Innestelingsdip of word ik eerder ongesteld?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Tryingfornumber3, 22 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tryingfornumber3

    Tryingfornumber3 Actief lid

    29 apr 2018
    130
    25
    28
    Vrouw
    Vandaag 8 dpo en een flinke temp daling. Ik heb een lf van 10 dagen en word dan altijd op 11 dpo ongesteld. Meestal daalt me temp dan altijd pas op 10 dpo. Nu dus op 8 dpo een temp daling zou dit een innestelingsdip kunnen zijn of moet ik er van uit gaan dan ik ongesteld ga worden. Zie temp kaartje.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.609
    15.072
    113
    Nabij Utrecht
    Op zich zit je nog ver boven je basaal, maar aangezien je op cd ook 36.6 had, snap ik de gedachtengang naar te vroeg ongi.

    Er zijn 3 dingen die kunnen
    1) je wordt een dezer dagen ongi en fit is de voorbode ervan
    2) het is een innesteldip, dan zal hij morgen weer stijgen.
    3) het is een onschuldige nietszeggende dip en je temp gaat morgen weer stijgen.

    Het blijft dus afwachten wat de dag brengt en hoe je temp er morgen uit ziet helaas.

    Ps ik ben van mening dat het kruis verkeerd staat en je nu pas 7 dpo bent ipv 8 dpo :)
     
  3. Tryingfornumber3

    Tryingfornumber3 Actief lid

    29 apr 2018
    130
    25
    28
    Vrouw
    Oké dank je wel voor je snelle reactie ik wacht het gewoon af inderdaad moet zo toch werken dus dan word ik afgeleid haha denk wel dat ik vaak naar de wc zal gaan om te kijken maar hoop dat mijn temp morgen weer stijgt. Oké 7 dpo moet wel zeggen dat ik die dag dat ff het kruis zet overdag enorm veel pijn had en savonds was dat weg dus ik dacht dat dat betekende dat je ei dan gesprongen is. Maar kan het ook mis hebben.
     
  4. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.609
    15.072
    113
    Nabij Utrecht
    Nee dat was de laatste groeispurt.
    Veelal springt je ei binnen 2 dagen daarna :)
     
    Tryingfornumber3 vindt dit leuk.
  5. Tryingfornumber3

    Tryingfornumber3 Actief lid

    29 apr 2018
    130
    25
    28
    Vrouw
    Jee m'n temp is weer gestegen dit geeft me goede hoop :) net testje gedaan veel te vroeg ik weet het maar kon het niet laten. Lijk in de verte wat te zien maar moet eigenlijk tot zaterdag wachten met testen.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  6. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.609
    15.072
    113
    Nabij Utrecht
    Idd weer netjes omhoog.
    Ik zou idd tot zaterdag wachten.
    Dan heb je de meeste kans op een posi test als dit idd een innesteling was :)
     

Deel Deze Pagina