Hoe snel na menstruatiekramp begint jouw menstruatie?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door luckynumber4, 11 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luckynumber4

    luckynumber4 Niet meer actief

    #1 luckynumber4, 11 mrt 2018
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 mrt 2018
    Ik vraag me af hoe lang na de menstruatiekrampen bij jullie de menstruatie begint. En dan het echte rood. Dit is mijn eerste ronde na stop anticonceptie (implanon) en ik heb morgen of overmorgen nod. (Zondagochten 25 febr positieve ovulatietest) Gisterochtend hele erge menstruatiekrampen gehad, voor de eerste keer in m'n leven zelfs paracetamol nodig gehad, maar vanochtend alleen een veegje bruin en rond de middag nog 2 minuscule druppeltjes. Hoelang duurt het bij jullie voor het losbarst?
    Voor zover ik me kan herinneren van voor m'n anticonceptie, kon ik bijna direct naar de wc lopen met zulke krampen.
    Gisterochtend negatief getest, dus van een zwangerschap is ook geen sprake lijkt me.
     
  2. Winter30

    Winter30 Niet meer actief

    Meestal begint een dag van tevoren een weeïg gevoel in mijn buik en lage rugpijn. De volgende dag word ik dan ongesteld.
    Soms ook pas net van tevoren. Beetje kramp, dan ga ik naar de wc en zie ik bloed .
     
  3. nizzie86

    nizzie86 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.147
    5.092
    113
    Zodra ik krampen krijg, begint ook direct het vloeien. Ik heb nooit bruinverlies, ik word gewoon ongesteld. Ik voel het wel altijd aan mijn humeur en lijf. Dan sta ik 's ochtends op en weet ik: vandaag word ik ongesteld. Maar krampen gaan bij mij altijd direct gepaard met bloedverlies.

    Het kan heel goed zijn dat je nog aan het ontpillen bent en dat je cyclus even zoekende is. Maak je geen zorgen! Het kan wel tot een jaar duren voordat je cyclus zich gestabiliseerd heeft. En soms merk je ook dat je andere menstruatiekwalen krijgt naarmate je ouder wordt. Het hoort er allemaal bij :).
     
    luckynumber4 vindt dit leuk.
  4. luckynumber4

    luckynumber4 Niet meer actief

    Ik heb vandaag 2 weken geleden een positieve ovulatietest gehad. Kan het dan desondanks zijn dat mn menstruatie anders dan normaal is ivm 'ontpillen ' ?
     
  5. Diazz

    Diazz VIP lid

    28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Ik heb zelf nauwelijks last van krampen, maar als ik kramp krijg is het bij mij juist tijdens het vloeien, vaak op de tweede dag. Voel het dus ook nooit aankomen.
     
  6. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.917
    15.362
    113
    Hier dan wel enorm last van krampen maar ook pas als ik al bloed en vaak inderdaad vanaf dag 2 pas :)
     
  7. Mango393

    Mango393 Bekend lid

    4 mei 2015
    602
    101
    43
    Ik kreeg altijd krampjes als mn menstruatie die dag nog begon. Maar deze maand ook 2/3 dagen wat bruinige spotting gehad en daarna een week wat krampig. Maar nu nog niet ongesteld. Die spotting was 1 tot 3 maart...

    Nadat mijn implanon eruit was gehaald heb ik lange cyclussen gehad met tussendoor allerlei krampen.
     
  8. nizzie86

    nizzie86 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.147
    5.092
    113
    Ja, zeker! Geef je lichaam de tijd :). Wie weet is je cyclus wel veranderd en krijg je nu voortaan altijd van tevoren krampen.
     
  9. sweetdreams

    sweetdreams Fanatiek lid

    25 jan 2012
    3.497
    2.219
    113
    Ik voel nooit aankomen. Ben dag van te voren vaak extreem moe en heb het koud. Krampen krijg ik vaak pas na een halve dag. Als het echt losbreekt.
     
  10. Fuddey

    Fuddey VIP lid

    6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Meestal betekenen krampen bij mij dat ik de volgende ochtend ongesteld ben.
     
  11. Monique93

    Monique93 Fanatiek lid

    14 aug 2015
    3.160
    570
    113
    Ik voel c.a. 3 dagen voor die tijd al spanning op mn borsten (echt pijnlijk) de dag er voor begint mn buik op te zwellen en de weeïge krampen pas na een halve dag rood. Zo gaat het bij mij het laatste +/- half jaar. Ik denk dat het voor iedereen anders is en zelfs bij mij wisselt het elke keer weer.
     
  12. Cjms

    Cjms Bekend lid

    11 dec 2016
    891
    1.286
    93
    Ik krijg pas kramp als ik al ongesteld ben.

    Maar je lichaam is nu waarschijnlijk helemaal in de war en moeten je hormonen gereguleerd worden. Wat jij had, had ik namelijk ook bij het stoppen van de pil. Geen zorgen, dat komt allemaal wel weer goed.
     
  13. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Zodra ik kramp krijg (hevig) weet ik dat er bloed is..
     
  14. marb

    marb VIP lid

    21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    De dag ervoor :p Dus aan de kramp heb ik niets, ik moet echt broekloeren.
     
  15. PBV

    PBV Fanatiek lid

    6 feb 2018
    1.765
    1.321
    113
    Vrouw
    In het westen
    Bij mij kan het wel twee dagen duren voordat het loskomt.
    Ik heb dan ook last van mijn PMS en menstruatie krampen en pijnlijke borsten en een opgezette buik. Na de ongesteldheid voel ik me altijd wat slanker :roflmao:
     
  16. luckynumber4

    luckynumber4 Niet meer actief

    Nou, ik geloof dat het hier eindelijk doorbreekt. Gek lichaam:confused:
    Iedereen bedankt voor de reacties!
     
    PBV vindt dit leuk.
  17. Rosje83

    Rosje83 Fanatiek lid

    17 jul 2017
    1.908
    1.757
    113
    Vrouw
    Hier een steek in de baarmoeder, dan ga ik naar de wc maar is er nog niets te zien in m'n ondergoed ofzo. Op het moment dat ik dan ga plassen en ik veeg af is alles vergeven van het bloed :roflmao:

    Wel fijn voor je dat het nu doorbreekt, hopelijk volgende ronde gewoon meteen zwanger! :rolleyes:
     
    luckynumber4 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina