Hoe was je vakantie?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door zigzag, 19 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.819
    6.968
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wij zijn vandaag teruggekomen van camping Prümtal (Duitsland, Eifel). Echt een geweldige camping en mooie omgeving! Animatie beetje amateuristisch maar de kinderen (jongste van 7 en nichtje van 6) vonden het erg leuk.
    Aanstaande vrijdag een lang weekend naar de Efteling en over 3 weken voor 2 weken naar Frankrijk, dus we hebben nog wat om naar uit te kijken :)
     
  2. Youtan

    Youtan VIP lid

    9 jun 2015
    6.395
    4.247
    113
    Vrouw
    Onze tweede week zit erop... na Oostenrijk, waren we nu in Slovenie.
    Kamp Menina. Eerste twee dagen was het wat minder warm dn af en toe een buitje. Maar daarna... supermooi weer, wat een Walhalla voor kinderen daar, grote speeltuin, echt een veezamelplek voor de kids. En we zaten er dichtbij, dus super voor onze 5-jarige. Het meertje was ook top, koud maar top. De omgeving vind ik minder dan de omgeving bij Bled, wel net zo ver van Lublijana af.
    Nu aangekomen in Kroatie voor week 3. Errug warm hier! Mooi plekje voor ons sleurhutje; aan het water. :)
     
  3. zigzag

    zigzag Fanatiek lid

    21 okt 2015
    1.927
    669
    113
    Vrouw
    Benieuwd naar nog meer verhalen. Hopelijk heeft iedereen beter weer gehad dan de thuisblijvers hier :p
     
    Hopsatee vindt dit leuk.
  4. lolu

    lolu Actief lid

    3 apr 2017
    187
    75
    28
    wij zijn nu een week terug uit spanje en ik kan wel huilen ik wil terug ik wil weer zon ik wil weer genieten en wil weer de vrijheid hebben. ;)

    Nee zonder gekheid je bent veel te snel weer terug in het patroon van werken en doorgaan maar wil wel weer het mooie weer terug!
     
  5. Anouk2005

    Anouk2005 VIP lid

    21 mrt 2012
    21.990
    15.299
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Net terug van 12 dagen Portugal/ Algarve.
    Heerlijk gehad. Veel gedaan en gezien en zelfs dolfijnen van heel dichtbij kunnen spotten.
    Was weer een avontuur dit mooie land met zijn mooie rotspartijen en stranden en vooral de Portugezen zijn een verademing in vergelijking met ons volkje. Nu nog een weekje vrij en volgende week weer aan het werk whaah, geen zin in.
     
  6. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.819
    6.968
    113
    Vrouw
    Brabant
    Net terug van een weekend Efteling Loonsche Land. Vonden het helemaal geweldig, huisje simpel maar netjes en goed, eigenlijk jammer dat we er maar weinig zijn geweest ;) (vrijdag en zaterdag tot ong. 22:30 in de Efteling geweest). Mooi vakantiepark en ze zeggen 20 minuten lopen naar de Efteling maar het was voor ons nog geen 15 minuten (ik denk dat we redelijk doorlopen?)
     
    Cin85 vindt dit leuk.
  7. cowgirl80

    cowgirl80 VIP lid

    28 jul 2010
    7.547
    6.234
    113
    zuid-holland zuid
    Wij zijn terug van een rondreisje Denemarken: Dagje Ribe, week noord-west Jutland en paar dagen Billund (Legoland).

    We hebben supermooie kindvriendelijke musea bezocht, prachtige strandwandelingen gemaakt, gespeeld in de branding en natuurlijk Legoland bezocht.
    Het weer veel ontzettend mee, we hebben 1 echte regendag gehad, maar verder was het heerlijk.

    Nadelen: Denemarken is momenteel vreselijk duur . Zo duur dat het bijna niet leuk meer is vond ik. - Legoland was in de middag zo enorm druk dat ik echt tureluurs werd van alle mensen
     
  8. 1986Lynn

    1986Lynn Fanatiek lid

    3 sep 2009
    2.617
    368
    83
    ..
    Wij zijn twee weken in Denemarken geweest, in de badplaats Blavand. Mooi strand, veel leuke terrasjes. Hadden prima weer. Kunt er ook goed fietsen, leuk binnen zwembad.
    Hebben ook Ribe en Legoland bezocht. Het is er wel wat duurder dan in NL.
     
  9. nijn37

    nijn37 Fanatiek lid

    13 aug 2006
    2.480
    2.166
    113
    Even of topic: jullie liepen 15 minuten vanaf jullie huisje wat verder op het park gelegen neem ik aan? Wij willen in het voorjaar een keer gaan met studiedagen en willen dan in het hotel van Loonsche Land. Hoe lang zou dat lopen zijn? Dat zit toch vooraan op het park?
     
  10. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.819
    6.968
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wij zaten redelijk vooraan, 1 minuut lopen van de receptie/hotel. Volgens mij liepen wij het in 12 minuten.
    Frusterend is wel dat we vanaf ons huisje Joris en de draak zagen en de Baron heel duidelijk hoorden maar dus eerst een stuk moesten lopen ;). Maar wij houden wel van wandelen en in de Efteling loop je ook al veel :)
    Bosrijk is trouwens ongeveer 10 minuten lopen dus scheelt nauwelijks.
     
  11. nijn37

    nijn37 Fanatiek lid

    13 aug 2006
    2.480
    2.166
    113
    Dat klinkt goed, ruim 10 minuten dus. Dat is toch weer anders dan 20 minuten. Mogelijk is dat de maximale tijd vanaf achteraan op het park?

    On topic heb ik niets te melden want wij vertrekken vrijdag pas. Eindelijk, yeah :D
     
  12. klaver85

    klaver85 Bekend lid

    26 nov 2014
    757
    182
    43
    We zijn sinds 6 weken trotse ouders van een meisje erbij dus vooraf boeken hebben we niet gedaan.
    Het gaat echter allemaal zo rustig en relax dat we er vorige week een paar dagen tussenuit gepiept zijn naar Gelderland en daar een paar dagen in een prachtig hotel hebben gezeten.

    Lekker gegeten, wat gewandeld, naar Nijmegen geweest.. gewoon even thuis de boel, de boel laten zijn.
    Enorm van genoten, was niet spectaculair, maar na maanden thuis gekluisterd zijn geweest en de laatste weken drukte, een heerlijke verademing.

    Over een paar weken gaan we nog naar zeeland omdat we daar een feest hebben, en dan op naar volgend jaar qua vakanties
     
    Hopsatee vindt dit leuk.
  13. mommy1983

    mommy1983 VIP lid

    30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Wij gaan hier ook naar toe bijna! hoe was het in het hoogseizoen? ik heb dr 1x in het laagseizoen geweest dat was heerlijk
     
  14. liefkleintje

    liefkleintje VIP lid

    16 jun 2011
    5.623
    1.083
    113
    Vrouw
    Wij zijn ook in het voorseizoen geweest. (juni)
    Dat was heerlijk! Ik zou er persoonlijk nooit in het hoogseizoen willen zitten! Wat ik op foto's zag 1 grote mierenhoop. Het was nu al lastig om aan een parasol te komen, dit zal in het hoogseizoen nog veel erger zijn verwacht ik.

    Wij vonden ook lang niet alle plaatsen mooi qua ligging. Die van Roan lagen wel mooi!
     
  15. luca75

    luca75 Fanatiek lid

    14 aug 2013
    4.836
    3.478
    113
    Zijn gisteren teruggekomen van Spiaggia e Mare. We hadden op de heenweg 2 overnachtingen. Een in Duitsland en 1 in italie. Vooral die laatste was erg mooi. Lag op een heuvel en je had een geweldig uitzicht over de bergen.

    We hadden bij go4camp geboekt en kwamen eerder op de camping aan. Omdat de caravan al klaar was konden we er meteen in. Ideaal! Kleine camping met centraal op de camping gelegen het zwembad. Ons straatje kwam uit bij het zwembad. Onze kinderen hebben zich prima vermaakt. Echt een aanrader.

    Kleine supermarkt met bazaar en een restaurant waar je ook alles kon afhalen.

    Het enige nadeel vond ik de muggen. Ben allergisch en ze trekken zich van geen enkel smeerseltje wat aan. Had de eerste avond al een aantal beten op mijn voet en enkel. Die zijn zo opgezwollen en dik en pijnlijk geworden dat ik er een paar dagen last van had.

    De camping gaat op het lijstje om ooit nog eens naar terug te gaan.
     
  16. Devilschase

    Devilschase VIP lid

    1 dec 2007
    20.883
    7.661
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    2 weken Toscane geweest met onze zoons van 8 en 1,5. Was geweldig, bloedheet maar echt supervakantie gehad. Veel steden gezien en strand. Heenreis en terugreis perfect kwa kinderen maar minder kwa verkeer helaas.

    Zijn oa in Pisa, Lucca, Florence, Pistoia, Cecina, Viareggio, Livorno, strand van Rosignano,San Gimignano en nog veeeel meer geweest.
     
  17. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.751
    113
    Wij zijn net terug van 2 weken Denemarken. Super gehad. We hebben 2 weken op een camping in de buurt van kolding gestaan. Prachtige stranden in Denemarken en verder ook genoeg te zien en te doen.
    Een super kindvriendelijk land, dat merk je aan alles.

    Ook wij waren gewaarschuwd dat Denemarken heel erg duur was, wat ik hier ook lees. Maar ik vond het reuze meevallen hoor, wel wat duurder dan NL maar niet heel erg. Zeker niet duurder dan Oostenrijk (waar wij vaak vakantie vieren). Alleen alcohol is echt duur daar, dat wel.
     
  18. trulyhappy

    trulyhappy Bekend lid

    1 jun 2013
    530
    300
    63
    Leuk om te lezen! Wij vertrekken over 24 dagen naar Toscane .... Als ik dit dan zo lees, begint het helemaal te kriebelen :)
     
  19. nicole18

    nicole18 Fanatiek lid

    20 nov 2013
    4.497
    1.093
    113
    wij gaan volgende week naar le grand dague! 2 jaar geleden ook geweest en nu weer terug. onze zoon vond 't daar zo leuk en genoeg te zien in de omgeving. nu nog hopen op goed weer want er zijn wel enkele regen dagen voorspeld...
     
  20. xSNDY19x

    xSNDY19x Fanatiek lid

    2 dec 2009
    1.779
    640
    113
    Vrouw
    Wij gaan nog!

    Vliegen 25 augustus naar alicante spanje. Mijn moeder en stiefvader wonen daar al 10 jaar (catral, uurtje rijden vanaf alicante). We hebben wel ons eigen huisje ondanks dat zal dochter meeste tijd bij opa en oma willen slapen vermoedt ik.

    3 september vliegen we weer terug!
     

Deel Deze Pagina