Energie meter

Discussie in 'De lounge' gestart door danip, 31 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. danip

    danip Niet meer actief

    Hoi iedereen,

    Ik was zonet even aan het kijken hoeveel stroom en gas wij verbruiken. Vorig jaar augustus zijn wij verhuisd en sinds die tijd gebruiken we stroom en gas van Nuon. De vorige bewoners waren bij Oxxio, en de meter van Oxxio gebruiken wij nu gewoon. Ik vroeg me af of wij niet eigenlijk een nieuwe stroommeter van Nuon hadden moeten krijgen? En nu las ik bij Oxxio dat zij hun klanten kosten in rekening brengen voor de huur van de meter :confused: Nu ben ik bang dat ik aan het eind van het jaar ineens de "huurkosten" aan oxxio moeten betalen over het afgelopen jaar :confused:

    Weet iemand hoe dit zit?
     
  2. limmeke

    limmeke VIP lid

    28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    Hoi

    Oxxio gaat je waarschijnlijk huur voor de meter in rekening brengen. Je maakt er tenslotte gebruik van. Deze kosten zullen als het goed is, niet duurder zijn dan het huren en onderhouden van de meter die normaal de netbeheerder aan je levert.

    Let er wel op, dat Nuon je deze kosten ook niet in rekening brengt!
    Overstappen van meter kan altijd natuurlijk, maar dan moet je even navragen of er kosten aan verbonden zijn.
     
  3. Aszz

    Aszz Niet meer actief

    Nuon kan er weer een Nuon meterophangen, ik weer niet hoe duur dit is (kan het wel even navragen)
    Je zal zeer waarschijnlijk aan Oxxio de huur van de meter betalen. Anders bel je die even om te vragen hoeveel?
     

Deel Deze Pagina