Huh? Topic weg?

Discussie in 'Over deze site' gestart door ButterflyPassion, 17 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ButterflyPassion

    ButterflyPassion Fanatiek lid

    13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    Ik las net een topic : mijn leidinggevende heeft mijn pakket (bewust) geopend.

    Ik heb een hele uitgebreide, 'andere' reactie getypt, en ineens is het topic weg?! Ik kan hem via de zoekfunctie ook niet meer vinden.

    Terwijl... Ik denk echt dat mijn reactie een toegevoegde waarde had! Hij was namelijk héél anders dan andere reacties.

    En een PB kan ook niet meer.. want geen idee meer wie de topicstarter was. Omdat het topic dus weg is ipv gesloten....

    Pleh? !
     
  2. Whysteria

    Whysteria Niet meer actief

    Geen idee, maar meestal wanneer een topic begint met 'ik heb voor de anonimiteit even een tweede account aangemaakt' is beheer er sneller bij dan dat men het woord 'trol' kan uitspreken om het betreffende topic te verwijderen...
     
    Sado en nizzie86 vinden dit leuk.
  3. ButterflyPassion

    ButterflyPassion Fanatiek lid

    13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    Ahh.. vandaar. Ja, TS had best uitgebreid gereageerd op de reacties. Vandaar dat ik wel geloofde dat het echt was. Maar misschien was ik ook wel naïef hoor;) we zullen het niet meer te weten komen denk ik
     
  4. MamaChantal

    MamaChantal VIP lid

    14 okt 2010
    16.198
    2.837
    113
    Ja stel je voor..een dubbel account kan natuurlijk niet.
     
  5. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.126
    2.853
    113
    We hebben het betreffende account op haar verzoek verwijderd. Daarbij heeft ze ons gevraagd het topic ivm herkenbaarheid te verwijderen.

    Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl
     
  6. Luuz

    Luuz VIP lid

    16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Dat vind ik altijd zo vreemd. Eerst een nieuw account aanmaken en vervolgens laten verwijderen. Plaats dan niks.
     
    Biny, kleinepien en Fennec vinden dit leuk.
  7. Betsy

    Betsy Niet meer actief

    Ik denk dat de antwoorden niet goed bevielen....
     
    Luuz vindt dit leuk.
  8. NavyCrimson91

    NavyCrimson91 Niet meer actief

    Maar in verband met herkenbaarheid? Wie zou haar moeten herkennen dan? Die ene vrouw of man die bij haar op het werk zit? Of moeten wij herkennen welk lid achter dat nieuwe account zit?

    Ik vind het wel erg ver gaan om dan ook het hele topic te verwijderen. Dat gebeurde vroeger bijna nooit. Slotje, ja. Maar helemaal verwijderen was best lastig...
     
  9. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.126
    2.853
    113
    Slotje had ook gekund. Maar in dit geval, omdat we het account ook moesten verwijderen, hebben we er voor gekozen haar enige topic te verwijderen. Er zijn genoeg leden hier die een schrijfstijl van iemand herkennen. Ook haar collega's zouden dit verhaal direct herkennen.

    Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl
     
  10. ButterflyPassion

    ButterflyPassion Fanatiek lid

    13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    Nou ja, voor het geval het lid toch nog dit forum meeleest met dr andere account, hier maar even mn reactie gekopieerd:



    Even anders denken :

    Kan het niet zo zijn, dat hij perongeluk het pakket heeft geopend, omdat hij dacht dat het van hem was? Dat hij jou apje kreeg in de groepsapp, en dit opvatte als een grapje. En daarom dus een 'bijdehand grapje' terug maakte naar jou?

    Dat hij het dus helemaal niet zo bedoelde zoals het overkwam? Had wel slimmer geweest van hem om jou daarna even in een apje te sturen, sorry, was een foutje.. Maar goed, bovenstaande is niet ondenkbaar toch?

    En het feit dat je collega er van af wist, misschien samen er achter gekomen dat hij het verkeerde pakket open maakte of iets?



    Maar.... misschien is het ook wel een creep.:| i don't know ;)





    Goed, er mag hier een slotje op :p
     

Deel Deze Pagina