ICSI in Düsseldorf deel 7

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Stiertje73, 16 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gein

    Gein Bekend lid

    19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Nellie; het toedienen is beter dan de menopur. Het resultaat met meriofert was minder maar nou weet ik niet of het door de meriofert komt of door het restweefsel wat er nog in mijn baarmoeder zit. Ik had veel cystes waar ik helemaal niet bekend mee ben. Ook had ik enorme hoofdpijn. Het scheelt wel aanzienlijk met de kosten tov menopur. Ik ga de volgende punctie toch wel weer menopur gebruiken.al hoop ik natuurlijk niet nog een punctie te hoeven doen.
     
  2. Stiertje73

    Stiertje73 VIP lid

    27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Ik gebruik Menopur. Mijn AMH was 1.46 afgelopen januari. Niet extreem laag dus. En zelfs best goed voor iemand van toen 43, nu 44 jaar.
     
  3. Nellie4

    Nellie4 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.632
    7.300
    113
    Sorry ik verwar je met knor1981 die heeft t zelfde amh als ik. Die van jou is inderdaad zeer netjes
     
  4. knor1981

    knor1981 Fanatiek lid

    19 nov 2014
    1.616
    260
    83
    Ik had gonal f en menopur, hoogste dosis van beide.
     
  5. Juffie26

    Juffie26 VIP lid

    24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Zo de eerste spuit 125ie puregon zit er weer in hoor de molen draait weer.....
     
    Stiertje73 vindt dit leuk.
  6. Stiertje73

    Stiertje73 VIP lid

    27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Succes, Juffie!
    Merk bij mezelf al dat mijn eierstokjes druk aan het werk zijn. Vind het wel een beetje spannend met die verhoogde dosis Puregon. Hopelijk gaat het nu niet te hard.
     
  7. Juffie26

    Juffie26 VIP lid

    24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ik merk nu al steken in mijn eierstokken dat werkt bij mij volgens mij echt meteen. Ik vind het ook heel spannend en hopelijk gaat het niet te snel inderdaad....Dit is dezelfde dosis als bij de poging waarvan ik zwanger werd. 12 follikel en 6 eicellen en 3 bevrucht ook met 125ie puregon en zwanger van de verse tp. Gonal 112.5 24 eicellen.....snap daar ook niks van hoe dat kan en waarom scholtes toch terug wilt naar dosis van 2012..... ik probeer er maar niet teveel aan te denken en vertrouwen in scholtes te hebben maar vind het doodeng hoor
     
  8. Mieksel

    Mieksel Fanatiek lid

    15 okt 2013
    1.712
    187
    63
    O, dan heb ik Meriofert en Menopur door elkaar gehaald. Excuus.

    Nou ja, ik heb iig Metiofert gebruikt met succes. Ik denkt dat het verschil minimaal zal zijn, maar het lastige is dat je dat voor jezelf niet in het voren kan weten...
    Na dat voorval snap ik helemaal dat je wil dat het goed gecheckt wordt!
     
  9. Nellie4

    Nellie4 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.632
    7.300
    113
    Ik ben vanochtend teruggebeld door de assistent en die heeft het nagekeken en die verzekerde mij dat het geen foutje was. Ze hadden de medicatie na overleg omgegooid omdat het vorige resultaat toch wel een beetje teleurstellend was. Dat ben ik met ze eens :D
    Als het goed is wordt morgenochtend alles bezorgd.
     
    Mieksel en Juffie26 vinden dit leuk.
  10. Tinussie

    Tinussie Actief lid

    11 nov 2011
    151
    21
    18
    NULL
    NULL
    Mieksel ik heb je een PB gestuurd over de meriofert. Ik weet alleen niet zeker of je er een melding van hebt ontvangen, omdat ze deze week aan de site aan het sleutelen waren. Voor de zekerheid nog even via deze weg.

    Voor degenen die weer begonnen zijn/bijna beginnen, heel veel succes. Ik duim voor een positief resultaat voor jullie!
     
  11. Mieksel

    Mieksel Fanatiek lid

    15 okt 2013
    1.712
    187
    63
    Je hebt PB! :)
     
  12. Stiertje73

    Stiertje73 VIP lid

    27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    O shittttt! Ik vrees dat ik mijn synarel neusspray bij mijn broertje in de badkamer heb laten staan. Was daar gister op een verjaardag en had stiekem gespoten en gesnoven in de badkamer. Is een uur rijden. Grrr. En dat wordt dus flink te laat snuiven vandaag!
     
  13. Nellie4

    Nellie4 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.632
    7.300
    113
    Oh nee dat is balen, en daar gaat je zondagochtend. Ik begrijp dat hij wel weet van jullie behandeling, anders heb je ook nog wat uit te leggen. Hoe gek misschien, maar mijn broer weet van niets
    Ik denk dat ik vandaag ongesteld wordt
     
  14. Juffie26

    Juffie26 VIP lid

    24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Succes alvast!!!!

    Wij zijn opweg naar mijn schoonzus die heeft gender reveal feest vandaag.....totaaaaaal geen ene moer zin in maar alles voor de lieve vrede dan maar...
     
  15. Stiertje73

    Stiertje73 VIP lid

    27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Probleem opgelost. Broertje was zo lief mij halverwege tegemoet te rijden. Maar hij weet van niks hoor. Heb een vaag verhaal opgehangen dat het een spray tegen endometriose is (ik heb ook endo, en die spray is daar o.a. ook echt tegen, dus geen woord gelogen).
     
    Babsvdh, knor1981 en Juffie26 vinden dit leuk.
  16. Animal2307

    Animal2307 Actief lid

    7 mei 2017
    233
    90
    28
    Vrouw
    @Nellie4 ik merkte geen verschil met de meriofert of menopur. Toediening was voor mij gevoel hetzelfde (hoewel je de vloeistof van de menopur nog op moet zuigen, maar dat is maar een klein verschil. Effect qua bijwerkingen ook, ik krijg er vlg mij van beiden hoofdpijn van. Effect qua follikels: in NL 225 Menopur 2 eicellen 0 bevruchtingen met IVF. In DD 225 meriofert en 225 gonal F 8 eicellen, 6 geschikt voor ICSI, 5 bevruchtingen. Zoveel andere factoren dat ik er niets over kan zeggen...
    Gelukkig is het probleem opgelost en kun je morgen starten. Komt er dan nog een weekendtoeslag overheen aangezien ze het op zondag versturen? Of is dat goed geregeld? Zal op het totale bedrag niet veel uitmaken, maar toch....

    @Juffie26 zet die eierstokjes maar aan het werk! Succes meid.

    @Stiertje73 Lief van jouw broertje!

    Heeft iemand enig idee wat ik fout doen? Ik krijg de hele week al geen meldingen en moet je eens zien wat ik gemist heb?! Dit topic staat nog gewoon op volgen, dus eigenlijk zou ik die meldingen gewoon moeten krijgen. Dit is al de 2e keer... Alsof de MMM niet al frustrerend genoeg is ;)
     
  17. AdH

    AdH Nieuw lid

    17 sep 2017
    2
    0
    1
    Vrouw
    Allen,
    Nieuw op dit forum waar ik af en toe weleens wat lees over alle ervaringen in DD en alle verhalen van jullie. Nu maar eens zelf ook actief. Hebben sinds 2011 kinderwens en heb hele traject (en vooral veel wachttijd) in NL gehad. Na 4 IUI's (6 gestart); 1 IVF (geen bevruchting) en 2 ICSI's (1e: 1 TP bij dag 3; 2e 2 TP bij dag 3) naar Gent gegaan. Daar 1 ICSI gehad met max dosering Menopur ivm laag AMH; 0,5. Helaas geen embryo's. Nu sinds 2017 in DD en 1 ICSI gehad, 4 embryo's waarvan uiteindelijk 1 TP op dag 4, helaas niet blijven zitten. In zomer biopt laten nemen om NK cellen te bepalen en blijkt te hoog. Nu bepalen of we behandeling starten en intra-lipid toe gaan passen.... Heeft iemand hiermee ervaring? Ik vind het namelijk nogal wat......
     
  18. Animal2307

    Animal2307 Actief lid

    7 mei 2017
    233
    90
    28
    Vrouw
    @AdH , ik weet dat @Dazzle het intra-lipid infuus binnenkort krijgt. Ik wacht nog op de uitslag van het nk-cellen biopt, zit nu op 6,5 wk na biopt name, hoe lang duurde het bij jou? Ook ik vind het intra-lipid infuus nogal wat... En weet ook nog niet of ik het wel of niet zal gaan doen, als de uitslag zo is dat het volgens hun beter is om te doen... Voor mij zou het wel meespelen hoe hoog de waardes zijn en of ze nog andere ideeen hebben om hem naar beneden te krijgen. Je hebt nu dus 4 tp gehad? Dat is natuurlijk nog niet zo veel, maar ik snap de frustratie wel... Ik heb tot nu toe ook 4 tp gehad (2 in NL en 2 tegelijk in DD) en ook nog niets... Lastig is het om zulke heftige beslissingen te nemen...
     
  19. AdH

    AdH Nieuw lid

    17 sep 2017
    2
    0
    1
    Vrouw
    #1819 AdH, 17 sep 2017
    Laatst bewerkt: 17 sep 2017
    @Animal2307: Dank voor je reactie. Heb idd totaal 4 embryo's teruggeplaatst gekregen totaal in 3 keer. Ik realiseer me dat dit nog niet zo veel is. Door de lage AMH zijn er elke keer met stimulatie erg weinig follikels en eicellen, dus hebben ook helemaal geen reserves. Pogingen zijn dus iedere keer na punctie/TP echt voorbij. Wilde nu kijken of we alles optimaal kunnen beinvloeden en heb daarom biopt laten nemen. Uitslag heeft ca 11 weken op zich laten wachten. NK cel waarde was rond de 430. Nu wachten op eerstvolgende cyclus en dan wrsch weer starten.
     
  20. Juffie26

    Juffie26 VIP lid

    24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Dames sorry ik kom even tussendoor gezeuren....
    Sorry ik weet niks van hoge nk cellen maar andere meiden hier vast wel.

    Ik zit even lekker op de zaken vooruit te lopen hier maar stel hè....dat dokter scholtes een verse tp wel durft als het aantal eicellen meevalt bij de punctie zouden jullie dat dan durven.....
    Aan de ene kant wil ik het graag maar ben ik altijd bang voor ohss en aan de andere kant zit ik ook helemaal niet te wachten op progynova dat lijkt me ook ruk.... (sorry) ben gewoon benieuwd wat jullie zouden doen wel of geen verse tp?
    Als trigger krijg ik decapeptyl om ohss tegen te gaan in elk geval.

    Ik voel nu al na 3x prikken al best wat druk in mijn liezen ben benieuwd dinsdag hoop dat alles mooi binnen de lijntje blijft.....

    Goed "denk modus" maar weer uit
     

Deel Deze Pagina