Pijnlijke borsten?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Zomerbries, 21 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zomerbries

    Zomerbries Fanatiek lid

    20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Hallo allemaal!
    Zijn er hier mensen die weleens last hebben van pijnlijke borsten? Ik ben sinds bijna 4 weken gestopt met de pil omdat we graag zwanger willen worden. Ik ben 10 jaar aan de pil geweest en moet als het goed is over 2 dagen ongesteld worden, maar heb sinds een dag of 4 zere tepels, ze zijn supergevoelig en t zeurt ook door in mijn hele borsten sinds gister. Ik ben zo nu en dan ineens heel erg misselijk en moet dan nog net niet overgeven. Ik zit natuurlijk in spanning.. zou t zo zijn..? Maar goed wacht het gewoon even af tot woensdag, maar zijn er tussen jullie dames die deze symptomen ook hebben gehad? en was t dan zwangerschap of menstruatie klachten? Hoor graag van jullie,
    Alvast bedankt! Liefs Linda
     
  2. limmeke

    limmeke VIP lid

    28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    bij mij is het beide.. maar heb elke cyclus misselijkheid en borsten die cupmaat groeien onderhand en super gevoelig zijn..
     
  3. Buikvlinder

    Buikvlinder Actief lid

    13 aug 2008
    145
    0
    0
    Verzorgende IG
    Leeuwarden
    Ja, dat is bij mij de menstruatie die zich aankondigd!

    Helaas nog geen beebje, hou er maar rekening mee dat het nog wel een poos kan duren voordat je zwanger bent, je lichaam is nog aan het ntpillen zeg maar, hopelijk mag je snel zwanger raken en hopelijk ben je zwanger maar zou er niet van uit gaan.

    Groetjes
     
  4. Zomerbries

    Zomerbries Fanatiek lid

    20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Dank jullie wel voor t antwoorden op mijn vraag! Ik ga er inderdaad ook niet vanuit dat ik zwanger ben, maar er is toch een klein stemmetje in je hoofd die fluistert.. zou t... maar nee hoor ik ga mezelf niet gek zitten maken en als t wel zo is dan zou t mooi zijn, en dan horen jullie t nog, thanx!
    liefs linda
     
  5. avana1986

    avana1986 Lid

    10 sep 2007
    86
    0
    0
    Hoi,
    Ik heb heel erg last gehad van mijn borsten en misselijkheid tijdens het ontpillen. Dit keer had ik weer last van mijn borsten, dus was er van uit gegaan dat ik weer ongesteld zou worden. Maar het tegendeel is waar.. Ik ben zwanger. Dus het zou beide kunnen. Ik hoop voor je dat het goed nieuws is :D
     

Deel Deze Pagina