Babyschoentjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Kiwi80, 30 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiwi80

    Kiwi80 Bekend lid

    24 feb 2007
    530
    0
    0
    Ik wil eigenlijk een (leuk) babyschoentje / babyslofje aanschaffen. Heeft iemand hier ervaring mee? En evt. tips voor een goede babyslof?
     
  2. oogappel

    oogappel Bekend lid

    26 jul 2007
    842
    1
    0
    Hoi....
    www.baby-paws.nl is echt helemaal leuk :)
    ik heb pas ook leuke gekocht, heaas nog iets te groot.
    Je hebt ze in verschillende maten, kleuren en designs...
    tis het kijken waard :D
    doeg doeg
     
  3. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.597
    3.483
    113
    Die zijn hier ook favoriet! Hele fijne schoentjes, heb er een maand of twee geleden nog twee paar van in de aanbieding gekocht voor de helft van de prijs, scheelt wel, want ze zijn wel duur. Ze heeft ook Aapies en die van het Kruidvat. Zijn ook wel oke, maar die babypaws zijn toch wat beter.
     
  4. Grassprietje

    Grassprietje Fanatiek lid

    3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    ik heb roosjes en zootjes...
     
  5. Mrijn

    Mrijn Fanatiek lid

    11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Ik ben helemaal weg van Aapies en heb inmiddels 3 paar. Ze hebben ze vanaf maat xs dus zelfs pasgeborenen passen ze.
     
  6. Kisbaba

    Kisbaba Fanatiek lid

    23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Onze kleine kerel kreeg echte All Stars van z'n grote broers.
    Heel stoer, en ze zitten echt goed. :D
     
  7. Kiwi80

    Kiwi80 Bekend lid

    24 feb 2007
    530
    0
    0
    Die babypaws zijn zeker leuk zeg! Hebben jullie die oo via de site besteld of zijn er ook winkels waar je ze kan kopen. Hoe zit dat met de maten, kloppen die een beetje met wat er op de site staat? Ik zie verschillende leuke, dat word moeilijk kiezen :oops: !
     
  8. P73

    P73 Actief lid

    7 nov 2007
    286
    0
    0
    Aapies? Ik heb even ge-googled, maar kan ze niet vinden.
    Hebben ze ms. een site of je weet?
     
  9. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.597
    3.483
    113
    http://baby-schoenen.nl/winkel/product_ ... ucts_id/41 voor de Aapies.

    En die babypaws neem ik altijd een maat groter, het is al duur genoeg en lopen doet ze er niet op (nou ja, ze staat er nu op), dus dat ze wat te groot zijn, maakt me niet uit, doet ze er wat langer mee.
    Ik had ze ook op via de website, al was er eerst nog een andere babypawssite en daar bestelde ik ze. Die zilveren Cindys zijn in winkels amper te vinden en vaak uitverkocht. Ze zijn wel heel schattig!
     
  10. Pendrag

    Pendrag VIP lid

    26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Hier ook baby paws. Ook wat te groot gekocht. Nu Jarissa loopt met houvast passen ze mooi dus dat komt goed uit. Ze heeft ze al best lang en ook intensief gebruikt (veel mee gekropen b.v.) en ze blijven heel en redelijk mooi. Ik ben er erg tevreden over. Heb ze in een winkel in Leeuwarden gekocht.
     
  11. Bluesky

    Bluesky VIP lid

    1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Jelle heeft Roosjes, en die zitten bij hem echt goed. Ze gaanniet uit en ze blijven lang mooi, zelfs nu hij kruipt... Ze zijn ook niet al te duur, vanaf een euro of 15 geloof ik..
     
  12. P73

    P73 Actief lid

    7 nov 2007
    286
    0
    0
    @Jo79; bedankt voor de link! Wat een schattige schoentjes zeg!
     
  13. Suzanne75

    Suzanne75 Fanatiek lid

    8 mrt 2007
    1.662
    0
    0
    Blijven die Roosjes echt goed zitten? Dax schuurt met zijn voetjes langs elkaar, schopt alles uit, Zootjes blijven dan nog wel enigszins zitten.
     
  14. Bluesky

    Bluesky VIP lid

    1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Jelle heeft nooit zo met zijn voetjes tegen elkaar gewreven. Dus daar kan ik niks van zeggen... ;) Hij heeft wel 2 paar Zootjes (van de kindjes van mijn vriendin geweest) maar die zijn een stuk duurder en als ik ze vergelijk met hoe de Roosjes eruit nu zien... Jelle kruipt al een hele tijd en ze hebben eigenlijk niks geleden, terwijl die Zootjes er na 1 kind al wat versleten uitzagen... En ze geven af als een gek... :) Ik heb een kindje dat nu al gezegend is met zweetvoeten...
     
  15. crisje

    crisje Fanatiek lid

    5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Leuk om te lezen..van haar grote broers.
    Ik zie dat je al grote kids hebt. Net als ik.
    Mijn jongens zijn 19, bijna 17 en bijna 15.
     
  16. Six

    Six Actief lid

    22 mei 2006
    449
    0
    0
    Gelderland
    Hier zijn OXXY slofjes favoriet, heb inmiddels al 4 paar versleten! Vooral de instappertjes suede leer vind ik fijn. Makkelijk aan te trekken en toch blijven ze goed zitten. Zie ook:

    http://www.timmys.eu/N_frame.html?http: ... _home.html

    De maten staan er ook in cm bij, dat maakt het heel makkelijk.


    Groetjes Six
     
  17. Suzanne75

    Suzanne75 Fanatiek lid

    8 mrt 2007
    1.662
    0
    0
    Die Oxxy's zag ik ergens in een winkel staan maar vond de opening zo wijd? (ivm de Zootjes) Ik dacht die blijven toch nooit zitten?
     

Deel Deze Pagina