House

Discussie in 'De lounge' gestart door , 31 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    Toch denk ik dat ze wel achter house blijven staan...ik denk dat ze die agent een hak gaan zetten...
     
  2. bolletje

    bolletje Actief lid

    31 jan 2007
    223
    0
    0
    Ik vind House ook een geweldige serie en ben samen met mijn man sinds een paar maanden helemaal verslaafd 8)

    Moet wel zeggen dat ik die agent wel zo irri vind dat ik hem zo als boksbal zou willen gebruiken grrrr :evil:
    Hoop dat ze hem flink te pakken kunnen nemen!
     
  3. jimmy

    jimmy Bekend lid

    14 jul 2006
    757
    0
    16
    Fryslan
  4. bolletje

    bolletje Actief lid

    31 jan 2007
    223
    0
    0
    Ik hoorde pas een paar dagen geleden dat hij engels is en als je hem dan hoort praten is dat echt vreemd!
    Wel knap dat je dat in de serie helemaal niet hoort, da's pas talent!
    Op you tube staat een intervieuw waarin hij gewoon engels praat :)
     
  5. niva

    niva Fanatiek lid

    16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    Wauw nog helemaal geen reacties na afgelopen donderdag? Vond het toch wel een leuke wending hoor, had het niet verwacht..Ik kan die cuddy soms wel schieten, altijd de moraalridder uit te hangen hihi maar dit keer was ze mijn held! :)

    Errrug leuke serie, ik lach me rot om house...
    Het leuke is dat hij wel vaak de spijker op zn kop slaat en zegt wat je zelf wel eens denkt..Dat is waarschijnlijk de kracht van dat programma :)
     
  6. Pearl29

    Pearl29 Fanatiek lid

    Ik vind het ook een leuke serie. Helaas kan ik hem niet altijd kijken dus als de harddiskrecorder het doet dan ga ik opnemen als ik niet kan kijken en ik kijk mijn moeder wel even lief aan of ze het op dvd wil zetten. (illegaal dan).
     

Deel Deze Pagina