Icsi

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Natassj, 8 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. papillons

    papillons Fanatiek lid

    6 aug 2014
    1.022
    159
    63
    Heel stom. Vandaag kwam er wat testen binnen van een vriendin van mij en was benieuwd of er een streepje zichtbaar was van de pregnyl. Had ik beter niet kunnen doen.

    Vandaag 10 dagen na 10.000EH pregnyl, en 5 dagen na tp (8 dagen na punctie).

    In het verre verste een tuurstreepje binnen 5 min die verdween toen de test ging opdrogen. Pregnyl is dus al flink uit mijn lichaam. Maar heb ik nog hoop dat emmy blijft kleven of kan ik vanuit gaan dat deze poging is mislukt?
     
  2. MM88

    MM88 Actief lid

    28 jun 2016
    343
    38
    28
    Vrouw
    Eigen café
    Bergen op Zoom
    Het is inderdaad nog vroeg om te testen. En misschien is er dan nog maar weinig hcg aanwezig. Als ik jou was zou ik over 2/3 dagen gewoon weer testen. Ik had 8 dagen na tp een test in handen met een heel licht streepje en die bleef. Nu inmiddels 14 dagen na tp en een goede donkere streep te zien. Nog even positief blijven @papillons !!!! Xxx
     
  3. Duimpje86

    Duimpje86 Niet meer actief

    Ik zoek de site toch maar weer op.
    2,5 jaar bezig voor ons eerste kindje. Tweede icsi poging nu in volle gang. Dinsdag punctie gehad en net telefoon gekregen dat ons enige eitje is bevrucht. De kwaliteit was niet optimaal, maar hij deelt zich. Morgen ochtend de tp.
    Dan kunnen de slopende wachtweken beginnen..
     
  4. MM88

    MM88 Actief lid

    28 jun 2016
    343
    38
    28
    Vrouw
    Eigen café
    Bergen op Zoom
    Hoi @Duimpje86, als ik het goed begrijp/lees in je handtekening heb je bij icsi 1.0 een positieve test gehad. Mag ik vragen hoeveel weken je toen was of? Ik ben namelijk heel erg onzeker, nu 5 weken zwanger, maar lees zovaak na icsi een miskraam bij 6 weken ofzo? Was dat bij jou ook het geval?

    En... Heel veel succes morgenochtend!! Ik zal voor je duimen (K)
     
  5. Duimpje86

    Duimpje86 Niet meer actief

    Hoi!
    Ik was toen 5 weken. Hoop dat het bij jou goed gaat. Ik ga duimen!
     
  6. Crzmdaa

    Crzmdaa Actief lid

    21 jan 2016
    272
    44
    28
    Vrouw
    Amersfoort
    Gefeliciteerd @MM88 Wat Super!! Nu Genieten Meis!!!
     
  7. MM88

    MM88 Actief lid

    28 jun 2016
    343
    38
    28
    Vrouw
    Eigen café
    Bergen op Zoom
    Het is heel vreemd, maar ik probeer wel te genieten hoor! Xxx
     
    Kimjoy vindt dit leuk.
  8. Crzmdaa

    Crzmdaa Actief lid

    21 jan 2016
    272
    44
    28
    Vrouw
    Amersfoort
    Hallo Damesss ..hoe gaat het met iedereen?!?!
     
  9. Kimjoy

    Kimjoy Bekend lid

    8 jul 2015
    989
    541
    93
    Hier gaat het helaas biet zonder slag of stoot!
     
  10. jufkrisje

    jufkrisje Fanatiek lid

    15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Zo leuk die 3 banner van zwangeren te zien... ..hier alles ok... moe van alle drukte met 2...maar heerlijk genieten
     
  11. Crzmdaa

    Crzmdaa Actief lid

    21 jan 2016
    272
    44
    28
    Vrouw
    Amersfoort
    Netjess.. Wij zijn vandaag achter t geslacht gekomen!
     
    Kimjoy vindt dit leuk.
  12. jufkrisje

    jufkrisje Fanatiek lid

    15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    En wil je het delen???
     
  13. Crzmdaa

    Crzmdaa Actief lid

    21 jan 2016
    272
    44
    28
    Vrouw
    Amersfoort

    Ja hoor!! Wij krijgen een Meisje!!❤
     
    Kimjoy vindt dit leuk.
  14. jufkrisje

    jufkrisje Fanatiek lid

    15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Super leuk! Gefeliciteerd
     
    Crzmdaa vindt dit leuk.
  15. Doom8

    Doom8 Bekend lid

    7 aug 2013
    807
    5
    18
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal, mag ik mij hier aanmelden ?
    Zojuist de ovitrelle gespoten en woensdag mag ik bellen of mijn cryo goed ontdooit is voor een terug plaatsing. Spannend!
     
    Crzmdaa vindt dit leuk.
  16. Crzmdaa

    Crzmdaa Actief lid

    21 jan 2016
    272
    44
    28
    Vrouw
    Amersfoort

    Spannend!! Hoeveelste x is dit als ik vragen mag?
     
  17. biepje80

    biepje80 Actief lid

    14 mei 2016
    193
    32
    28
    NULL
    NULL
    Hoi iedereen, spijtig genoeg ben ik hier veel vroeger terug dan verwacht. Op 12 november is ons mannetje na 39+3 weken zwangerschap gestorven, 2 dagen voor de geplande keizersnede (geen aanwijsbare reden gevonden, gewoon brute pech volgens de dokters, ze begrijpen er ook niets van, na een perfect verlopen zwangerschap). We hopen binnen enkele maanden te kunnen beginnen denken aan een broertje of zusje voor onze kleine man. Nu is het natuurlijk nog veel te vroeg, maar als we terug de mmm in willen gaan moeten we nu al een afspraak maken. Het voelt allemaal heel dubbel, maar de vele positieve berichten hier geven me toch wel een beetje hoop dat er ook voor de 2e keer een wondertje kan gebeuren.
     
  18. jufkrisje

    jufkrisje Fanatiek lid

    15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Waw dat is kippenvel @biepje80 ... wat ontzettend erg zeg... en dat is nog zwak uitgedrukt... hebben jullie wel 'goed ' afscheid kunnen nemen van jullie onwijs mooie welkome jongetje??

    Denk aan jullie en hopelijk gaat de volgende mmm makkelijk en snel en zijn jullie g3zegend met een lief broertje of zusje voor jullie mannetje
     
  19. Doom8

    Doom8 Bekend lid

    7 aug 2013
    807
    5
    18
    NULL
    NULL
    Dit wordt mijn allereerste cryo terug plaatsing na 3 jaar geleden direct een geslaagde zwangerschap met een verse tp!
    Morgen mag ik bellen. Ziekenhuis had een foutje gemaakt in de juiste datum aan mij door vertellen. Hopen dat het goed ontdooit dus.
     
    JannieT vindt dit leuk.
  20. Doom8

    Doom8 Bekend lid

    7 aug 2013
    807
    5
    18
    NULL
    NULL
    Helaas is de cryo niet goed ontdooit. Over 2 maanden mag ik weer gezien er in januari geen ruimte is...
     

Deel Deze Pagina