ICSI in Düsseldorf deel 7

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Stiertje73, 16 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elise33

    Elise33 Actief lid

    30 mei 2016
    316
    47
    28
    @Kiwietje85 aaah wat ontzettend zuur!! Hopen dat je snel ongesteld wordt en je mag beginnen! Dikke knuffel!
     
  2. knor1981

    knor1981 Fanatiek lid

    19 nov 2014
    1.616
    260
    83
    En hoe is het gegaan @Nellie4 ?

    Jammer zeg @Kiwietje85, hopen dat het de volgende cyclus beter gaat.
     
  3. Nellie4

    Nellie4 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.632
    7.300
    113
    @Kiwietje85 wat vervelend, al die moeite en gedoe voor niets. Maar dan weet je nu in iedergeval dat natuurlijke cyclus niks is voor jou. Weer een ervaring rijker in de mmm zou ik maar zeggen o_O
    Ik ben ook weer een ervaring rijker: scratching :( Wat een ramp was dat. Ik heb hier steeds gelezen dat dat niets voorstelt, dus ik was er ook helemaal niet op voorbereid dat het heel vervelend was. Niet zozeer het scratchen, maar het inbrengen van de katheter. Dr Cuypers denk dat t komt omdat mijn baarmoeder een beetje in een bocht ligt. Hoe dan ook. Weer een gevalletje eens en nooit weer.

    Ik had nog gevraagd naar de dhea, maar dr Cuypers was daar heel stellig in, het is niet nodig om dat te slikken, de waardes zijn gewoon prima.

    We hebben wel besloten om nog 1 cyclus te wachten voordat we beginnen. Deze komende weken ben ik echt super druk met werk. Ik denk dat dat een slechte combi gaat zijn. Niet zozeer de hormonen, maar wel alle afspraken die echo's, punctie die niet van te voren te plannen zijn en veel tijd kosten.

    Weet iemand of je apart moet betalen voor de echo's in Düsseldorf of zit dat in de ivf totaalprijs?
     
  4. Elise33

    Elise33 Actief lid

    30 mei 2016
    316
    47
    28
    @Nellie4, ik vond die scratching anders echt pijn doen, zat bijna aan het plafond, ik heb volgens mij ook wat krachttermen geuit.... :oops: Volgens dr C reageert mijn bm erg gevoelig en hebben sommige vrouwen dat nou eenmaal. Terwijl ik overall wel een hoge pijngrens heb dus stond er best van te kijken want ik dacht dat doen we eventjes. :|

    Ik heb één keer een extra echo gehad in DD en heb daar geen extra rekening van gehad.

    Goed dat je voor jezelf een rustiger moment kiest. Het is echt een gedoe om niemand tekort te doen en tegelijkertijd aan jezelf te denken in normale weken, laat staan in een drukke periode!
     
  5. Kiwietje85

    Kiwietje85 Bekend lid

    16 mei 2017
    500
    283
    63
    Vrouw
    Wat naar dat de scratching bij jullie zo is tegengevallen! Ik hoop voor jou @Nellie4 dat het net zo gaat als bij @Champetter , dat je ook in de wachtmaand ineens spontaan zwanger blijkt!

    Hoe gaat ie bij jou @Elise33 ?
     
  6. Elise33

    Elise33 Actief lid

    30 mei 2016
    316
    47
    28
    @Kiwietje85, gaat op zich wil goed, nog steeds wel op en af buikpijn. Sinds gisterochtend continu misselijk geweest, de hele tijd net niet hoeven spugen, ‘s nachts ook en nu nog, zal een lange nacht worden. Mixed feelingso_O:D

    Kijk wel op tegen de echo volgende week, hoop zo dat het goed gaat!

    Hoe gaat het met jou?
     
  7. Kiwietje85

    Kiwietje85 Bekend lid

    16 mei 2017
    500
    283
    63
    Vrouw
    Dat lijkt een goed teken toch, zwangerschapssymptomen!

    Ik heb het wel weer een beetje los kunnen laten, gaan gewoon rustig voor de volgende cyclus. Ik vind het wel moeilijk om hoop te houden, we zitten al zo diep in het proces zonder ooit een positieve test :(
     
  8. Champetter

    Champetter VIP lid

    5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    @Kiwietje85 , jullie wachten inderdaad al zo lang en zijn heel wat behandelingen verder. Hoop is het moeilijkste en tevens het belangrijkste. Het is zo ontzettend zwaar. Vergeet niet, het kan ook zo dichtbij zijn, wist je het maar.
    Sterkte!

    @Nellie4 , ondanks dat men een negatief advies geeft over scratching en onbeschermde gemeenschap zou ik het dus doen met mijn ervaringen. Dr Cuypers en mijn eigen gynaecoloog hebben ook geen verklaring voor mijn toevalstreffers.

    @Elise33 , ook de verlengde wachtweken zijn erg zwaar. Misschien nog niet te bevatten voor de meiden die helaas nog nooit een positieve test gehad hebben. Sterkte met de aankomende echo maar ook het eerste trimester met jullie verdrietige verleden.

    Ego, lieve meiden, voor mij is het een tijd van gaan. Vijf jaar geleden begon mijn avontuur in DD bij dokter Scholtes en inmiddels is mijn jongste 4 maanden. Onze wens is volbracht. Voor een PB met vragen sta ik altijd open.

    Het gaat jullie goed en ik wens jullie toe dat het moederschap uit mag komen.
     
    Kiwietje85 vindt dit leuk.
  9. Elise33

    Elise33 Actief lid

    30 mei 2016
    316
    47
    28
    Ja, volgens mij gebeurt er fysiek precies wat er “ hoort” te gebeuren. Wou dat ik ff binnen de buik kon spieken of dat daar ook het geval is.

    Het is ook allemaal nogal wat! Ga je dan wel over op Progynova?
    Dat lijkt me vreselijk frustrerend, je zoekt toch naar houvast. Konden we maar even spieken in de toekomst he!
     
  10. Elise33

    Elise33 Actief lid

    30 mei 2016
    316
    47
    28
    Dank je wel, lief!

    Groot gelijk heb je! Geniet van je gezin, wens jullie alle goeds!
     
  11. Animal2307

    Animal2307 Actief lid

    7 mei 2017
    233
    90
    28
    Vrouw
    Hoi Allemaal, ik breek nog even in :) Ik heb wat medicatie over en ook medicatie die over datum gaat binnenkort.

    Hier een lijstje:

    2 x 225 menopur
    2 x 225 meriofert
    1 x 450 gonal f
    progynova 2 mg ong 80
    ascal heel veel
    utro 1 doos
    pen van puregon

    Wil degene die ik met iets blij kan maken, even een PB sturen? Ik geef het natuurlijk het liefst weg aan de meiden die het allemaal zelf moeten betalen.

    Hier gaat het eigenlijk goed. We hebben ons er maar bij neer gelegd dat we nooit papa en mama zullen gaan worden. Moederdag was een zware dag en over een paar dagen gaan we op kraamvisite. Dat zal ook wel even zwaar worden, ik zie er nu al tegen op. Maar de persoon waar we naar toe gaan gun ik het ontzettend erg, dat maakt het minder zwaar.

    Veel groeten en vooral veel succes voor jullie allemaal!
     
  12. knor1981

    knor1981 Fanatiek lid

    19 nov 2014
    1.616
    260
    83
    Zucht, zul je altijd zien. Net als je besloten hebt om er weer voor te gaan blijft de menstruatie uit. 2 keer keurig om de vier weken, anderhalve week geleden (en nog steeds) het gevoel dat het er weer aan zit te komen (dat heb ik altijd net voordat het begint) en dan komt er niks. Nu 9 dagen over tijd
     
  13. Pitaa91

    Pitaa91 Fanatiek lid

    6 jun 2017
    1.349
    813
    113
    Vrouw

    Wat een zware weg hebben jullie afgelegen. Goh, wat moet het toch heel moeilijk en zwaaf voor jullie beide geweest zijn! Mag ik vragen hebben jullie ook eigen kids bij je vorige zwangerschap bijv? Heel veel sterkte!
     
  14. Elise33

    Elise33 Actief lid

    30 mei 2016
    316
    47
    28
    Heel irritant, zul je altijd zien. Tenzij.... denk je dat het spontaan is gelukt?
     
  15. Elise33

    Elise33 Actief lid

    30 mei 2016
    316
    47
    28
    @Kiwietje85 Hoe gaat het met jou? Wat is de status op dit moment? :)
     
  16. knor1981

    knor1981 Fanatiek lid

    19 nov 2014
    1.616
    260
    83
    Nee deze keer niet tenzij de regenjassen niet goed zijn geweest

    We wilden vanaf juni gaan proberen maar moet toch eerst nog een aantal weken dhea slikken dus zal eerder toch wel niet raak zijn
     
  17. Kiwietje85

    Kiwietje85 Bekend lid

    16 mei 2017
    500
    283
    63
    Vrouw
    Wat frustrerend @knor1981 ! Hopelijk zet het snel door.

    Bij mij was het er wel gisteren, dus ben nu begonnen met de progynova.
     
    knor1981 vindt dit leuk.
  18. Animal2307

    Animal2307 Actief lid

    7 mei 2017
    233
    90
    28
    Vrouw
    Nee zoals je kunt lezen schreef ik ook al dat we nooit papa en mama zullen worden....
     
  19. Pitaa91

    Pitaa91 Fanatiek lid

    6 jun 2017
    1.349
    813
    113
    Vrouw

    Ik vind best knap dat jullie het uiteindelijk hebben geaccepteerd en heel goed beseffen. Heel veel sterkte!
     
  20. Elise33

    Elise33 Actief lid

    30 mei 2016
    316
    47
    28
    Sterkte met de eerste weken, die opbouw is vreselijk. Ik heb er deze keer minder last van gehad. Lief zijn voor jezelf en je vriend moet dat ook zijn voor jou, dat is voor iedereen het beste! :rolleyes::p
     

Deel Deze Pagina