Hoi!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Ariadne, 21 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ariadne

    Ariadne Niet meer actief

    Ik ben Ariadne, begin dertig. Twee jaar samen met mijn vriend. We hebben allebei al kinderen maar willen graag een kindje samen. Destijds met m’n jongste ook veel geschreven hier, maar blijf nu liever wat anoniemer (wegens de scheiding die tussendoor heeft plaatsgevonden).

    Mijn jongste kwam al niet zo heel makkelijk, 15 rondes over gedaan om zwanger te raken. En nu vlot het ook met m’n nieuwe partner ook niet zo. Inmiddels bijna anderhalf jaar bezig, in ronde 21 aanbeland, afgelopen december een HSG gehad (alles bleek in orde). We proberen het nu dus nog een half jaar tot een jaar zelf, hebben afgesproken met de fertiliteitsarts dat we terug contact opnemen als we daar zelf aan toe zijn.

    Ik zal hier op de achtergrond her en der vast wel wat posten. Een fanatiekeling ben ik in ieder geval niet. Maar ik zal voornamelijk lezen in plaats van schrijven.
     
  2. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Welkom!
    Wat vervelend dat een 2e kindje op zich laat wachten.
    Hopelijk mag het snel raak zijn.
     
  3. Caruli

    Caruli VIP lid

    15 nov 2007
    31.699
    91
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    welkom terug.
    hoop dat het alsnog spontaan lukt.
    heel veel succes.
     
    Ariadne vindt dit leuk.
  4. NormaJeane

    28 jan 2016
    85
    4
    8
    @Ariadne wat bijzonder dat je samen een kindje wilt, ik zou het zelf niet kunnen maar ik hoop dat het niet lang voor jullie gaat duren en je niet het traject in hoeft. Lieve groet!!
     

Deel Deze Pagina