Hoe vaak smeren jullie je met een zonnebrandmiddel in?

Discussie in 'De lounge' gestart door Ster88, 15 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LMSB

    LMSB Fanatiek lid

    24 feb 2017
    3.989
    3.319
    113
    Mijzelf nooit, kinderen als we naar buiten gaan. Ik let er sowieso op dat ze vrijwel nooit vol in de zon komen als die op het heetst is.
     
  2. genaio22

    genaio22 Actief lid

    15 dec 2013
    320
    189
    43
    Mijzelf alleen als ik naar het strand ga, dochter om de 2/3 uur. Wel smeer ik altijd trouw mijn lippen in met zonnebrand
     
  3. Treez

    Treez Niet meer actief

    Minimaal een keer per dag en op vrije dagen veel vaker. Met dit soort dagen leef ik buiten. Veel in de tuin bezig, standaard buiten eten, buiten sporten of lekker in de tuin zitten met een goed boek. Ik kom nauwelijks nog binnen. Ik kan erg goed tegen warmte, maar mijn huid wat minder tegen zon. Ik verbrand relatief snel en veel smeren is geen overbodige luxe.
     
  4. Devilschase

    Devilschase VIP lid

    1 dec 2007
    20.874
    7.641
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Altijd. Jongste factor 30. Oudste 20. Heeft huid die erg snel bruin wordt . Die is na 2 dagen zon al bruiner dan ik in drie weken. Ik smeer met 20 en na een paar dage gaan we over op 15.
     
  5. Marnatman

    Marnatman Fanatiek lid

    17 jun 2010
    2.370
    200
    63
    Man
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    Tijdens werkdagen nooit, terwijl ik de hele dag buiten ben. Gaat gewoon niet samen met het werk. Als ik me in zou smeren kan ik me niet meer vertonen bij klanten zo zwart zou ik dan worden van het vuil wat aangekoekt blijft zitten.
    Tijdens vakanties smeer ik wel regelmatig, aangezien mijn buik en rug spierwit zijn en de armen en benen donkerbruin (geen kijk gelijk eigenlijk)
     
  6. Bezige bij

    Bezige bij Fanatiek lid

    6 mrt 2016
    1.878
    1.653
    113
    Vrouw
    Zoontje en mezelf met factor 50 of 30.
    Zoontje smeer ik altijd in(heel soms vergeet ik in de haast weleens). Laat hem ook eigenlijk niet in volle zon spelen en niet op het heetst van de dag.
    Mezelf smeer ik alleen in als ik echt van plan ben te zonnen of naar het bos of strand ga. Gebruik wel in de zomer altijd gezichtscrème met factor 30 erin.
     
  7. Deliana

    Deliana Niet meer actief

    Mijn gezicht elke dag in de ochtend en wanneer ik regelmatig buiten moet zijn na de lunch nog een keer.
    Mijn hele lichaam smeer ik iedere 3 uur in wanneer ik echt veel buiten ben, naar het strand/ zwembad ga oid.

    Mijn kinderen smeer ik na school 1x in als ze gaan buiten spelen en ook iedere 3 uur wanneer ze echt veel buiten zijn.
     
  8. Lumiere

    Lumiere Fanatiek lid

    11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Wij zijn alledrie heerlijk gezegend met huidtype 1 :(
    Blond, lichte ogen en bleke huid. Ik ben zelf op mn 17e tweedegraads verbrand op de Canarische eilanden en sindsdien smeer ik me suf. Vooral onze zoon, die krijgt iedere 2 a 3 uur een nieuwe laag factor 50. De enige keer dat wij ons niet hadden ingesmeerd was toen we 6jr geleden in een grauw dalstation in een kabelbaan in de alpen stapten en ons niet realiseerden dat boven de zon hardstikke sterk scheen. Het was heel koud, dus we voelden het ook niet. Toen we in het hotel waren merkten we pas dat we allebei knalrode gezichten en nek hadden.
     
  9. Lentekriebels

    Lentekriebels Fanatiek lid

    15 aug 2015
    1.086
    156
    63
    Nooit eigenlijk
     

Deel Deze Pagina