rommelen..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Iris89, 29 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iris89

    Iris89 Fanatiek lid

    7 sep 2009
    1.119
    0
    36
    huisvrouw-mama!
    Leiden
    Hey meiden..

    Ik heb vandaag al vaanf 11:30 een raar rommelend gevoel in m'n buik. Best veel harde buiken gehad ook vandaag, en merkte dat m'n dochtertje ook veel actiever was vandaag dan normaal. (alsof ze daar op reageerde ofzo..) Ook heb ik dus de hele dag al zo'n beetje een raar, zeurend krampgevoel onderin m'n buik.

    Ik twijfelde eerst heel erg of dit darmkrampen waren.. Dus geprobeerd naar 't toilet te gaan (2x gelukt vandaag), merkte toen dat m'n ontlasting wel dunner was dan normaal maar niet vloeibaar ofzo. (sorry voor het vieze praatje) Moet vandaag ook veeeel vaker plassen dan normaal.

    Maar dat gekke zeurende krampgevoel blijft een beetje aanhouden..

    Ik heb 2 keer een warme douche genomen in de hoop dat het weg zou gaan, maar is niet echt geslaagd. :( Moet ik dit nu gewoon ff goed in de gaten houden of zijn dit gewoon bekende voorweeen ofzo?

    Alvast heel erg bedankt.. Maak me toch onbewust een beetje zorgen. Heb al een tijd zo'n vermoeden dat ze te vroeg geboren zal worden, maar ik hoop het niet hoor.. :(
     
  2. ingef

    ingef VIP lid

    30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    neem de tijd tussen de krampen eens op...als er regelmaat in zit moet je het in de gaten gaan houden! kan natuurlijk ook een virusje zijn.. dat heeft ook wat de zelfde symptomen als wat je nu omschrijft...

    heb je een bad? bij mij werden de krampen dan altijd minder...behalve de laatste keer en toen werden het dan ook de echte weeën en is mijn zoon de volgende dag geboren..

    als je het niet vertrouwd, altijd de vk bellen hoor meid! daar zijn ze voor!!

    succes
     
  3. demi123

    demi123 Bekend lid

    29 jun 2007
    820
    0
    16
    Dit heb ik bij mijn eerste en tweede zwangerschap ook gehad en ik had toen meestal last van een blaasontsteking. Misschien even je urine laten nakijken.
     
  4. mimi83

    mimi83 Niet meer actief

    bellen jij! je hebt teveel klachten en het is zsowieso al kiele kiele dat je thuis bent.

    douche waarbij het niet minder word!
    en veel plassen met zwangerschapsvergiftiging om de hoek zijn tekenen genoeg.

    iris luister naar je lichaam,die heeft nu teveel om te regelen. NU bellen en vanavond nog heen.
    daarnaast is je afvragen of het wel of niet gaat gebueren met al een te hoge bloeddruk niet erg bevoordelijk.;)
     
  5. Iris89

    Iris89 Fanatiek lid

    7 sep 2009
    1.119
    0
    36
    huisvrouw-mama!
    Leiden
    Grmpf.. Naja ik had maar ff geprobeerd te slapen, maar werd alweer om 01:30 wakker. Niet meer geslapen sinds toen..

    Kreeg opeens hele regelmatige harde buiken, om de 5 a 6 minuten. Deden ook best zeer..

    Dus ziekenhuis gebeld rond 03:30 (had eerst nog een hele warme douche genomen in de hoop dat het nu wel zou verdwijnen, maargoed helaas niet..) ctg scan gemaakt, haar hartslag was goed gelukkig. Er is geen weeen activiteit (harde buiken duurde 30 sec) maar het zouden wel voorweeen kunnen zijn zei ze.. Ze verwacht dat het binnen 4 uur weg is maar kan dus ook doorzetten. Als het niet verdwijnt moet ik weer terug bellen..

    Geen blaasontsteking trouwens, urine was schoon. Ben ook getoucheerd maar baarmoedermond was nog gesloten.

    ..We zien het wel.. :(
     
  6. Maria74

    Maria74 Niet meer actief

    Hier ook regelmatig last van 'krampen' vooral laag in mij buik en rug, totaal geen regelmaat: volgens mijn gyn indalings- of voorweeen, maar goed bij jou kan het iets anders zijn ;). Een vriendin van mij heeft sinds de 5e maand zeer regelmatig last van harde buiken (minimaal 15 x pd en met vaste tussenpozen), maar is nu 40 weken, dus het hoeft niks te zeggen.

    Hoop niet dat het doorzet, want het zou te prematuur zijn om nu te bevallen voor je kindje. Rustig aan doen! Ga op de bank liggen en doe niks is mijn enige advies, dat helpt bij mij wel en dat is ook het advies dat die vriendin van mij heeft gekregen.
     
  7. mimi83

    mimi83 Niet meer actief

    gelukkig is je baarmoedermond nog dicht. laag drempelig bellen hoor nu, wel heel fijn dat het niet echt al op gang komt.
    Voorweeen zijn blehhh, maar kan nog wel even duren..
    hopenlijk word het vandaag allemaal weer rustig en kan je over 4 weken gewoon a terme bevallen.
     
  8. Alita

    Alita Niet meer actief

    waarschijnlijk gewoon voorweeën meid...
     
  9. Iris89

    Iris89 Fanatiek lid

    7 sep 2009
    1.119
    0
    36
    huisvrouw-mama!
    Leiden
    Maar het lijkt me zo vroeg om die al te hebben! :$ Naja kan ook net zo goed zijn dat ik er nog 7 weken mee door blijf lopen haha.. Maargoed als ze komt hoop ik dat ze nog even 4 weken wil wachten..

    Heel veel liefs! xxx
     
  10. muis26

    muis26 Fanatiek lid

    denk ook voorweeen, heb ik ook echt weken gehad bij Sam, en nu weer...... kwamen bij mij soms ook echt regelmatig, doen zeer, en gaan niet altijd meteen weg na een douche... zegt dus niet altijd alles!

    scheelt straks wel weer bij je bevalling :D alles wat nu gebeurd is hoeft straks met je bevalling niet meer :) toen ik beviel van sam had ik al bijna 3 cm ontsluiting, dus binnen 4 uurtjes was hij er :)

    sterkte! en altijd bellen als je twijfelt hoor!!!!! daar zijn ze voor

    liefs Muis
     
  11. Iris89

    Iris89 Fanatiek lid

    7 sep 2009
    1.119
    0
    36
    huisvrouw-mama!
    Leiden
    4 uurtjes maar? :$ Kijk, daar teken ik voor.. hihi. :D Hopelijk gaat het deze keer net zo snel voor je!

    Oh gelukkig dat jij ook had dat dat niet weg ging na een douche. Ik had namelijk gisteravond me rot zitten googelen (google is echt mn beste vriend geworden zo'n beetje..lol) en kon alleen maar vinden dat "neppe" weeen met een douche weg gaan en echte niet.

    Maargoed elk lichaam is natuurlijk weer anders, zo zie je maar weer. ;)

    Heel veel liefs! xxx
     
  12. Vica86

    Vica86 Niet meer actief

    Ik had bij mijn dochter al voorweeen met 28 weken en ze is pas met 40+2 weken geboren.
     
  13. Alita

    Alita Niet meer actief

    ja voorweeën zeggen niks over een bevalling helaas...
    Hier ook al wat last maar bij mijn eerste nooit zo gehad hoor...
     

Deel Deze Pagina