Vraag over innesteling!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door vonnie30, 3 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vonnie30

    vonnie30 Actief lid

    16 jul 2009
    240
    0
    0
    Hoi ik heb een vraagje ik zit nu op dag 5 na mijn eispong, gisteren had ik vreselijk pijnlijke borsten.

    Vandaag erg veel duizelingen, lichte hoofdpijn, vlagen van misselijkheid, krampen onderaan me baarmoeder met steken, en pijnlijke borsten als ik re zachtjes op druk. Ook heb ik heel veel slijm ik voel het gewoon lopen.

    Wat kan dit zijn?
     
  2. vonnie30

    vonnie30 Actief lid

    16 jul 2009
    240
    0
    0
    Niemand??
     
  3. Mime28

    Mime28 Fanatiek lid

    24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Je vraagt of dat een innesteling kan zijn? Ik weet het niet. Ik heb heb bijna altijd pijnlijke borsten na mijn ei maar die andere dingen niet. Het klinkt als zwangerschapssymptomen maar dat zou wel super vroeg zijn. Ik hoop van harte dat het iets goeds betekend voor je
     
  4. Marnat

    Marnat VIP lid

    10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    meid wanneer is je ei geweest? als ie nog niet is geweest kan het ook je ei zijn
    je voelt steken toch?

    succes met zwanger worden
     
  5. bosi333

    bosi333 VIP lid

    1 aug 2006
    37.179
    6.711
    113
    De dingen die je noemt komen mij niet bekend voor als een innesteling.

    Ik heb die eerder gevoeld als vlinders in de buik. Echt kriebels als je verliefd bent.

    Dus niet als een pijn.
     
  6. vonnie30

    vonnie30 Actief lid

    16 jul 2009
    240
    0
    0
    Het gekke is dat als ik ongie word alleen 2 dagen voor me NOD rugbijn en krampen krijg maar de rest eigenlijk nooi iets.

    Maar nu voelt het zo anders aan vandaar me vraag eigenlijk, Ik begin ook echt misscelijk te worden met vlagen vooral als ik iets
    gegeten hebt of gedronken
     
  7. Gwen81

    Gwen81 Fanatiek lid

    24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Omdat je op dag 5 na je ei zit (weet je dit trouwens zeker?) zou ik zeggen, het kan weleens een innesteling zijn. Maar dat slijm kan ik niet helemaal plaatsen. ik meende dat dit juist voor/tijdens de eisprong zo veel kan zijn maar erna juist niet.
    Liefs Gwen
     
  8. vonnie30

    vonnie30 Actief lid

    16 jul 2009
    240
    0
    0
    Ja me ei is 28ste smiddags geweest dit heb ik duidelijk gevoel en met testen gedaan. Dus me ei kan het dan niet zijn lijkt me. Heb beetje lichte ongie krampen met steekjes aan beide kanten zeg maar en ook nog misselijk, duizelingen, hoofdpijn en veel afscheiding/slijm
     
  9. vonnie30

    vonnie30 Actief lid

    16 jul 2009
    240
    0
    0
    Mijn ei is 28 okt geweest!! Ik weet natuurlijk niet vanaf wanneer een innesteling is gister begonnen me borsten zeer te doen, wat ik anders nooit heb
     
  10. Marnat

    Marnat VIP lid

    10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

    ik raad je in elk geval aan om te klussen al steken voelt heeft mijn gyn mij ook gezegt
    ik word met die klachten altijd gewoon ongi maar niet ieder lijf is het zelfde wat het dan kan zijn weet ik dan ook niet sorry
    wanneer moet je ongi worden?
     
  11. Jellybean1976

    Jellybean1976 Bekend lid

    14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Ik heb innesteling als pijnlijke steken ervaren, zo'n soort als wanneer je ovuleert, maar dan 10x heftiger. Maar dat duurde denk ik 10 minuten, niet de hele dag.

    Succes
     
  12. vonnie30

    vonnie30 Actief lid

    16 jul 2009
    240
    0
    0
    Ik moet 12 november ongi worden.
     
  13. MissT

    MissT Niet meer actief

    Haii,

    Ik herken dit wel een beetje. Ik weet alleen niet of het innesteling is...
    Zondag was mijn 'innesteling' volgens de berekening maar gister had ik onwijs last van mijn buik.. ook met wat hoofdpijn en misselijkheid..
    Geen idee wat dit kan zijn, misschien aankomend griepje? Of toch de innesteling.. het is maar even afwachten wanneer ik kan testen.
     
  14. jowjow

    jowjow Bekend lid

    28 jun 2009
    713
    1
    0
    Gelderland
    Ik herken het ook wel, heb het iedere maand (maar wordt helaas tot nu toe wel ongi) en volgens mij is het een gevolg van de normale progesteronstijging die iedere vrouw krijgt na de eisprong, maar zegt het nog niets over een evt. innesteling. De ene vrouw heeft er meer last van als de andere. Maar ja iedere vrouw is ook weer anders, dus mogelijk is het bij jouw wel een signaal.
     
  15. Marnat

    Marnat VIP lid

    10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    vonnie dat duurt nog even dus mijn ervaring is dat ik een week voor ik ongi moet worden rugpijn hooft pijn heb of harde teppels als het dus goed is heb ik dat volgende week
    en word gewoon ongi
    de laatste tijd voel ik helemaal niets

    ieder lichaam is anders ik weet niet of je al test maar dat is wel heel vroeg
    en als je het niet vertrouwt zou ik de dokter even bellen
     
  16. vonnie30

    vonnie30 Actief lid

    16 jul 2009
    240
    0
    0
    Hey, nou heb vanmorgen vreselijke steken gehad in me linkerlies, ook kan ik al 2 dagen best moeilijk poepen en me tepels zijn zeer gevoelig doet gewoon pijn als je erop druk...
     
  17. Jellybean1976

    Jellybean1976 Bekend lid

    14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Nog 7 dagen meid en dan weet je meer.
    Ik duim voor je.
     

Deel Deze Pagina