
    NULL
    Utrecht
    Wat naar zeg. Hoop dat je het een plekje kunt geven.

    Ik heb in 2013 ook een miskraam gehad en nog geen 5 weken later zwanger van een zoontje die inmiddels alweer 3 is! Dus het kan zeker. Ik voel mijn eisprong ook altijd en toen niet gevoeld, dus het kan zeker!
     
  15. Bieni

    Bieni Actief lid

    9 aug 2014
    161
    33
    28
    Oke, dus ook jij bent een voorbeeld. Ik kan het al wel een plekje geven maar vind het nu het lastigste dat ik tot 18juli moet wachten. Om te horen of alles weg is of als nog een curettage moet. Dan kan je het nog niet echt afsluiten.
     
  16. Mommysince13

    Mommysince13 VIP lid

    7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ik had 15 dagen na de eerste dag van de miskraam een positieve ovulatietest, en dag 17 temperatuur verhoging.
    Nu inmiddels tegen eind ronde 11 na de miskraam zonder resultaat
     
  17. Me and

    Me and Actief lid

    8 jun 2013
    274
    1
    18
    NULL
    Utrecht
    Snap ik helemaal. Het is ook lastig.
    Ik hoop voor je dat je 'schoon' bent
    Sterkte
     

Deel Deze Pagina