Hoeveel tijd met je kind(eren) op werkdagen

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Dufel, 23 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elsie89

    elsie89 Fanatiek lid

    27 sep 2014
    3.583
    1.204
    113
    randstad
    De 2 halce werkdagen in de ochtend 2 uur en in de middag 3.5. 2 hele werkdagen in de ochtend meestal niet tenzij ze bij ons in bed ligt en in de avond 1.5 uur
     
    Dufel vindt dit leuk.
  2. Rainbow88

    Rainbow88 Fanatiek lid

    13 jan 2014
    3.647
    305
    83
    Als ik vroege heb zie ik ze s morgens niet, s avonds 3-4ü

    Met de late s morgens een dik uur, s avonds niet ofwel 1,5u (Ligt eraan korte of lange dienst).

    Ook vaak recupe door de week.
     
    autumn86 en Dufel vinden dit leuk.
  3. Fietwordtmama

    Fietwordtmama Niet meer actief

    Als man de kinderen 'doet' ochtend niet of half uurtje.
    En s' Avonds ben ik op tijd voor eten. Dus jongste 2 uur, oudste 3,5 uur.

    Maar ze zijn ook al wat groter, dus ook later in bed dan dreumes.

    Op dagen dat ik de kinderen heb en moet werken zie ik ze langer, maar is echt aanpoten om ook nog mijn werkuren te halen. Meestal iets kortere werkdagen wat ik op de dagen dat man het doet weer compenseer.

    Ik werk 4 dagen, gemiddeld 8 uur. Man ook. En ik zou het niet willen missen.
     
    Dufel vindt dit leuk.
  4. Dufel

    Dufel VIP lid

    10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Eerste 2 dagen hebben we overleefd haha.

    Ik maakte me zo druk en eigenlijk om niks. Zoontje heeft zich prima vermaakt
     
  5. ShineBright

    ShineBright Fanatiek lid

    29 jan 2014
    2.248
    668
    113
    In de ochtend een uur tot 1,5 uur ligt eraan hoe laat ze wakker zijn. En de avond mijn dochtertje 1,5 uur en mijn zoon 2,5 a 3 uur. Dus best veel!
     
  6. cherubin

    cherubin Bekend lid

    8 sep 2014
    549
    360
    63
    NULL
    NULL
    Smorgens ben ik al weg voor zij wakker wordt, mijn man werkt dichterbij en regelt het opstaan en ontbijten en brengt haar naar de opvang twee keer per week, op maandag is hij altijd thuis.
    Savonds zie ik haar ongeveer 1,5 tot 2 uur. Net genoeg voor eten, even spelen en dan naar bed :cool:
     
  7. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Bij een dagdienst 4u

    Bij een avonddienst 5u of langer als ze geen middagdut doet.
     
  8. Marti

    Marti Fanatiek lid

    18 apr 2014
    2.333
    843
    113
    ik ben gastouder dus mijn kinderen zijn elke dag gewoon thuis (uitgezonderd school, speelzaal en zoon gaat 1 middag naar de bso) maar echt quality time heb ik niet veel op mijn werkdagen. 's ochtends tot 7 uur en na 1800/1830 weer. Ik werk 4 dagen. Na mijn verlof ga ik een stuk minder werken zodat ik meer tijd over houd voor mijn eigen kinderen
     
  9. sabagirl

    sabagirl Fanatiek lid

    15 okt 2015
    3.322
    1.054
    113
    Sochtends 5 tot15 minuten. In de middag/avond 2,5 uur.
     
  10. Kaatje85

    Kaatje85 VIP lid

    14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd met je nieuwe baan !

    Op mijn werkdagen zie ik ze in de ochtend een uurtje, uit mijn werk ook een uurtje ( met eten en naar bed brengen )
    Nu scheelt het bij ons wel dat mijn man vrij is op de dagen dat ik werk, dus ze zijn iig bij 1 van de ouders. Alleen op maandag blijven ze over en gaan ze naar de opvang.

    Voor zover ik weet vinden de kinderen het niet erg, en ik vind het ook erg fijn om iets voor mezelf te hebben.
     
  11. Imona

    Imona VIP lid

    8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Als ik ochtenddienst heb zie ik hem s ochtends 30-45 minuten en s avonds. 3.5 uur.
    Als ik avonddienst heb zie ik hem s ochtends 3.5 uur en s avonds niet meer. (Zoon moet dan om half 11 al naar de gastouder ivm slaapritme. Ik moet dan pas om half 3 weg. Soms echt zuur).

    Ik werk door de week 2 tot 3 dagen en in het weekend 1 dag.
     
  12. MirW

    MirW Fanatiek lid

    20 apr 2017
    1.748
    555
    113
    Ik werk alleen als mijn man thuis is. Ik hoef ze dus niet uit bed te plukken om ze op tijd ergens te brengen.
    Ze slapen dus meestal nog als ik de deur uit ga als ik een vroege dienst draai (dan ga ik om 6.30 weg) als ik dan rond 16.30 thuis kom zijn ze door het dolle dat mama er EINDELIJK weer is:rolleyes:
    Als ik een avonddienst heb ben ik `s morgens gewoon thuis, vertrek dan rond 14 uur en kom tussen 0.00 en 0.30 weer thuis en dan slapen ze lekker.
    Met een nachtdienst ben ik overdag gewoon thuis en ga na het avondeten even voorslapen, ML zorgt er dan voor dat ze in bed komen. Als ik `s morgens weer thuis kom, in het weekend, dan ontbijten we eerst samen voor ik ga slapen, op schooldagen is mijn oudste dan al naar school en ontbijt ik in mijn eentje nog even.

    Mijn jongens vinden er niets aan als ik moet werken, terwijl ML altijd dingen met ze onderneemt (en ik zelden). Afgelopen week werkte ik 4 dagen achter elkaar, wat zelden gebeurt, maar ML had een weekje vrij. Dan zijn ze echt gepikeerd als ik alwéér ga werken. Zeker de oudste is dan een beetje boos en snapt niet waar het voor nodig is.

    Ach, ik geniet er van en ben blij als ik werk èn als ik weer thuis ben...
     
  13. Patty86

    Patty86 Fanatiek lid

    8 okt 2012
    3.272
    2.443
    113
    Vrouw
    Ik werk 4 dagen per week en manlief ook. Op maandag en donderdag breng ik ze naar school en naar de creche. Ik zie ze dan 1.5 uur in de ochtend en 1.5 uur in de avond. Als ik rond 18:00 uur thuis ben. Ik ben ook wel eerder thuis en dan is 2.5 uur. Dus 4 uur totaal. Op dinsdag en vrijdag brengt mijn man ze naar school en is mijn moeder met de jongste thuis en dan begin ik vroeg. Ben dan wel al rond half 5 thuis. Op maandag werk ik ook vaak vanuit huis en dan ben ik ook om 5 uur klaar. Op woensdag ben ik vrij. Maandag is de drukste dag met bso icm zwemles. Dan zorg ik dat er al eten klaarstaat zeg maar.
     
  14. Torretjeee

    Torretjeee Niet meer actief

    In de ochtend 45 min. En in de avond de jongste 15 a 30 min, maar zie ik in de nacht nog 3 keer. En de oudste in de avond 2 uur.
    Als ik thuis kom is het met de jongste echt wel kort, maar hij is om 18.30 uur gewoon echt moe. Dus het is aanleggen en wegleggen. Met de oudste kan ik dan wel rustig nog eten en kletsen tot hij naar bed gaat.
     
  15. MamaLe

    MamaLe Fanatiek lid

    28 mrt 2015
    1.998
    221
    63
    S ochtends zie ik de kinderen vaak niet en 's avonds 1,5-2 uur maar dit wordt wel grotendeels opgemaakt aan koken en eten dus niet direct echt speel en knuffel tijd. Ik werk 3,5 dag, dit gaat uiteraard over de 3 dagen dat ik de hele dag werk. Overigens zag ik bij mijn oude baan onze oudste vaak max 30-60 minuten op mijn werkdagen.
     
  16. podiki25

    podiki25 Fanatiek lid

    18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Ik werk 5 dagen per week en zie ze 's ochtends niet (slapen nog) en 's avonds een 2 uurtjes of iets meer.
    Het is nu eenmaal zo, moeten werken....
    Dus 's avonds even tijd voor hen maken, even spelen als het kan en knuffelen, eten, uitkleden, slapen. Al die tijd haal ik wel in het weekend in, dan doen we altijd leuke dingen.
     
  17. Chocoholic

    Chocoholic Fanatiek lid

    25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Ik zie onze kids 2 ochtenden in de week niet, dan brengt mijn man ze weg zodat ik vroeg kan gaan werken. Hij is ook 1 dag/wk thuis met ze. (Na school dan)
    De rest vd week zie ik ze, buiten schooltijden. (Na 15u) En dan is er zwemles of willen ze afspreken oid. :roflmao:
    Ik werk 4 dagen, maar 2 lange tot 17u en 2 korte zodat ik ze van school kan halen.
     

Deel Deze Pagina