Ik kan niet meer.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Faithful, 3 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Faithful

Faithful Niet meer actief

Het is nu x jaar geleden dat wij de keuze maakte om samen een gezinnetje te stichten.
    Wat hadden we een geluk dat het zo snel raak mocht zijn en er een wondertje in mijn buik kwam wonen.
    Veel te vroeg kwam onze kleine, na maanden lang vechten mocht het helaas toch niet zo zijn en werd hij een sterretje daar hoog aan de hemel. Een x jaar later wilden wij toch nog eens kijken of een gezinnetje ons gegund was en na bijna een jaar mocht ik weer een hummeltje in mijn buik verwelkomen. Spijtig genoeg mocht het wederom niet zo zijn.

Ik heb een grote, die is al is uitgevlogen de wijde wereld in.
    Samen met mijn partner heb ik een kleine gekregen die veel te kort mocht leven.
    Recent kwam daar nog een kleine bij, die niet de kans kreeg om zich verder te ontwikkelen.
    En dan nog een lichaam dat zich al ruim een jaar lang gedraagt alsof het (constant) net zwanger is.

Ik zeg vaarwel, ik stop er mee!
    Geen (extra) foliumzuur meer iedere dag, geen testen meer iedere maand in de hoop dat die positief is als ik weer over tijd ben. Ik ruim alles op letterlijk en figuurlijk, ik ben er klaar mee.

Misschien, heel misschien als ik dat doe, als dat me lukt.
    Dat mijn lichaam weer normaal gaat doen en wie weet dat ik dan alsnog ooit een keertje zwanger mag worden, blijven en een gezonde kleine na 9 maand in mijn armen mag nemen en die blijft leven.

Maar voor nu is het klaar...ik kan niet meer.
    Te veel mee gemaakt met mijn 3 zwangerschappen/bevallingen/erna.
    Wie weet tot ooit weer hier.

Iedereen veel geluk, succes en liefde gewenst hier!

2. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Oh meid wat verdrietig :( dapper dat je deze keuze maakt, ik hoop dat het je rust brengt, maar nog meer hoop ik dat het jullie alsnog gegund zal zijn.

3. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Dikke knuffel voor jou!!!

4. Jenneke88

Jenneke88 Fanatiek lid

9 jul 2016
    1.772
    817
    113
    Heel veel sterkte en een dikke knuffel. Ik hoop dat je het je toch nog een keer gegund is.

5. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Wat heftig zeg:( sterkte

6. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Heel veel sterkte :( Dikke knuffel

7. Faithful

Ladies thanks voor jullie lieve berichtjes!
    Hopelijk geeft dit wat rust en kan ik het 'los' laten. Wie weet wat de toekomst brengt, (anticonceptie blijft weg ;) ) maar voor nu even de boel de boel laten.

8. Hailey2016

Hailey2016 Actief lid

10 jul 2016
    230
    29
    28
    Vrouw
    Hele dikke knuff

9. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Wat ontzettend verdrietig.. Veel sterkte. :(

10. SMJD

SMJD Fanatiek lid

17 okt 2016
    1.890
    444
    83
    Wat verdrietig! Hopelijk lukt het je om het wat los te laten en lukt het toch nog... Sterkte

11. Hannah1989

Hannah1989 Fanatiek lid

11 jan 2014
    1.269
    16
    38
    Wat verdrietig!
    Maar wens je heel veel geluk en gezondheid!

X

12. 86lizzy86

86lizzy86 Actief lid

2 nov 2016
    276
    21
    18
    ohh wat verdrietig allemaal :( en dan ben ik al 'zielig'' dat we al in ronde 15 zitten maar van jou is echt verdrietig
    knap van je en veel kracht toegewenst

13. Faithful

Ladies heel erg bedankt voor de lieve reacties. Ik heb het nu 'hardop gezegd' en hopelijk helpt dat. Zal v.a maandag hier ook niet meer komen, deze pagina even uit mijn favorieten balk halen en lees evt berichten tzt dan wel.

Het is heel verdrietig, maar ik weet geen andere manier om er 'minder' mee bezig te zijn dan echt helemaal stoppen met alles rondom zwanger worden. Misschien dat mijn lijf dan ook weer normaal gaat doen en die 'valse klachten' verdwijnen.

Ik snap hoe je hem bedoeld, maar weet je situaties kan je niet met elkaar vergelijken. Ronde 15 is ook gewoon "..." en terecht dat je dan 'zielig' voelt. Herkenbaar gevoel. ;)
    Bedankt voor de lieve woorden en hopelijk is het ook voor jou snel raak!!

14. Roosje35

Roosje35 Niet meer actief

Wat een dapper en sterk besluit! Een dikke digitale knuffel!

15. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    Oh wat verdrietig en wat ontzettend knap en sterk dat je nu even gedag zegt tegen dit alles.
    Ik hoop echt dat je het even los kan laten en kan gaan genieten van jou partner en de liefde tussen jullie. Even geen maandelijkse stress, even geen ellende.

Sterkte!

16. Roseline

Roseline Niet meer actief

Wat verdrietig voor jou en wat een dappere keuze. Heel veel sterkte en ik blijf 'stiekem' voor je duimen voor een kleine in de nabij toekomst..

17. Star2017

Star2017 Fanatiek lid

8 jun 2017
    1.512
    788
    113
    Vrouw
    Inderdaad een heel dapper besluit! Heel veel sterkte!

18. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.562
    1.865
    113
    Vrouw
    Wat heftig! Sterkte met alles

Deel Deze Pagina