ICSI in Düsseldorf deel 7

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Stiertje73, 16 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stiertje73

    Stiertje73 VIP lid

    27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Ik durf het niet te zeggen, Juffie. Geen idee hoe gevoelig je bent voor ohss. Is dat ook nog iets wat je in het bloed kunt controleren?
    Ik mag zo meteen om 9.15 voor een echo. Ben ook wel heel benieuwd hoor. Ik voel wel dat er van alles gebeurt daar binnen.
     
    Babsvdh vindt dit leuk.
  2. Nellie4

    Nellie4 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.632
    7.300
    113
    Gisteren inderdaad ongesteld geworden en omdat ik op dag 2 al moet spuiten, vanochtend de 1e spuit alweer gezet. Het zal mij benieuwen allemaal.

    @Animal2307 ik had Nijgeertgen die vrijdag gelijk betaald na het verlossende telefoontje van DD dus dan versturen ze het dezelfde middag nog en het werd zaterdagavond door PostNL bezorgd. We zouden alleen die avond bij vrienden gaan eten en meest dus een l*l smoes ophangen, waarom mijn man later was. Iets van bezorging van verse producten die in de koelkast moesten. En ze bleven er maar op ingaan, dat ze het slechte service vonden dat we zo lang op de boodschappen moesten wachten, want hun boodschappenservice kan het op de kwartier nauwkeurig aangeven en we moesten maar overstappen......... Zucht. Kwam mijm man dus pas bij het toetje aankakken en krijgt hij hetzelfde gezeur ook weer over zich heen, haha was echt een super gezellige avond. Wat komt er toch veel bij kijken bij die Mmm.

    @Juffie26 gender reveal party, moet dat tegenwoordig ook. Veel van mijn vriendinnen zijn een stuk ouder dan ik en zijn allang klaar met kinderen krijgen, nu in deze fase is dat wel fijn.
    Ik kan je niet adviseren over een verse tp, heb geen ervaring met ohs. Ik kan je alleen vertellen dat ik progynova niet vervelend vond.

    @AdH welkom, wat heb jij al een lang traject achter de rug zeg, hopelijk wordt je doorzettingsvermogen gauw beloond.
     
  3. Juffie26

    Juffie26 VIP lid

    24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Yeah ook weer gestart op naar heel veel positieve testen in oktober!!!
     
  4. Juffie26

    Juffie26 VIP lid

    24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Spannend de echo hopelijk groeien ze goed.
    Ik weet niet hoe gevoelig ik ben voor ohss.....
    Ik voel ook behoorlijk druk in mijn liezen dus zeker weten dat er wat gebeurd....morgen heb ik echo
     
  5. Stiertje73

    Stiertje73 VIP lid

    27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Zo. Echootje gehad. Endometrium 8 mm. Rechts 1x13 1x12 mm. Links 1x16 1x15 1x14 2x12 mm.
    Ik verwacht dat ik woensdag weer een echo moet.
    Vond wel dat de arts een beetje snel ging, had liever gehad dat ie nog een keer ging checken. Maar goed.
    Nu ff koffie. En dan doorrrrr naar de acupunctuur. Lekker onder werktijd. Zo fijn dat dat nu eindelijk goed geregeld is.
     
    Babsvdh vindt dit leuk.
  6. Juffie26

    Juffie26 VIP lid

    24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Mooi stiertje, klinkt goed.
    Jij doet de echo niet in DD?
    Succes bij de acupunctuur. Ik heb het ook 2 rondes gedaan deze keer niet.
     
  7. Juffie26

    Juffie26 VIP lid

    24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Vraagje Hoe nauw komt het spuiten van puregon? Ik voel al behoorlijk wat druk en vroeg me af (heb DD ook gemaild) of ik morgen om 7 uur nog moet spuiten of beter kan wachten tot na de echo bij dokter scholtes om 10.45 uur.
    Ik dacht dadelijk spuit ik om 7uur en blijkt bij de echo dat het er al veel zijn en heb ik teveel gespoten.....dacht dus dat het misschien beter zou zijn te wachten tot de echo en dan daar even te spuiten maar dan zit er wel ruim 4 uur verschil tussen 7 uur of 11 uur ik weet niet of dat uitmaakt voor puregon...?
     
  8. Stiertje73

    Stiertje73 VIP lid

    27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Ik zou dat wel veel tijdverschil vinden. Ik probeer plus of min een uur wel op dezelfde tijd te spuiten. Vooral ook omdat ik 's ochtends en 's avonds moet spuiten. Dan komt het een wel heel dicht bij het ander in de buurt.
    Ben benieuwd of je al antwoord van DD hebt.

    Ik heb inmiddels bericht dat ik moet doorgaan met de aangegeven doseringen en dat ik woensdag weer een echo moet.
     
  9. Animal2307

    Animal2307 Actief lid

    7 mei 2017
    233
    90
    28
    Vrouw
    @Juffie26 ik moest 2 x daags spuiten (ochtend gonal f en avond meriofert) en mocht van de vpk max 1 uur afwijken. In NL gaven ze aan (1 x daags spuiten) max 4 uur verschil.
    Stel dat het nu erg hard gaat, dan gaan ze je hooguit naar beneden zetten. Stel je mag vanavond al pregnyl zetten, dan moet je toch nog vanmorgen spuiten. Ik zou ook gewoon spuiten en de echo afwachten. Succes!!
     
  10. Stiertje73

    Stiertje73 VIP lid

    27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Ik doe idd de echo's niet in DD. Is voor mij echt niet te doen. Ruim 3 uur enkele reis. Ik trek dat gewoon niet. Wij gaan alleen voor punctie en tp. En dan nog is 2x binnen 1 week echt een aanslag op onze energie en ons improvisatievermogen (2x vrij regelen werk voor 2 personen, 2x de kids ergens zien onder te brengen, en het dan ook nog zoveel mogelijk voor onszelf proberen te houden).
     
  11. Animal2307

    Animal2307 Actief lid

    7 mei 2017
    233
    90
    28
    Vrouw
    @Stiertje73 dat is toch ook heel erg logisch?! Het moet voor jullie wel haalbaar zijn. Er zijn genoeg mensen die IVF al te ver vinden gaan om een 1 of andere reden. En ook genoeg mensen die niet helemaal naar DD willen rijden om wat voor een reden toch ook. 3 uur enkele reis vind ik ook wel heel veel. Bij ons is het kleine 2 uur en als mijn man niet mee kan, dan regel ik gewoon iemand anders ;)

    Even met DD gebeld. De laatste NK uitslag die binnen is, was van 1-8. Uiterlijk maandag zou die van mij er moeten zijn. Misschien wacht hier nog iemand op de uitslag en kan die zo inschatten hoe lang het nog ongeveer gaat duren.
     
  12. Juffie26

    Juffie26 VIP lid

    24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ik denk dat ik maar gewoon mijn schema aan houdt en morgen gewoon prik. De assistente mailde dat ik gewoon kon wachten tot na de echo maar ik vind 4 uur verschil als het al niet uitloopt toch erg lang dus spuit maar gewoon om 7 uur zoals scholtes zei.
     
  13. Stiertje73

    Stiertje73 VIP lid

    27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Zou ik ook doen, Juffie.
    Ik spuit ook altijd heel vroeg, rond half 7. Want ik ga niet op m'n werk zitten spuiten (moet om 7 uur de deur uit). En dan 's avonds weer rond half 7.
     
  14. Gein

    Gein Bekend lid

    19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Meiden heel veel succes.

    Animal; jij moet ook lang wachten hopelijk hebben ze maandag resultaat. Succes:thumup:

    Ik heb vanmiddag de hysteroscopie gehad en het restweefsel is weg gehaald gelukkig. We kwamen dr scholtes ook tegen in Leiderdorp. Nog even snel gesproken. Hij kende de arts die bij mij de hysteroscopie heeft uitgevoerd dus dat gaf een fijn gevoel.
    Begin okt weer menstruatie krijgen en dan met progynova beginnen en de cryo's (maar 2) laten ontdooien en hopelijk terug plaatsen.
     
    Babsvdh vindt dit leuk.
  15. Stiertje73

    Stiertje73 VIP lid

    27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Fijn, Gein! Dan kun je weer verder!
     
    Gein vindt dit leuk.
  16. poppysun

    poppysun Bekend lid

    9 mei 2017
    575
    346
    63
    Vrouw
    @Gein wat fijn zeg en wat 'leuk' dr s dan tegen te komen. Nou kan je eindelijk weer door!

    @Stiertje73 klinkt goed zeg, hoe voel je je eronder?

    @Juffie26 tja, ik heb zelf ook ohss gehad en me doodongelukkig en ellendig gevoeld maar was wèl zwanger... Heb meerdere tp's gehad zowel vers als cryo. Geen cryo is ooit blijven plakken bij mij, vers wel... Voor mij persoonlijk zou dat een reden zijn om een verse tp kans niet over te slaan... Maar dat is maar net waar je je zelf ook goed bij voelt natuurlijk!

    @AdH jemig wat een lange weg hebben jullie afgelegd. Ik hoop dat dd jullie weg naar succes is! Veel succes!
     
  17. Babsvdh

    Babsvdh Fanatiek lid

    18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Succes meiden die weer begonnen zijn!!
     
    Stiertje73 vindt dit leuk.
  18. Stiertje73

    Stiertje73 VIP lid

    27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @poppysun Wat betreft cryo's, dat dacht ik ook altijd. Totdat ik zwanger raakte van een cryo. Ze is nu bijna 2 ...
     
    poppysun vindt dit leuk.
  19. Stiertje73

    Stiertje73 VIP lid

    27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @Babsvdh Hoe gaat het met je? Al een beetje aan het nestelen? Jullie willen geloof ik het geslacht niet van tevoren weten he?
     
  20. Juffie26

    Juffie26 VIP lid

    24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ik ben zo blij als ik morgen de echo heb ik voel echt enorme druk in mijn liezen vorige keer echt niet zo erg gehad als nu. Wel 2 dagen voor de punctie maar nu pas 4 dagen gespoten en zo'n druk al..... vraag me af of het wel allemaal goed gaat daar
     

Deel Deze Pagina