ICSI/IVF vraag van een groentje, help!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Gingerspice182, 3 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gingerspice182

    3 sep 2017
    12
    1
    3
    Vrouw
    Hoi! Ik ben gestart met ICSI (eerste keer) en ik vind het allemaal ontzettend spannend, bang ook om iets fout te doen. Ik hoop dat hier meiden zitten met wat meer ervaring die weten:

    1. Ik heb 3 weken de pil geslikt en heb nu 7 dagen decapeptyl gespoten. Ben 4 dagen geleden gestopt met de pil dus weet dat ik een bloeding kon verwachten. Die kreeg ik gisteravond maar ik verlies zoveel bloed. Veel meer dan wanneer ik ongesteld ben. Dat maakt me wel ongerust, iemand ervaring hiermee?

    2. Daarnaast heb ik af en toe dat wanneer ik de deca spuit uit mijn buik trek er een druppel vloeistof uitloopt ook al laat ik de naald nog even zitten. Kan dit kwaad?

    Alvast bedankt!
     
  2. Littlegirl1989

    Littlegirl1989 Fanatiek lid

    2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Ik denk dat je zeker met de eerste vraag het beste even het ziekenhuis kan bellen. Zij kunnen jou situatie het beste inschatten...
     
  3. Gingerspice182

    3 sep 2017
    12
    1
    3
    Vrouw
    Ja ik heb morgenvroeg een echo en moet anders de spoedlijn bellen omdat het zondag is. Ik wou het even afwachten en ondertussen de vraag op dit forum stellen voor mijn gemoedsrust
     
  4. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.609
    15.072
    113
    Nabij Utrecht
    Dat met die druppel kan absoluut geen kwaad. Dat had ik ook vaak bij spuiten van ivf medicatie.

    Je heftigere bloedverlies komt door de combi pil incl deca ;) dus ook niks frustrerend :)

    Succes en hopelijk is het poging 1 raak!
     
  5. Jenneke88

    Jenneke88 Fanatiek lid

    9 jul 2016
    1.755
    785
    113
    Dat er een druppel uitloopt kan gebeuren. Dit kun je voorkomen door liggend te spuiten, maar dan zie je niet wat je doet, want aanspannen van de spieren zorgt ook dat er wat uitloopt. Wellicht kan je partner spuiten? Maar die ene druppel maakt niet uit. Zou het wel met een tissue o.i.d. wegvegen. Heel veel succes met het traject.
     
  6. Nath91

    Nath91 Bekend lid

    2 jun 2015
    525
    3
    18
    Ass. Filiaalmanager
    Beide is heel normaal.

    1 Omdat je cyclus over is genomen.
    En 2, ook bij mij kwam wel eens vocht er uit. Zelfs met Gonal gehad. Succes !!
     
  7. Druffia

    Druffia Fanatiek lid

    5 nov 2016
    1.298
    1.322
    113
    Ook beide herkenbaar bij mij! En ook over beide had ik mij de eerste keer heel druk gemaakt. Was niet nodig;)
     
  8. Nikki08

    Nikki08 Lid

    20 sep 2017
    5
    0
    1
    Vrouw
    Ik zit nu op dag 3 van de Decapeptyl. Ik heb ook 3 weken de pil geslikt en de dag na de laatste pil met de spuiten begonnen. Ik heb nu echt menstruatiepijn. Goed om te lezen dat er evt een hevige menstruatie aan kan komen. Hier is helaas in het zkh niets over gemeld. En normaal gesproken merk ik weinig van een menstruatie. Maar pffff nu heb ik overal last van. (Dit is mijn 1e IVF ronde)
     

Deel Deze Pagina