Ik zoek leuke kleuter dansliedjes (zoals Waka Waka)

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Lara78, 20 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaMars

    MamaMars Niet meer actief

  2. Juud

    Juud VIP lid

    21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Hier is het gelukkig gewoon nog K3! Voor mij hoeft die TOP50 nog niet zo, want soms komen er ook teksten langs waarvan ik denk, moet dat...? Zoals een jaar of twee geleden:

    Fuck you, fuck you very very much!

    En dat zongen de buurkindjes van 3 t/m 6 vrolijk en hardop mee.... Misschien ben ik ouderwets, maar mijn kindjes horen kinderliedjes.

    Voor mijn werk als Recreatiedocent werken wij veel met de CD's van www.minidisco.nl Daar zitten ook veel liedjes bij met een beat als in de huidige TOP50. Naast de K3-cd, gaan die ook altijd mee op lange autoritten. Onder andere Tsjoetsjoewah en de Hokey Cokey zijn favoriet, maar ook Superman en Theo Theo!
     
  3. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    K3 vindt ook niet alles hoor.. Qua tekst dan hè.
    Bijv dat liedje over de liefdeskapitein :)

    favoriet in het hele gezin is de zinsnede "hutspot uit mijn borstkas!"
    (ipv "hart springt uit mijn borstkas")
     
  4. Juud

    Juud VIP lid

    21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Je hebt gelijk, dat het eerdere werk van K3 dubbelzinnige teksten bevat. Wij luisteren hier met name naar MamaSé. Ik ken Liefdeskapitein niet eens.

    En Oma's aan de top en de Hippie Shake vinden ze leuk. Oh ja, TeleRomeo doet het ook erg goed bij mijn dochter. Gelukkig allemaal erg netjes, haha!
     
  5. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    @juud: tja ze vindt het heerlijk... en ze heeft het zelf natuurlijk niet door :)

    De Studio100 Singstar is trouwens een groot succes :)
     

Deel Deze Pagina